Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har hutret og fryst sent og tidlig de siste ukene. Har brukt tynne strømpebukser, uten at det vel egentlig har hjulpet noe særlig. Krøp til korset og kjøpte meg en tynn ulvang stillongs i går, og dag føler jeg meg mye bedre, selv om buksene føles litt trangere. Flere som bruker stillongs/strømpebukser i disse kalde dager? Hanna
Krista83 Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Ja, stilongs er et must nå. Som du sa så blir buksene litt trangere, men tenk så mye bedre vi har det når vi ikke fryser så j...... bruker også en del tykke strømpebukser til skjørt også disse med ull i, det er helrig å slippe å fryse! for stilongs og strømpebukser Krista
Shea Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Noen ganger så gjør jeg det. Aller helst så tar jeg varmekjeldressen på meg. Trekker den bare over de klærne jeg har på inne så slipper jeg å bruke strømpebukse og ekstra gensre. Da fryser jeg ikke.
Pusekatt Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Ja. Man går vel ikke utendørs i -20 grader uten strømpebukse/stillongs med mindre man er kjempeinteressert i å fryse/bli syk/få frostskader/få ekstra polstring på kroppen fordi kroppen forsøker å beskytte seg selv. Spesielt sexy med stillongs? På ingen måte. Men det er mye bedre enn å fryse. (dessuten pleier jeg ikke å kle av meg på jobb, så det er ingen som får vite at jeg har på stillongs uansett )
NullHull Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Ettersom jeg ikke er særlig godt "polstret" kroppslig, går jeg med strømpebukser, og stilongs når det er som kaldest, fra sånn september til mai, jeg!!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Hater strømpebukser under buksene, men når det er flere minusgrader har man jo ikke noe valg. Er en skikkelig frysepinn, og hvis jeg ikke kler meg skikkelig, får jeg ingenting ut av dagen.
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Går med strømpebukser hele tiden jeg, uansett om det er under bukser eller til skjørt (går veldig mye i skjørt selv på vinteren).
Malama Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Jeg bruker stilongs under buksa når det er kaldt ja. Tusler gjerne på toalettet når jeg kommer på jobb og tar den av, og samme sted og tar den på igjen når jeg skal hjem. For inne på jobb er det varmt. Men fryser jeg sikkelig beholder jeg den. Litt trangere blir buksene, men det løser jeg ved å ikke ta på meg en bukse som er helt nyvasket. Jeans som er brukt et par dager har plass til en tynn ullstilongs
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 Jepp! JEg bruker også stillongs når det er kaldt. Som Malama tar jeg den av når jeg er kommet på jobb, hvis ikke jeg er veldig frossen av meg den dagen.
Impala Skrevet 8. mars 2006 #11 Skrevet 8. mars 2006 Det kommer litt an på. Skal jeg bare til/fra jobb bruker jeg det ikke for da går jeg bare rett inn i bilen. Men hvis jeg skal være ute lengre enn noen minutter bruker jeg strømpebukse/stilongs ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #12 Skrevet 8. mars 2006 Stilongsen er et must for meg på denne årstida. Er en skikkelig frossenpinn, og hater å fryse. Er bare glad for litt polstring under buksa jeg da, for jeg er ikke så glad for mine tynne bein
Gjest 2324 Skrevet 8. mars 2006 #14 Skrevet 8. mars 2006 Ettersom jeg ikke er særlig godt "polstret" kroppslig, går jeg med strømpebukser, og stilongs når det er som kaldest, fra sånn september til mai, jeg!! ← Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #15 Skrevet 8. mars 2006 Jepp! Gidder ikke å fryse. Synes faktisk at det aller beste er stayups og støvletter under buksene. Det varmer, samtidig som jeg slipper den ugne strømpebuksefølelsen rundt livet. -ann
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #16 Skrevet 8. mars 2006 Ikke under jeans og trange bukser nei. Men i dag som jeg har kort skjørt på meg bruker jeg så klart strømpebukser.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #17 Skrevet 8. mars 2006 Av og til, men jeg klarer meg overraskende godt med gode sokker og sko, samt vleldig tykk jakke. Men ja, til skjørt bruker det det selvsagt
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2006 #18 Skrevet 8. mars 2006 Jeg hater å gå med stillongs/strømpebukse under vanlige bukser, men det er enda verre å fryse, så av to onder velger jeg det minste. :icon_smile: På denne tiden av året er jeg veldig glad for at jeg bruker uniform på jobb i hvert fall, da er det lett å få skiftet av seg stillongsen, og jeg har et sted å gjøre av de klærne jeg tar av meg.
Gjest Emeldina Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Jeg hater å bruke tykke strømpebukser, og har ikke brukt det på flere år. Jeg innså likevel for noen uker siden at det er dumt å fryse når man kan slippe, så jeg har nå investert i ull-strømpebukser. De var forøvrig tynne og behagelige å ha på, samt lave i livet, så jeg er ganske fornøyd! Hater strømpebukser som er høye i livet!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #20 Skrevet 11. mars 2006 Bruker både stillongs og strømpebukser om en annen. Bruker ullstillongs på veldig kalde dager og bomullsstrømpebukser på mindre kalde dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå