AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Flere enn meg som synes det er utrolig forvirrende at Skatteetaten skriver "Se, endre eller levere skattemelding" om skattekort, når skattekort og skattemelding er to ulike ting, og skattemeldingen ikke er tilgjengelig ennå? Det er sjeldent det byr på praktiske problemer, men det er veldig forvirrende for hvor man skal legge til eventuell informasjon når det er nødvendig. Anonymkode: 0daf8...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Hvor gjør de det? Hos meg står det Sjekk skattekortet. Anonymkode: 1b641...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Og Se, endre eller levere er valg under hovedpunkt skattemelding. Ikke noe forvirrende dette. Anonymkode: 1b641...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og Se, endre eller levere er valg under hovedpunkt skattemelding. Ikke noe forvirrende dette. Anonymkode: 1b641...264 Jo, men da kommer jeg til skattekortet - nå i hvert fall, fordi skattemeldingen ikke er tilgjengelig. Anonymkode: 0daf8...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jo, men da kommer jeg til skattekortet - nå i hvert fall, fordi skattemeldingen ikke er tilgjengelig. Anonymkode: 0daf8...3e2 Skattekortet ligger øverst på siden fordi det er mest aktuelt nå for før skattemeldingen er klar. Lenger ned på siden kan man gå inn å se eller endre eldre skattemeldinger. Dette kan ikke være et problem for noen. Anonymkode: 8237f...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Del Skrevet 12. februar Tror du må vise et skjermbilde her for å vise hva det er du synes er forvirrende. Har aldri sett noe rart der selv. Anonymkode: ee01f...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, men da kommer jeg til skattekortet - nå i hvert fall, fordi skattemeldingen ikke er tilgjengelig. Anonymkode: 0daf8...3e2 Det gjør ikke jeg. Jeg kommer til se, endre og lever skattemeldingen. Det er jo fortsatt mulig å endre for tidligere år. Anonymkode: 1b641...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå