Bil123 Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Eg har spilt ett spill online nå i 2 år. Fått mykje vennar der som eg prata med dagleg. Før jul så tok han eine kontakt på privat chat og lurte på om eg hadde noken form for sosial media. Og eg sa ja, og eg la han til. Sidan han er hyggeleg å prate med og er veldig morsom. Hadde ikkje planlagt å vere noke meir enn venna. Og kanskje dele litt meir om litt mitt liv. Og vennskap er jo fantastisk. Det gjekk ikkje lenge før vi innsåg att vi er veldig like og har samme interesser. Biler, musikk, humor etc etc. Vi har ganske lik erfaringer innen tidligere forhold også som gjekk veldig galt. Eg er norsk, han er frå amerika. Han har vist meg mykje rundt om der borte via snap. Og har vert PÅ heile veien. Og dette har ført til en forelskelse mellom oss begge. Vi har avtalt att han skal besøke meg i Norge om 2 måneder, i påska. Han seier att han skal minst komme 3-4 gonger i år. Vi skal ha andre møtet vår AC/DC skal spele på Bjerke travbane. Og eg er kjempe nervøs! Verdens dårlegaste sjølvtillit. Hatt sånn uhel med menn generelt. Livredd for å bli brent nok en gong. Og kva er typisk amerikanske menn? Kva kan eg forvente? 😅 Er der noken med erfaringer der ute som kan tipse meg litt? Syns det berre er rart att en frå amerika er interessert i meg. Kva er galt med amerikanske kvinner? 😅 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Spør deg heller hva som er galt med Amerika😉 Er mange som ønsker å flytte derifra nå. Anonymkode: 69686...c9e 18 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Hva er galt med han siden han ikke har ei amerikansk dame er spørsmålet du må stille deg. Finn ut hvor han står politisk og hva han mener om kvinner. Veldig mange som vil ha ‘tradisjonelle kvinner’ der (uten å være tradisjonell mann) Anonymkode: 4ce34...935 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar Har ei venninne som møtte mannen sin slik. Han bor her no i norge. Anonymkode: 53008...200 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er galt med han siden han ikke har ei amerikansk dame er spørsmålet du må stille deg. Anonymkode: 4ce34...935 Så fordi han ikke har en amerikansk kjæreste på nåværende tidspunkt, så må det være noe gale med han? Hva i all verden for en kvinnelogikk er det? Anonymkode: 06b72...e66 33 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Del Skrevet 12. februar Hvorfor skulle det være noe rart, man kan jo falle for hverandre på tvers av landegrenser uten at det betyr det er noe galt med de i hjemlandet - eller noe galt med personene det skjer for. Jeg hadde en amerikansk kjæreste en periode. USA er stort da, og forskjellig fra by til bygd, fra nord til sør, fattig og rik, republikaner og demokrat osv. Blir nesten litt som å spørre hvordan en mann fra Europa er. I tillegg er man jo først og fremst et individ. Favorittbandet til min eks var AC/DC da, så kanskje vi har funnet noenlunde innafor samme sfære da 😅 En kulturforskjell var at jeg tok utadvendtheten, og null problemer med å tale foran forsamling, snakke med fremmede etc., som selvtillit. Men han var jo grunnleggende usikker, null selvtillit. Motsatt så er jeg veldig selvsikker, men har mild sceneskrekk og telefonskrekk som de fleste nordmenn. Andre var nærmest påtatt "gentleman"-het. Amerikanske menn skal liksom spandere og trekke ut stolen og holde døren oppe og trekke kortet overalt. Greit nok det altså, men ble av og til litt teit når han omtrent skal ta alle kofferter og poser og så insisterer på å åpne døren med tennene omtrent. Det er mer fornuftig med en viss arbeidsdeling av og til. I tillegg så mente han at han var verdens beste kjæreste da det ble slutt, for han hadde spandert så mye. Jeg syntes det var ubehagelig at han betalte alt, og sa det også, og så fikk jeg den i fleisen når jeg gjorde det slutt, eller ikke ville ha sex (sexlivet døde jo ut da jeg skjønte dette var over). Men det handler jo om personligheten hans mer enn at noen kan påstå det er typisk amerikansk. Samtidig aldri opplevd noe sånt med norske menn, ikke i så sterk grad. Og han her var en sånn kul, intelligent, liberal, selverkært feminist-fyr. Ikke en konservativ redneck. Anonymkode: c0550...7d5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med han siden han ikke har ei amerikansk dame er spørsmålet du må stille deg. Finn ut hvor han står politisk og hva han mener om kvinner. Veldig mange som vil ha ‘tradisjonelle kvinner’ der (uten å være tradisjonell mann) Anonymkode: 4ce34...935 Bør han tenke at det er noe galt med hu siden hun ikke har en norsk mann, eller går det bare ene veien mener du? Anonymkode: c7260...8de 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Del Skrevet 12. februar Golddigger. Anonymkode: 81a8f...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med han siden han ikke har ei amerikansk dame er spørsmålet du må stille deg. Finn ut hvor han står politisk og hva han mener om kvinner. Veldig mange som vil ha ‘tradisjonelle kvinner’ der (uten å være tradisjonell mann) Anonymkode: 4ce34...935 Tviler veldig sterkt på at det er grunnen. Amerikanske kvinner er mye mer tradisjonelle enn Norge. Det stikk motsatte er mye mer sannsynlig. Anonymkode: 920cf...e5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Del Skrevet 12. februar Husk at han tenker nok det samme om deg, lurer på hva norske damer liker og hvordan han skal oppføre seg for at du som norsk dame skal like ham. Jeg har datet amerikanere og kjenner flere amerikanske menn. Felles er vel at de er litt mer frempå, liker å ta litt mer styring på date, være "gentleman", betaler gjerne, ellers er de bare vanlige mennesker som alle andre. Men så finnes det også amerikanske menn som er ekstremt sjenerte. De er like ulike som alle andre. Anonymkode: 0e6a7...235 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12. februar #11 Del Skrevet 12. februar Jeg har ingen erfaring med det. Men det kan vel sikkert være veldig fint dersom dere er ærlige og åpne med hverandre. Synes kanskje det er litt rart at han allerede før dere har møttest sier at han skal komme minst 3 - 4 ganger i år. Men det behøver ikke å være rart, kommer an på situasjonen. Er dere ca like gamle? Skal han bo hos deg over lang tid når han kommer? Tror jeg ville sagt at min mor eller far også kom til å bo/være der når han kom. Det er bare bra å være skeptisk til noen før man treffes og blir ordentlig kjent. Det kan godt være det blir fantastisk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fordi han ikke har en amerikansk kjæreste på nåværende tidspunkt, så må det være noe gale med han? Hva i all verden for en kvinnelogikk er det? Anonymkode: 06b72...e66 TS sin logikk er at det er noe galt med amerikanske kvinner siden han er singel. Anonymkode: 4ce34...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS sin logikk er at det er noe galt med amerikanske kvinner siden han er singel. Anonymkode: 4ce34...935 Hvor har ts sagt det? Lurt å se forskjell på navn her inne... Anonymkode: 3081c...867 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest May B Skrevet 12. februar #14 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fordi han ikke har en amerikansk kjæreste på nåværende tidspunkt, så må det være noe gale med han? Hva i all verden for en kvinnelogikk er det? Anonymkode: 06b72...e66 Det er en dårlig logikk. Generaliserende og en tanke hensynsløst . Men vennligst ikke inkluder meg i dette er du snill, for det er generaliserende og en tanke hensynsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #15 Del Skrevet 12. februar Dette høres ut som kjærlighetssvindel. Ikke la deg lure! Hadde kuttet all kontakt med denne fyren, han eksisterer nok ikke i virkeligheten Anonymkode: e0026...9f9 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #16 Del Skrevet 12. februar Så han skal bo gratis hos deg når han er i Norge? Han skal ikke ordne og betale for eget rom på hotell eller airbnb? Anonymkode: 69686...c9e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #17 Del Skrevet 12. februar Hvis han ber om penger, så er det garantert kjærlighetssvindel… Anonymkode: ea7be...03b 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bil123 Skrevet 12. februar Forfatter #18 Del Skrevet 12. februar (endret) exictence skrev (1 time siden): Jeg har ingen erfaring med det. Men det kan vel sikkert være veldig fint dersom dere er ærlige og åpne med hverandre. Synes kanskje det er litt rart at han allerede før dere har møttest sier at han skal komme minst 3 - 4 ganger i år. Men det behøver ikke å være rart, kommer an på situasjonen. Er dere ca like gamle? Skal han bo hos deg over lang tid når han kommer? Tror jeg ville sagt at min mor eller far også kom til å bo/være der når han kom. Det er bare bra å være skeptisk til noen før man treffes og blir ordentlig kjent. Det kan godt være det blir fantastisk. Lykke til Han blir på hotell. Han vil gå roleg fram. Heldigvis. Dette er en mann som har vert såra i ett par forhold. Han er 35 og eg er 41 😅 Endret 12. februar av Bil123 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bil123 Skrevet 12. februar Forfatter #19 Del Skrevet 12. februar Denne mannen har mer enn nok penger selv 🤣 Han har mange biler, lastebiler, motorsykler, hus og alt på stell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #20 Del Skrevet 12. februar Det hadde visstnok Simon Leviev også.. Anonymkode: 69686...c9e 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå