jento87 Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Heisann fikk èin Mail i dagmåres fra min egen Mail , der det begynner med (harkje opent den),notat til meg selv i’ve hacked you! hello pervert,i’ve sent this Messenger from youre Microsoft account. I want to inform you…. Så ser eg kje meir før eg hadde opnet den men har som sakt Ikkje gjort dette. Da kjenne jo eg èin klump i magen ka dette er , er det noen som har opplevdt det samme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar jento87 skrev (5 minutter siden): Heisann fikk èin Mail i dagmåres fra min egen Mail , der det begynner med (harkje opent den),notat til meg selv i’ve hacked you! hello pervert,i’ve sent this Messenger from youre Microsoft account. I want to inform you…. Så ser eg kje meir før eg hadde opnet den men har som sakt Ikkje gjort dette. Da kjenne jo eg èin klump i magen ka dette er , er det noen som har opplevdt det samme ? Slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Skift passord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå