Gå til innhold

Skattekort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere enn meg som synes det er utrolig forvirrende at Skatteetaten skriver "Se, endre eller levere skattemelding" om skattekort, når skattekort og skattemelding er to ulike ting, og skattemeldingen ikke er tilgjengelig ennå?

Det er sjeldent det byr på praktiske problemer, men det er veldig forvirrende for hvor man skal legge til eventuell informasjon når det er nødvendig.

Anonymkode: 0daf8...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor gjør de det?  Hos meg står det Sjekk skattekortet.

Anonymkode: 1b641...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og Se, endre eller levere er valg under hovedpunkt skattemelding. Ikke noe forvirrende dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og Se, endre eller levere er valg under hovedpunkt skattemelding. Ikke noe forvirrende dette.

Jo, men da kommer jeg til skattekortet - nå i hvert fall, fordi skattemeldingen ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jo, men da kommer jeg til skattekortet - nå i hvert fall, fordi skattemeldingen ikke er tilgjengelig.

Skattekortet ligger øverst på siden fordi det er mest aktuelt nå for før skattemeldingen er klar. Lenger ned på siden kan man gå inn å se eller endre eldre skattemeldinger. Dette kan ikke være et problem for noen.

Anonymkode: 8237f...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du må vise et skjermbilde her for å vise hva det er du synes er forvirrende. 

Har aldri sett noe rart der selv.

Anonymkode: ee01f...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjør ikke jeg. Jeg kommer til se, endre og lever skattemeldingen. Det er jo fortsatt mulig å endre for tidligere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...