Gå til innhold

Amerikansk mann tok kontakt via spill på nett

Bil123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var åpenbart bare en trolletråd...

Anonymkode: 36b8b...330

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det var åpenbart bare en trolletråd...

Anonymkode: 36b8b...330

Enten det eller så har det skjedd noe fryktelig galt.....

Anonymkode: 9aaae...80a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 1.43):

Når man leser denne tråden, skulle man tro at det var 5-åringer som fortsatt trodde på julenissen man debatterte med, og jeg forstår godt hvorfor Norge er så populært blant svindlere.

Det ble stille fra @Bil123 Det kom vel noe i veien da, en bilulykke der den autistiske sønnen ble skadet, trengte han penger fordi kredittkortet ble borte i kollisjonen, kanskje?🙄

Anonymkode: 7c50f...40d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 15.55):

Jeg og samboeren var også på nett sammen døgnet rundt når vi ble kjent (meg som dro på hyttetur i den andre tråden din), sovna i videosamtaler og ringte hverandre når vi våknet... Sånn er det å være forelsket. 😊 Prøv å overse negative tilbakemeldinger og lykke til med besøket! 🤞

Anonymkode: c1c96...263

Du og samboeren snakket i det minste med hverandre over tid før dere møttes.

Ts og amerikaneren har ikke en gang snakket sammen. Ta det sammen med alle de store risikoflaggene som denne mannen veiver med, så er det helt på sin plass å forsøke å realitetsorientere Ts om den risikoen hun kan utsette seg for, og hvor enkelt det er å beskytte seg selv ved første møte.

Anonymkode: 37d61...71e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan og være at de tilbringer mye tid sammen og ikke prioriterer KG :)

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Enig, hvis han kom på fredag fra USA er det jo litt usannsynlig at han har dratt allerede. Jeg hadde ikke giddet 10+ timers flytur for weekend opphold. 

Anonymkode: 96ccf...17f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Ja DETTE! 

"Im sorry, just hang on, i have to write on this forum that you're here and what we're doing.....".

Anonymkode: 0d30e...93b

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enten det eller så har det skjedd noe fryktelig galt.....

Anonymkode: 9aaae...80a

Herregud.

Anonymkode: 7e8dc...740

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det ble stille fra @Bil123 Det kom vel noe i veien da, en bilulykke der den autistiske sønnen ble skadet, trengte han penger fordi kredittkortet ble borte i kollisjonen, kanskje?🙄

Anonymkode: 7c50f...40d

Det kommer nok enten noe rosenrødt, eller hun spiller videre på galematias ting hun går med på, det siste genererer nok flest svar.

Anonymkode: 5a971...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det kommer nok enten noe rosenrødt, eller hun spiller videre på galematias ting hun går med på, det siste genererer nok flest svar.

Anonymkode: 5a971...abd

Finn deg noen tråder du tror er ekte da, heller enn å forsøple her. 

Anonymkode: c1c96...263

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skulle være i en uke. Jeg tenker de er opptatt. Det var også henne som ikke ville snakke i tlf, ikke han. Blir spennende å høre hvordan dette gikk. Da er det gjerne ikke kleint heller da hvis hun er så opptatt. Er noe kleint så vil man vel ta opp tlf og bare begynne å trykke for å trykke. Krysser fingrene for at dette var en suksess.🤞:hjerter:

Anonymkode: 9316c...136

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter her. EG lever! Dessverre gjekk det ikkje som eg håpte. 

Dette vart en dårleg opplevelse for meg. Og vil nok ikkje stole på menn på veldig veldig lenge igjen. Eg var jo klar over att dette kunne skje. Menn/kvinner som leikar med følelsane til den andre skulle virkeleg fått seg en på tryne...

• Hjerte 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bil123 skrev (Akkurat nå):

Dette vart en dårleg opplevelse for meg. Og vil nok ikkje stole på menn på veldig veldig lenge igjen. Eg var jo klar over att dette kunne skje. Menn/kvinner som leikar med følelsane til den andre skulle virkeleg fått seg en på tryne...

Godt å høre fra deg! Kan du fortelle litt om hva som skjedde?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Godt å høre fra deg! Kan du fortelle litt om hva som skjedde?

Ja, det kan eg.

Eg snakka med han heile veien. Han fortalte meg den minste ting han gjorde på før han "dro" og under turen. Heilt til han "kom" til Dublin. Då var det slutt... Eg kjørte til Gardermoen, og sto og venta i over 4timar. Gjekk til bilen, snuste litt på facebook. Der hadde han likt ett innlegg av søskenbarnet sitt for 2t sia. Og han hadde fjerna meg på snapchat. Så då kjørte eg heim igjen....

Som eg sa til alle: Han er ikkje komt enda. Så eg var fullt klar over att dette kunne skje.

Eg gjorde mitt, håpte han kom. Handla inn mat, og vaska leilighet etc (var tross alt påske)....gjorde alt klart. Men det var ikkje ment å skje. 

Det er synd. Men der er andre fiska i havet.

Han spurte meg aldri om penga. Spurte meg aldri om mi adresse.

Og no kan eg enten selge AC/DC billettene mine eller ta med meg 16 åringen i august 😅

• Liker 2
  • Hjerte 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil123 skrev (8 minutter siden):

Bil123 skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan eg.

Eg snakka med han heile veien. Han fortalte meg den minste ting han gjorde på før han "dro" og under turen. Heilt til han "kom" til Dublin. Då var det slutt... Eg kjørte til Gardermoen, og sto og venta i over 4timar. Gjekk til bilen, snuste litt på facebook. Der hadde han likt ett innlegg av søskenbarnet sitt for 2t sia. Og han hadde fjerna meg på snapchat. Så då kjørte eg heim igjen....

Som eg sa til alle: Han er ikkje komt enda. Så eg var fullt klar over att dette kunne skje.

Eg gjorde mitt, håpte han kom. Handla inn mat, og vaska leilighet etc (var tross alt påske)....gjorde alt klart. Men det var ikkje ment å skje. 

Det er synd. Men der er andre fiska i havet.

Han spurte meg aldri om penga. Spurte meg aldri om mi adresse.

Og no kan eg enten selge AC/DC billettene mine eller ta med meg 16 åringen i august 😅

Jøss, så han bare ghoster deg etter alt dette? Merkelig fyr....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maia70 skrev (2 minutter siden):

Jøss, så han bare ghoster deg etter alt dette? Merkelig fyr....

Jepp! Etter å ha snakka sammen 24/7. Etter å ha fortalt meg mykje om seg.

Eg trur nemlig der er sannhet i det han sa. Eg trur dette var han. Men att han ikkje ville besøke meg likevel. Ingen typisk "catfish"

Att sjølvtilliten fekk seg en real støkk det er det ingen tvil i. For eg likte han så utruleg godt. Men sånn er livet.

Eg trur dette er en mann som har opplevd veldig mykje dritt i sitt eige liv så han vil påføre det til andre. Det er sånn eg ser det.

Lørdag og søndag var heilt jævlig, men i dag er det litt lettare. 

Så har venna stilt opp for klemma og prat. Dei også var sjokkerte. Dei har jo sett mykje av filmane han har sendt (2-300 stk) og masse bilder. Dei sjølv hadde ikkje trudd dette om han. Har ikkje klart å sletta han enda, men det skjer vel i løpet av dagane

• Liker 2
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

får inntrykk av at du tar det OK ihvertfall og er klar til å gå videre. Håper det stemmer også! 

Ta vare på degselv 

Anonymkode: 1caa2...614

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

får inntrykk av at du tar det OK ihvertfall og er klar til å gå videre. Håper det stemmer også! 

Ta vare på degselv 

Anonymkode: 1caa2...614

Ja, det er jo ikkje noke anna å gjere egentleg... Kva skal mann gjere i en sånn sitvasjon? 

Sitte igjen med mange spørsmål. 

Er eg ikkje bra nok? Fin nok? Morsom nok? Nei, eg veit ikkje. Offa meg....

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig at det endte på denne måten TS.

Ut i fra det jeg hører så tror jeg fortsatt dette var et forsøk på å svindle deg (eller noen andre), men at han enten fikk det han trengte eller kom aldri til noen åpning eller nivå av tillit til å kunne gjennomføre noen svindel av deg.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...