Gå til innhold

Liker enkelte å bli behandlet som dritt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg  hørte nylig på et intervju med en som hadde en sjef som behandlet han som dritt. Dette var i USA. Sjefen truet hele tiden med å sparke han, fortalte hvor udugelig han er,  krevde at han jobbet døgnet rundt, jobben han gjorde var aldri godt nok, osv. 

Men når den ansatte snakker om sjefen i intervjuet så sier han ting som "Men tenk hvor mye jeg lærte i denne jobben, jeg lærte hvor hardt jeg kunne presse meg", "Sjefen er et geni og om dette er prisen man må betale for å jobbe for et geni så gjør jeg det" og "Noen ganger så sa han at han kun truer med å sparke meg fordi han setter pris på meg. Om han virkelig hadde hatet meg så hadde jeg ikke bare blitt truet med sparken. Jeg hadde fått sparken".

Jeg følte han var som en dame som blir banket av mannen og som ser "Han slår jo bare når jeg har gjort noe galt". 

Anonymkode: 2d5e9...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

USA er beviset på at kapitalismen verken fungerer i teori eller praksis.

Hvis vedkommende ikke hadde skrytt av sin tidligere sjef, ville han blitt ansett som en illoyal arbeidstaker og slitt med å finne jobb senere. Derfor må han skryte uhemmet av sin tidligere sjef.

De samme tendensene later til å være på vekst i Norge, men ikke i samme grad ennå.

Anonymkode: 8bc53...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...