Gå til innhold

Amerikansk mann tok kontakt via spill på nett

Bil123

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Det er din mening. Ingen av oss vet siden mr USA er sunket i jorden.

Herregud kan du ikke bare innrømme at du tok feil og at han ikke prøvde å svindle henne? 

Anonymkode: c7260...8de

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud kan du ikke bare innrømme at du tok feil og at han ikke prøvde å svindle henne? 

Hvorfor? Jeg er fortsatt overbevist over at det var målet.

Hvorfor bryr du deg så voldsomt hva jeg mener?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han svindlet henne jo, men i det minste ikke for penger foreløpig. Vi får håpe det ikke kommer innlegg om at han ber så mye om unnskyldning der han sitter fast i Dublin og trenger penger til å komme videre.

Anonymkode: 5a971...abd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Jeg er fortsatt overbevist over at det var målet.

Hvorfor bryr du deg så voldsomt hva jeg mener?

Jaja lykke til i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja lykke til i livet.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bil123 skrev (3 timer siden):

Ja, det er jo ikkje noke anna å gjere egentleg... Kva skal mann gjere i en sånn sitvasjon? 

Sitte igjen med mange spørsmål. 

Er eg ikkje bra nok? Fin nok? Morsom nok? Nei, eg veit ikkje. Offa meg....

Det handler på ingen måte om at du ikke er bra nok, fin nok eller annet.

Dette handler ene og alene om at dette er en mann med så mange røde flagg i utgangspunktet at det tydelig er noe galt med ham!

Om det stemmer at han er veteran og har vært ute tre år, så er dette med 99,9 % sikkerhet en mann som er ganske så skadet som person. Ikke få av disse i USA er også menn som har mistet respekt for kvinner, er psykisk og/eller fysisk voldelige, har store problemer pga. det de har opplevd, rusproblemer m.m.. Det er ikke noe andre kan hjelpe dem med.

Denne mannen hadde i tillegg flere dårlige forhold bak seg, som også er typisk for veteraner som er psykisk skadet i krigstjeneste. Og han var en mann som tilsynelatende var villig til å flytte til en annen verdensdel selv om han tilsynelatende har barn.

Alt i alt er denne mannen et vandrende rødt flagg, og du bør være glad for at han trakk seg før du traff ham. Det er ikke sikkert det ville gått bra for deg!

Det du bør gjøre nå, det er å blokkere ham på alle kanaler. Hvis du ikke gjør det så er det dessverre stor fare for at han vil komme tilbake og fortsette å lure deg i flere år fremover igjen. 

Han har vist deg nå at han har null respekt for deg. Da bør du ha nok respekt for deg selv til å blokkere ham slik at du velger ham ut av ditt liv fra og med nå. Ikke hold mulighetene åpne, for du kommer aldri til å få sannheten om hva han driver med og hvorfor. Om han kommer tilbake er det garantert med en eller annen dramatisk historie som gjør at du skal få stor sympati med ham igjen, kun for å forsøke å lure deg videre.

Så ha selvrespekt nok til å blokkere ham slik at han aldri kan ta kontakt med deg igjen!

.

.

.

.

.

.

Og kos deg på konsert med 16-åringen din når den tid kommer, og vær fullt og helt tilstede i den opplevelsen! Hadde det ikke vært for den bedritne amerikaneren så ville du og ditt barn fått denne opplevelsen sammen ;)

Blokker fyren her og nå på alle kanaler!

Og husk at dette ikke handler om deg, det handler kun om at han er en som ikke respekterer hverken deg eller andre kvinner. Og det er uansett en mann du aldri hadde villet få et godt liv med!

Anonymkode: 37d61...71e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han har jo svindlet henne - i stor grad emosjonelt!

Det er mange måter å svindle folk på, det å skape seg en plattform i Norge kan også være en delplan i en svindel. Å få oppholdstillatelse på sikt i Norge kan også være en del av dette.

Han har enda ikke svindlet henne økonomisk, men det betyr ikke at det ikke er en del av planen. Slike har ofte mange gående på samme tid, så selv småbeløp, de etterhvert skaffer seg etter å ha groomet utvalgte offer over lang tid for å bygge opp "tillit", kan over tid føre til en betydelig inntekt.

Han har holdt henne for narr på alle måter, det er en form for svindel i seg selv. Ofte en vel så dyr svindel som ren økonomisk svindel...

Anonymkode: 37d61...71e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han svindlet henne jo, men i det minste ikke for penger foreløpig. Vi får håpe det ikke kommer innlegg om at han ber så mye om unnskyldning der han sitter fast i Dublin og trenger penger til å komme videre.

Det var det jeg tenkte og. Og det høres ut som han kan lykkes. 

Anonymkode: 4b046...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg kan kun komme med min vurdering av det TS forteller. Jeg kan ikke se for meg noen andre grunner til at han skal ha skapt det bildet TS har investert så mye i foruten om det er for å lure henne for penger.

At han ikke klarte det eller fant en åpning betyr ikke at det ikke var målet.

Du kan ikke se for deg noen andre grunner til at folk er kjipe drittsekker enn økonomisk gevinst? Du har aldri hørt om folk som bare er kjipe fordi de er sånn, eller liker å være slemme? 

Wow. 

Jeg sier det igjen - dette er veldig utypisk svindlere. De bruker ikke årevis på å bygge opp tillit uten å forsøke seg. Det gir veldig dårlig økonomisk avkastning. Det er derfor mange svindelforsøk egentlig er så enkle å oppdage for det "skarpe øyet" - svindlerne vil unngå de som er "skarpe". De har ingen interesse av å bruke to år på en skeptiker som aldri gir tegn til å åpne lommeboka når de heller kan bruke 3 måneder på en naiv tulling som kjapt viser villighet. 

Anonymkode: bd48f...d52

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tror dere egentlig det? Han har jo ikke gjort noen som helst svindler-moves. En svindler gidder ikke å bruke et par år på å opprette en connection, mye tid på koseprat og aldri forsøke å ta steget for å be om penger. Det har de ikke tid til, det gir dårlig avkastning. 

Husk at folk kan være drittsekker uten at penger er motivet. 

Det var derfor jeg spesifikt skrev kjærlighets-svindler, jeg tror ikke det var for penger. Det finnes dessverre de som henter indre drivstoff på å bruke andre mennesker på denne måten. 

Anonymkode: 21b7b...65f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du gjøre i spillet nå da? Gamer du ikke online ofte med denne mannen? Er dere en gruppe som spiller sammen mye?

Anonymkode: 9316c...136

😂😂😂😂 Det skal eg seie deg! Eg og venner brente han så salig i 2 dager nå. Så tror neppe han kommer tilbake..er snakk om mndvis med healing av tropper. Og folk er klare til å brenne igjen 😅😅 Hasta la vista baby!! Han ser eg/vi aldri igjen 😉😉

Og viss han tar kontakt skal eg vere så søt som han var med meg;

Why did you do that? Why did you burn me.

BECAUSE I CAN MA'AM! (hans egen replikk)

😉😉😉😉

Endret av Bil123
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du kan ikke se for deg noen andre grunner til at folk er kjipe drittsekker enn økonomisk gevinst? Du har aldri hørt om folk som bare er kjipe fordi de er sånn, eller liker å være slemme? 

Wow. 

Jeg sier det igjen - dette er veldig utypisk svindlere. De bruker ikke årevis på å bygge opp tillit uten å forsøke seg. Det gir veldig dårlig økonomisk avkastning. Det er derfor mange svindelforsøk egentlig er så enkle å oppdage for det "skarpe øyet" - svindlerne vil unngå de som er "skarpe". De har ingen interesse av å bruke to år på en skeptiker som aldri gir tegn til å åpne lommeboka når de heller kan bruke 3 måneder på en naiv tulling som kjapt viser villighet. 

Eg har berre opplevd kjipe mannfolk i mitt liv. Og det var norske late psykopat mannfolk. Som eg måtte omtrent snu krona for att det skulle gå rundt her. Så norske er ikkje bedre enn andre nasjonalitetar.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var derfor jeg spesifikt skrev kjærlighets-svindler, jeg tror ikke det var for penger. Det finnes dessverre de som henter indre drivstoff på å bruke andre mennesker på denne måten. 

Anonymkode: 21b7b...65f

Men da er det ikke svindel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, nei det skjer ikkje..for han likte ett facebook innlegg mens eg satt der på Gardermoen og venta på han 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bil123 skrev (1 minutt siden):

Hahaha, nei det skjer ikkje..for han likte ett facebook innlegg mens eg satt der på Gardermoen og venta på han 😂😂😂😂

Hva har det med at likte et innlegg med saken å gjøre? Forstår ikke helt...

Anonymkode: 36b8b...330

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bil123 skrev (34 minutter siden):

Eg har berre opplevd kjipe mannfolk i mitt liv. Og det var norske late psykopat mannfolk. Som eg måtte omtrent snu krona for att det skulle gå rundt her. Så norske er ikkje bedre enn andre nasjonalitetar.

Da bør du bearbeide det med terapi, eller så er desverre sjansen veldig stor for at du fortsetter å møte menn som ikke vil deg godt.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva har det med at likte et innlegg med saken å gjøre? Forstår ikke helt...

Anonymkode: 36b8b...330

For viss han tar seg tida til å like søskenbarnet sitt innlegg på facebook når han sletta meg på snap og ikkje møter opp som den mannen han påsto han var så har ikkje eg tenkt på bruke meir energi på han. Det er veldig enkelt. Han dreit seg ut, og eg kan også vere detektiv i Norge. Det er det som er fantastisk med sosiale media. Folk tenker ikkje, og dummer seg loddrett ut.

Sitte fast i Dublin i 1/2 veke. Utan å ta kontakt med meg og samtidig ha kontakt med slekta på facebook 😂

Endret av Bil123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil123 skrev (1 time siden):

BECAUSE I CAN MA'AM! (hans egen replikk)

I hvilken sammenheng sa han den setningen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan sitter han fast i Dublin? Er det vanlig å mellomlande der? 

Anonymkode: d995a...590

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (7 timer siden):

I hvilken sammenheng sa han den setningen?

Når han tullet med meg. For å få meg til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...