AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Det er jo en jungel der ute. Noen som har erfaring og tips til merker? Må man gå for de dyreste for å få effekt? Anonymkode: 5ccd5...af2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Jeg har prøvd Xbrow og et billig fra Puca Pure and Care. Syns ikke noen av dem hadde særlig effekt. Tror kanskje hårene jeg hadde fra før ble litt lengre, men det var ikke helt det resultatet jeg var ute etter. Jeg hadde håpet det skulle vokse ut litt hår der jeg har hull i bryna (Kan hende det er umulig) Jeg gar brukt Wowbrow nå i to uker. Syns kanskje jeg ser litt effekt, men er mulig at det bare er fordi det har gått så lang tid siden jeg nappet noe. Regner ikke med det er mulig å se skikkelig resultat før etter 4-6 uker. Anonymkode: c6f47...b02
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Om ikke Wowbrow funker, så tenker jeg å prøve minoxidil fra apoteket. Anonymkode: c6f47...b02
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om ikke Wowbrow funker, så tenker jeg å prøve minoxidil fra apoteket. Anonymkode: c6f47...b02 Er det ikke slik at minoxidil kun kan brukes av menn? Anonymkode: 0c65d...5f5
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Har brukt nanolash og x-lash. Begge har funket på meg. Anonymkode: 519ac...a98
Gjest monster energi Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo en jungel der ute. Noen som har erfaring og tips til merker? Må man gå for de dyreste for å få effekt? Anonymkode: 5ccd5...af2 Wowbrow funker, veldig fornøyd med den selv
Blingblingtahei Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Wowbrow i kombinasjon av hair luxious (vitaminer) fungerer veldig bra på meg hvertfall 😊 merker forskjell når jeg slutter med enten eller, fungerer nok alene også men som en duo er det veldig god effekt!
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke slik at minoxidil kun kan brukes av menn? Anonymkode: 0c65d...5f5 Ser ikke noen grunn til at det kun skal kunne brukes av menn. Anonymkode: c6f47...b02
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar IGlow vippeserum funker som fyy på mine vipper, og resten av venninnegjengen. Verdt pengene! Anonymkode: 8b9d1...9e7
Sigrid<3 Skrevet 16. februar #11 Skrevet 16. februar (endret) Jeg bruker maybelinne for vippene, jeg tror kanskje den har fungert men jeg har bare brukt den i snart to måneder. Den er heller ikke så dyr Endret 16. februar av Sigrid<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå