AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:48 #1 Del Skrevet onsdag kl 12:48 Jeg har bestandig hatt dårlig selvbilde. Og det har blitt verre etter jeg traff samboer. Han er snill og grei, men når vi er uenig og krangler så slenger han ut at han kan få ei bedre dame enn meg hvis han vil. Dette gjør noe med selvtilliten min. Jeg ser ikke på meg selv som en pen og attraktiv dame. Og dette hjelper akkurat ikke mye. Hvordan hjelpe meg selv med dette? Anonymkode: 6da7e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:50 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:50 Kvitt deg med drittsekken i alle fall Anonymkode: aa11b...834 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:52 #3 Del Skrevet onsdag kl 12:52 Sånne utsagn er psykisk vold, det er det null-toleranse for. Kom deg vekk Anonymkode: 5fc83...8cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:56 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:56 Dette er ikke greit! Kom deg bort fra han. Anonymkode: 0b156...88a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet onsdag kl 12:57 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:57 han kan jo bare håpe med en personlighet som det at noen med sine fulle fem orker dele livet med en som han, at du orker skjønner jeg ikke. Det handler ikke om selvtillit men selvrespekt tenker jeg. HA nok respekt for deg selv til at du kvitter deg med denne typen, han er ikke hel ved eller godt menneske 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:57 #6 Del Skrevet onsdag kl 12:57 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånne utsagn er psykisk vold, det er det null-toleranse for. Kom deg vekk Anonymkode: 5fc83...8cf Er vanskelig for han får det til at det er min feil. Han har ingen feil. Anonymkode: 6da7e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:00 #7 Del Skrevet onsdag kl 13:00 Carrot skrev (1 minutt siden): han kan jo bare håpe med en personlighet som det at noen med sine fulle fem orker dele livet med en som han, at du orker skjønner jeg ikke. Det handler ikke om selvtillit men selvrespekt tenker jeg. HA nok respekt for deg selv til at du kvitter deg med denne typen, han er ikke hel ved eller godt menneske Hver gang vi krangler og han sier sånn blir han veldig snill etterpå og lager mat og serverer meg. Akkurat som om det hjelper. Og han prøver å slutte med snus. Noen ganger går det bra. Men så ramler han utpå igjen og da får jeg skylden. Han klarer ikke å slutte når vi krangler f eks Anonymkode: 6da7e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet onsdag kl 13:01 #8 Del Skrevet onsdag kl 13:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vanskelig for han får det til at det er min feil. Han har ingen feil. Anonymkode: 6da7e...828 Dette er det største røde flagget av alle!! En person som helt seriøst mener at de ikke har noen som helst feil har sterke psykopatiske tendenser. Vi er alle mennesker og vi er alle fulle av feil. Dette vil ikke bli bedre, han vil aldri endre seg (siden han er perfekt i sine egne øyne). Det finnes kun en ting å gjøre hvis du ikke vil tilbringe resten av livet ditt i et forhold hvor du vil føle deg verre og verre og bli mer og mer selvkritisk; Slå opp og kom deg vekk. Det finnes så mange andre gode mennesker der ute, han der er ikke verdt din tid eller dine tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:03 #9 Del Skrevet onsdag kl 13:03 Hva skal du med en mann som ødelegger selvbildet ditt enda mer? Dump fyren og begynn hos en psykolog så du kan jobbe med å få bedre selvbilde. Anonymkode: dfb45...530 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet onsdag kl 13:09 #10 Del Skrevet onsdag kl 13:09 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hver gang vi krangler og han sier sånn blir han veldig snill etterpå og lager mat og serverer meg. Akkurat som om det hjelper. Og han prøver å slutte med snus. Noen ganger går det bra. Men så ramler han utpå igjen og da får jeg skylden. Han klarer ikke å slutte når vi krangler f eks Anonymkode: 6da7e...828 dette med å vise seg fra sin beste side ETTER at man har bevisst SÅRET den som skal være ens beste er typisk for mennesker som ikke har det helt bra selv MEN det er INGEN unnskyldning, ikke noe forsvar eller en god forklaring på hvorfor han velger behandle deg dårlig. Du må velge behandle deg selv bra og det gjør du ved å ikke akseptere at noen behandler deg dårlig, ikke ved å ta imot smulene han gir deg i etterkant. Du har verdi langt ut over evt utseende, din verdi ligger i den du er som person, humoren din, tankene dine, vennskapet du tilbyr, omsorgen du gir, interessene du har, jobben du gjør, det mennesker du er osv osv osv og ikke hvilken hårfarge du har, hvilken klesstørrelse du bruker eller om du har tre fregner for mye eller for lite. Du har verdi og den verdien må du ta vare på for egen del, blir du vil det bare bli verre tror jeg. Du vil få mindre tro på deg selv og han vil få mer makt til å såre deg. Endret onsdag kl 13:10 av Carrot 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:40 #11 Del Skrevet onsdag kl 13:40 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har bestandig hatt dårlig selvbilde. Og det har blitt verre etter jeg traff samboer. Han er snill og grei, men når vi er uenig og krangler så slenger han ut at han kan få ei bedre dame enn meg hvis han vil. Dette gjør noe med selvtilliten min. Jeg ser ikke på meg selv som en pen og attraktiv dame. Og dette hjelper akkurat ikke mye. Hvordan hjelpe meg selv med dette? Anonymkode: 6da7e...828 Han er jo ikke snill og grei, det er du som ønsker at han skal være snill og grei. Når noen viser deg hvem de er - så tro på dem. Finn deg en kjæreste med normalt utviklet inteligens og empati. Som faktisk, ved handling, er grei med de rundt seg. Anonymkode: 5fd40...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:44 #12 Del Skrevet onsdag kl 13:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er jo ikke snill og grei, det er du som ønsker at han skal være snill og grei. Når noen viser deg hvem de er - så tro på dem. Finn deg en kjæreste med normalt utviklet inteligens og empati. Som faktisk, ved handling, er grei med de rundt seg. Anonymkode: 5fd40...fc4 Men han sier at det er jeg som ikke viser omsorg og at jeg tenker på meg selv. Anonymkode: 6da7e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:21 #13 Del Skrevet onsdag kl 15:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han sier at det er jeg som ikke viser omsorg og at jeg tenker på meg selv. Anonymkode: 6da7e...828 Så da må det være sant? Bare fordi han sier det? Anonymkode: dfb45...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:29 #14 Del Skrevet onsdag kl 15:29 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så da må det være sant? Bare fordi han sier det? Anonymkode: dfb45...530 Det er akkurat det som gjør meg usikker Anonymkode: 6da7e...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 #15 Del Skrevet onsdag kl 15:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat det som gjør meg usikker Anonymkode: 6da7e...828 Bestill time hos en psykolog. Anonymkode: dfb45...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:10 #16 Del Skrevet onsdag kl 22:10 For en forferdelig fyr. Å snakke sånn til den man liksom skal elske, det er helt hårreisende. Du skal ikke finne deg i å bli snakket sånn til eller behandlet sånn. Du skal forlate denne kalde, onde mannen som bare manipulerer deg. Det er det første skrittet mot et bedre selvbilde. Anonymkode: 428b2...fbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:18 #17 Del Skrevet onsdag kl 22:18 Dump han, begynn i terapi, anbefal han terapi og kutt han helt ut av livet ditt. Anonymkode: 6d292...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:19 #18 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Man sier sånne ting når man blir sinna. Si det samme tilbake. Anonymkode: 5a188...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet onsdag kl 22:29 #19 Del Skrevet onsdag kl 22:29 M65: Han hevder dette "han kan få ei bedre dame enn deg hvis han vil" - og han gjør ikke noe med det? Da lyver han jo. Du er for god for ham. Get out of there. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:55 #20 Del Skrevet i går, 05:55 Du starter med å kvitte deg med søppelet. En partner behandler den de elsker med kjærlighet og respekt. Selv når en krangler og diskuterer. I hans øyne skal du være den fineste han vet om. Anonymkode: fe6d2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå