AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:58 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:58 For noen år siden fikk man kjøpt "trimmehøvler", altså barberhøvler med en slags kam som gjorde at hårene ikke ble kuttet helt inntil huden, fint å bruke f.eks. på underlivet. Har ikke sett sånne i butikk på lenge - er det noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? Jeg har prøvd å google, men finner ikke akkurat det jeg mener (godt mulig jeg bruker feil søkeord). Anonymkode: 064d9...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:03 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:03 Tror det heter bikinitrimmer. Jeg er fornøyd med denne: https://munnfrisk.no/nettbutikk/1866-wilkinson-sword/10691-wilkinson-sword-woman-intuition-bikinitrimmer-og-barbermaskin/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAqgqliQJkOsCDKDLb7JI75fQwzSMA&gclid=CjwKCAiAqrG9BhAVEiwAaPu5zimV-pUiKOM2zByc0eNOvfv_8rQbrJeUSeNiBwt-85PwxnKldkvHSBoCA1QQAvD_BwE Anonymkode: f3403...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:56 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:56 Jeg bruker ladyshaver med trimmerhode til det formålet. Anonymkode: 86657...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:38 #4 Del Skrevet i går, 04:38 Jeg bruker oneblade trimmer. Synes trimmere for menn er mye bedre ergonomisk enn for ladyshavere. Men tenker du på manuelle høvler? Anonymkode: f211e...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 04:41 #5 Del Skrevet i går, 04:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker oneblade trimmer. Synes trimmere for menn er mye bedre ergonomisk enn for ladyshavere. Men tenker du på manuelle høvler? Anonymkode: f211e...ec4 Er oneblade bra eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:49 #6 Del Skrevet i går, 04:49 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Er oneblade bra eller ? Jeg liker den Har noen venninner som også bruker den for å trimme bikinilinje og er fornøyd. Anonymkode: f211e...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 04:52 #7 Del Skrevet i går, 04:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker den Har noen venninner som også bruker den for å trimme bikinilinje og er fornøyd. Anonymkode: f211e...ec4 Du liker den ja da skal jeg kjøpe en og teste 😀 til skjegget mitt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:43 #8 Del Skrevet i går, 05:43 Maskinfører skrev (50 minutter siden): Du liker den ja da skal jeg kjøpe en og teste 😀 til skjegget mitt 😀 Bare egnet om man har sparsom skjeggvekst er laget til tenårings gutter Anonymkode: 6d197...72a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 07:42 #9 Del Skrevet i går, 07:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare egnet om man har sparsom skjeggvekst er laget til tenårings gutter Anonymkode: 6d197...72a Ja den er sparsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå