Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Noen som kan anbefale et bra nettsted med godt utvalg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

cdon.com har jeg aldri hatt noen problemer med og jeg har bestilt en god del filmer derfra. 29,- i frakt og dvd filmene ligger kjapt i postkassa.Stort sett så har de gode tilbud der og billige filmer bortsett fra de aller nyeste.

Det eneste som trekker ned er vel at utvalget godt kunne vært bedre, men ellers er jeg strålende fornøyd med dem :smilbla:

Gjest Bodillen
Skrevet

Å, jeg elsker at jeg alltid får så kjappe svar her inne :) Takk skal du ha!

Skrevet

støtter play.com

Liker dem langt bedre enn cdon. De leverer gjerne mye raskere. (Utrolig nok...)

Har god erfaring med cdon også, men foretrekker play.

Gjest Gjest
Skrevet
Paly.com

Amazon

Paly.com finner jeg ikke... Amazon har en engelsk nettside, er den greiest å bruke? Vet du hvor mye det koster å få en film tilsendt derfra?

CDON hadde selvfølgelig ikke filmen jeg er ute etter...

Gjest Gjest
Skrevet
støtter play.com

Det er PLAY, altså, ikke PALY... Ikke rart jeg ikke fant den :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet
Det er PLAY, altså, ikke PALY... Ikke rart jeg ikke fant den :ler:

Hilsen meg, altså...

Gjest Bodillen
Skrevet
støtter play.com

Koster det mye å få sendt en film derfra?

Gjest Frigg
Skrevet (endret)

Forskjellen ligger vel i betalingen, kanskje.

Play - der må du betale med kreditkort, og de ligger i utlandet så bestiller du for over 200 kr må du påberegne deg moms. Dersom ikke du bestiller 2 eller flere dvd'er, da sender play i separate pakker. Snille sånn.

Hos play er frakt inkludert i pris.

cdon - kan du velge faktura betaling, og de ligger vel i norge så der er det ikke noe problem med varer over 200 kr.

Når du betaler med faktura kommer frakt utenom på kr 29. Dersom du betaler med kreditkort er vel frakt inkludert.

dvdstrax - kan du også velge faktura betaling, men de ligger i utlandet så det blir det spørsmålet ang moms på varer over 200 kr. Men de er også snille og sender seperate pakker dersom nødvendig, og praktisk gjennomførbart.

Tror det er fraktkostnad på dvdstrax også, i allefall når du betaler med faktura. Men husker ikke hvor mye den er på.

:)

Som regel når du betaler med kredittkort er frakt inkludert i pris.

Endret av Frigg
Skrevet
Koster det mye å få sendt en film derfra?

Mener at play er sånn som Frigg sier, frakten er inkludert i prisen når du betaler med kredittkort. (Det skal ikke være noe problem på en så seriøs nettside som dette.)

Jeg mener Cdon legger til litt i frakt uansett, men skal ikke ta gift på det altså.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mener Cdon legger til litt i frakt uansett, men skal ikke ta gift på det altså.

29kr uansett hvor mye du bestiller.

Gjest Frigg
Skrevet (endret)
Mener at play er sånn som Frigg sier, frakten er inkludert i prisen når du betaler med kredittkort. (Det skal ikke være noe problem på en så seriøs nettside som dette.)

Har nettopp bestillt noe fra play, og ble ikke fakturert fraktomkostninger.

Besøkte cdon og der betaler du frakt uansett om du betaler med kredittkort, eller med faktura. Det står under spørsmål og svar seksjonen på hjemmesiden.

Endret av Frigg
Gjest Gjesta
Skrevet
29kr uansett hvor mye du bestiller.

Slik har det hvertfall vært når jeg har bestilt.Bestilte en del gjennom dvdstrax før men de har jo gått opp så himla mye når det gjelder frakt,moms osv...

Gjest Gjest
Skrevet
Har nettopp bestillt noe fra play, og ble ikke fakturert fraktomkostninger.

Nei, hos Play er frakten innbakt i prisen. Derfor kan filmene der være ørlitegranne dyrere enn andre steder,, men når du legger til frakten de fleste andre firma tar, lønner som oftest Play seg alikevel.

Skrevet

Sjelden jeg har opplevd at Play.com er dyrere enn andre steder, heller billigere. Snakker av erfaring da jeg har minst 40 bestillinger derfra, hvor jeg antagelig har kjøpt 50-60 filmer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har handla en del på Platekompaniet. Særlig om jeg finner noen tilbud jeg bare ikke kan la gå fra meg

Gjest Smilepia i.i.
Skrevet
Play - der må du betale med kreditkort, og de ligger i utlandet så bestiller du for over 200 kr må du påberegne deg moms. Dersom ikke du bestiller 2 eller flere dvd'er, da sender play i separate pakker. Snille sånn.

Hos play er frakt inkludert i pris.

Vil bare presisere litt her:

Play sender alltid varene separat. Dermed er det kun dersom prisen pr DVD kommer over 200,-kr at du må fortolle og betale moms.

For de varene som overstiger 200,-kr må man også betale moms på frakt, men det slipper man jo hos Play, siden frakten er inkludert i prisen.

Har selv benyttet Play endel, og er godt fornøyd med dem.

Ellers bruker jeg gjerne Amazon også når det skal bestilles på nett.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

HVilken av nettstedene er best? ? Hvor er det ENKLEST å kjöpe?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker Play for det meste. Knallkjapp levering og hyggelige priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...