AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har planer om å kjøpe eiendom, men årslønnnen min er noe helt annet enn hva som står. Jeg får nemlig flere ulike ulempetillegg som utgjør en del titalls tusen i året. Regnes disse med i totalen eller får jeg lån bare basert på hva som som er min offisielle årslønn? Noen som vet? Anonymkode: e3a68...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden De kikker også på de siste lønnsslippene dine om det viser annen inntekt om det er faste tillegg. Anonymkode: 7f04b...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Tilleggene mine telles med når jeg leverer lånesøknader, jeg har vel rundt 150.000/200.000 i tillegg i året, og ganske lav grunnlønn. Anonymkode: 92c19...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden De ser jo på skattemeldingen og lønnsslippene. Grunnlønn er jo ikke interessant i seg selv. Anonymkode: 5e217...842 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har planer om å kjøpe eiendom, men årslønnnen min er noe helt annet enn hva som står. Jeg får nemlig flere ulike ulempetillegg som utgjør en del titalls tusen i året. Regnes disse med i totalen eller får jeg lån bare basert på hva som som er min offisielle årslønn? Noen som vet? Anonymkode: e3a68...b67 Da jeg søkte boliglån, var det helt tilfeldigvis etter påske, så lønnslippen min var en god del høyere enn vanlig pga helligdagstillegg, det ble lagt inn i grunnlag for boliglån/lånesøknad hos saksbehandler i banken. De ønsker de tre siste lønnslippene og en av de hadde 1/3 mer enn normalt pga høytider. Om jeg bare hadde flaks i dette tilfellet og om det er vanlig praksis, aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå