AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Synes du det er greit å slutshame? Bør kvinner være dydige? Eller er det greit at kvinner har gjort noen erfaringer? Er det verre at kvinner har hatt en tilfeldig forbindelse enn en mann? Skriv gjerne om du er mann eller dame… Kv. Anonymkode: f780a...fbb
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Kvinne her, nei det er selvfølgelig ikke greit. Folk må få ha (samtykkende) sex med så mange de vil. Om det er 1 eller 10000 bryr ikke meg. Anonymkode: 9f94b...4b5 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Jeg tenker at damer (og menn) kan ha så mange partnere de bare lyster uten at jeg ser ned på dem for det. For meg personlig er sex noe man har med den man er veldig glad i og trygg på. Hvis disse verdiene ikke er likens hos en potensiell (sex)partner, så hadde jeg nok ikke klart å se mellom fingrene med det. Ikke for det, jeg er ingen jomfru.. Men de partnerne jeg har hatt har jeg hatt en relasjon med - jeg har vært glad i dem (som en potensiell kjæreste, som en kjæreste, som en venn) og har kjent dem over tid. Kvinne (selvsagt). Anonymkode: a58d1...62e
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Synes du det er greit å slutshame? Bør kvinner være dydige? Eller er det greit at kvinner har gjort noen erfaringer? Er det verre at kvinner har hatt en tilfeldig forbindelse enn en mann? Skriv gjerne om du er mann eller dame… Kv. Anonymkode: f780a...fbb Synes det utrolig merkelig at noen, særlig en kvinne!, spør om dette er greit. Selvsagt ikke, hvordan kan du spørre om dette?! Anonymkode: 5d459...f20 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Selvfølgelig ikke ok å behandle noen dårlig på bakgrunn av antall sexpartnere de har hatt, og det er ikke ulikt for kvinner og menn. Så kan man helt fint ha et klart ønske for hva slags forhold en potensiell partner skal ha til seksualitet. Det er ikke noe ugreit i å avvise eller utelukke noen fordi de har en utsvevende/omfattende seksuell historikk. Jeg opplever at en del som avvises på den bakgrunn omtaler det også som «slutshaming», og det synes jeg bare er tull. Men det er klart man skal behandle folk skikkelig, og klart det ikke er noe galt i samtykkende sex mellom voksne mennesker som ikke skader noen som helst. Anonymkode: 46cc2...b1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Nei. Har aldri spurt eller blitt spurt hvor mange partnere man har hatt. Det er av ingen interesse for normale folk. Så lenge man er den siste, spiller det liten rolle Anonymkode: 96098...224 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes det utrolig merkelig at noen, særlig en kvinne!, spør om dette er greit. Selvsagt ikke, hvordan kan du spørre om dette?! Anonymkode: 5d459...f20 Har lagt merke til på singelliv forumet og andre steder at folk kommenterer slik at det virker som kvinner bør være dydige, samtidig som menn helst skal ha så mange muligheter som overhode mulig (de rekker over), virker som både kvinner og menn er kritiske til kvinner med erfaring… ts Anonymkode: f780a...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du det er greit å slutshame? Bør kvinner være dydige? Eller er det greit at kvinner har gjort noen erfaringer? Er det verre at kvinner har hatt en tilfeldig forbindelse enn en mann? Skriv gjerne om du er mann eller dame… Kv. Anonymkode: f780a...fbb Ja, det er greit. Anonymkode: ae35f...83a 1 1
Macro Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Jeg tenker likt om begge kjønn, og hvor mange eller få folk ligger med gir jeg katten i. Mitt inntrykk er at de som snakker om slutshaming i stor grad sliter med egen usikkerhet enten de er menn eller kvinner. Det er heller ikke ukjent at de fleste kvinner ikke er megagira på en mann som ligger med alle, så det går jo begge veier.
Macro Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har lagt merke til på singelliv forumet og andre steder at folk kommenterer slik at det virker som kvinner bør være dydige, samtidig som menn helst skal ha så mange muligheter som overhode mulig (de rekker over), virker som både kvinner og menn er kritiske til kvinner med erfaring… ts Anonymkode: f780a...fbb Dette kan du umulig ha lest mye av på Kvinneguiden. Det må ha vært et annet forum. Evt har du elementer ved deg selv som gjør at du leser ting mellom linjer osv for å såre deg selv mest mulig pga egen usikkerhet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar Macro skrev (13 minutter siden): Dette kan du umulig ha lest mye av på Kvinneguiden. Det må ha vært et annet forum. Evt har du elementer ved deg selv som gjør at du leser ting mellom linjer osv for å såre deg selv mest mulig pga egen usikkerhet. Mulig det. Men slik jeg leser det her inne så ligger menn rundt mens de venter på «den rette» og hun har selvsagt ventet til hun traff den rette. Basert på dette vil jo ikke regnestykket gå opp akkurat… Anonymkode: f780a...fbb
Macro Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mulig det. Men slik jeg leser det her inne så ligger menn rundt mens de venter på «den rette» og hun har selvsagt ventet til hun traff den rette. Basert på dette vil jo ikke regnestykket gå opp akkurat… Anonymkode: f780a...fbb Men det har hver enkelt mulighet til å velge selv. Du står fritt til å ligge med hvem du vil. Både som mann og kvinne kan du risikere å møte noen som ikke ønsker deg pga mange partnere.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Macro skrev (9 minutter siden): Men det har hver enkelt mulighet til å velge selv. Du står fritt til å ligge med hvem du vil. Både som mann og kvinne kan du risikere å møte noen som ikke ønsker deg pga mange partnere. Ikke noe problem for meg, mer et samfunnsproblem. For om menn snakker sant og ligger med mange, og kvinner snakker sant om at de ikke gjør det, så er det et eller annet «off». Hva den enkelte gjør plager ikke meg, men litt underlig at holdningene er så fastlåste i 2025, med prevensjon og den dating kulturen som har kommet hit… Anonymkode: f780a...fbb
SlemUlv Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes du det er greit å slutshame? Bør kvinner være dydige? Eller er det greit at kvinner har gjort noen erfaringer? Er det verre at kvinner har hatt en tilfeldig forbindelse enn en mann? Skriv gjerne om du er mann eller dame… Kv. Anonymkode: f780a...fbb Nei. Nei, ingen BØR være noe de ikke vil være. Ja, det er greit for alle å gjøre seg de erfaringene de selv har lyst på. Nei. Kvinner er også seksuelle, vi har også sexlyst. 1
Bamseklemmer Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar Nei.. shaming generelt er en uting, og det er ikke til nytte for en menn. Alle kvinner trenger ros og ære.. og alle trenger daglig kos og kyss.. og jeg skulle ønske alle kvinner hadde daglig sex🥰
AnonymBruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar Ikke greit å mobbe folk nei, men selvfølgelig er det greit å ikke like sluts, sluts er grøsselig ekle. Anonymkode: 2f64f...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Har aldri spurt eller blitt spurt hvor mange partnere man har hatt. Det er av ingen interesse for normale folk. Så lenge man er den siste, spiller det liten rolle Anonymkode: 96098...224 Alle kvinner jeg har hatt et forhold til har stilt meg dette spørsmålet. Vil det da si at ingen av de er normale? Alle kommer fra møblerte hjem, 5 til 7 år utdannelse utover vg. Anonymkode: 29d2a...727 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke greit å mobbe folk nei, men selvfølgelig er det greit å ikke like sluts, sluts er grøsselig ekle. Anonymkode: 2f64f...2e4 Skjønner. Så hvor mange kan dama ha vært på før hun havner i slut kategorien for deg? Er det sånn at du kan ligge med en slut? Hore og madonna - to personer? Kone og elskerinne? Eller 🤔 Anonymkode: f780a...fbb
Macro Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke noe problem for meg, mer et samfunnsproblem. For om menn snakker sant og ligger med mange, og kvinner snakker sant om at de ikke gjør det, så er det et eller annet «off». Hva den enkelte gjør plager ikke meg, men litt underlig at holdningene er så fastlåste i 2025, med prevensjon og den dating kulturen som har kommet hit… Anonymkode: f780a...fbb At folk lyver er ikke noen banebrytende nyhet.
Gaia Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar Kvinne, passert 50. Folk som driver med slutshaming bør finne seg en annen hobby. Det er virkelig ikke greit. Får være måte på å blande seg inn i andre folk sine saker. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå