Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 jeg og kjæresten har bare vært sammen noen måneder. Jeg er sikker på, eller var sikker på at vi hadde en framtid sammen.. Hvertfall noen år!! Er så glad i denne gutten, at bar ejeg tenker på dette problemet, får jeg tårer. Men til saken! Her om dagen var vi hos han. Vi lå i senga hans og snakket og koste. Og så begynte han å ta på meg. Og jeg følte ingenting. Ble hverken ophisset eller lysten. Følte som om jeg kysset en nobody! Jeg har alltid hatt sterke følelser for denne gutten, og hver gang han har kysset meg har det gått strømninger gjennom meg. Jeg begynte å gråte for ble veldig skremt! Og bortforklarte det med at jeg bare var sliten. Dagene tter dette har vært litt opp og ned. Jeg føler noe, men nå føler jeg at det er noe som mangler. Kan følelsene for en gutt, bare koble av sånn? Kan gnisten baer bli borte, og ikke komme tilbake? Denne gutten er alt jeg vil ha! Men hvor har det blitt av følelsene jeg hadde for han?? Noen som har noen råd? Han er veldig flink til å lytte, og vi e rveldig ærlige.( jeg føler meg ikke særlig ærlig nå) Er så redd for å miste han, men vil ikke late som om jeg har følelser som kanskje ikke er der engang!? Eller er det bare fordi jeg får mensen om et par dager, at dette skjer??? hjelp!
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Høres egentlig bare ut som litt av den første forelskelsen har gått over, og du ikke lenger har den intense "nyforelsket" følelsen. (Sannsynligvis i kombinasjon med at du/kroppen din var sliten. Mens på vei...) Resten tipper jeg er veldig psykisk. Du har tydeligvis panikk fordi du ikke følte noe der og da, og tror at dette er slik det kommer til å fortsette fra nå av. Det er ikke sikkert det blir sånn. Lyst er noe som kommer og går litt for de fleste av oss. Noen dager har vi bare ikke lyst (Eller ork.) Men det går som regel over like fort som det kom.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 PMS? Jeg har det ofte slik i dagene før menstruasjonen, merker veldig stor forskjell i følelsene kroppskontakt utløser. Selv bare en klem føles helt anderledes ut. Forelskelse er det også dårlig med i slike perioder. Det er rart hvor mye hormonsvingninger kan påvirke. Det går heldigvis like fort over igjen som det kommer, når mensen kommer.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Når man har vært sammen en liten stund, begynner hverdagen. Frem til da har det bare vært fryd og gammen, og man trenger bare se på hverandre, så får man lyst. Slik er ikke virkeligheten for de aller aller fleste av oss. Virkeligheten er å begynne å kline uten å føle noe lyst, kanskje, og så gå videre derfra for deretter å begynne å få lyst. Man må altså jobbe litt for den altoppslukende kåtheten vi hadde for hverandre helt i begynnelsen. Selvsagt finnes det unntak, men jeg tror nok det er slik jeg beskriver for majoriteten av par. :-) Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, og hvis dette er det lengste forholdet du har hatt, så er det ikke rart du lurer på dette her. Selv om du ikke føler sitringene når han tar på deg, så bare fortsett og se om de ikke kommer etterhvert Leyla.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Velkommen inn inn blant den store massen som har opplevd, og som opplever det samme som deg. Verden er bare slik innrettet, at den store tenningen forsvinner når kanin-perioden er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå