kløvertre Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Så, jeg har en pæreform (vide hofter med tynnere midje), og jeg greier ikke finne bukser som passer! Jeg kan velge mellom bukser som kommer over hoftene, og er løse ved midjen (herremin, jeg ser liksom ned i buksa når jeg står) eller bukser som jeg er redd går i oppløsning når jeg setter meg ned og er alt for trange rundt rompa. Noen tips til merker / modeller som kunne funket? Er 30/31, ikke overvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er timeglass/pæreform med brede hofter/stor rumpe og smal midje, og de jeansmodellene jeg så langt har likt best, er: H&M Wide High Jeans (de med 1% stretch, finnes også i en modell uten stretch). De er litt små i størrelsen, så gå gjerne opp en størrelse. Fin i cropped også, om du liker det. Dr. Denim Donna Jeans - uten stretch, men sitter veldig fint over midje og hofter/rumpe. Litt mer baggy/casual stil, "true to size". Lee Stella A-Line - også uten stretch, men veldig behagelig på, og fantastisk fin passform. Kjøp din vanlige størrelse. COS Arch Tapered Jeans - hvis du liker stilen og vil ha en litt mer moderat utgave av "barrel leg" som er så populært nå. Uten stretch, normale i størrelsen. Vet ikke om du har prøvd Levi's Ribcage, mulig det er en modell som kan passe deg? Finnes som straight full length, straight cropped og wide leg: https://carlings.com/no/brands/levis/ribcage-jeans/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CAR_NO_GOOG_GEN_UNI_Generisk&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAqrG9BhAVEiwAaPu5zh6BRh8f8BINKwPYRGrHIXr42MZctXer_kJAvNRAjL4NJ-E8sJm3vRoCpmgQAvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå