AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Mannen var på jobbreise og jeg åpnet noen brev i tilfelle det var regning eller annet av betydning, vekke 1uke. Vi har vært gift i 25år. Ha klikket, skrek og kalte meg mange nedverdigende og stygge ting! Jeg ble helt sjokkert. Det var brev fra reddbarna og rødekors. Var ikke noe personlig eller annet,da hsdde jeg ikke åpnet. Han har jo sagt før at jeg må åpne i tilfelle regning eller annet. I tilegg sagt at de kan bare kastes. Men siden han gir de penger noen ganger i året, får han jo hvor mye som skal på selvangivelsen, så jeg kastet de ikke. Bare lå de fram til han så kunne han vrlge selv om han skulle ha de eller ikke. Blir skremt av måten han behandlet meg på og det er ikke første gang. Var sikker på at han skulle fly på meg og vri av neg hodet så sint var han. Var ikke noe krangel eller noe før dette. Rett ut av det blå. Hvordan hadde deres mann reagert? Og hva tenker dere om denne oppførselen? Anonymkode: 2ef91...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hadde pakka sakene og dratt, uten forvarsel. Anonymkode: 8d673...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Dette er fullstendig ugreit. Spesielt når dette alltid har vært greit før. En ting er hvis du åpner post dere ikke har avtalt er greit, men her er det jo det, i utgangspunktet. Uansett er ikke en slik reaksjon grei uansett. Jeg hadde tatt en alvorsprat med ham, og sagt at dette var helt uakseptabel oppførsel. Og så hadde jeg gått hvis han ikke klarte å se hvor uakseptabelt denne oppførselen var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Han har noe å skjule, det er eneste grunnen til slik oppførsel. Vi åpner ikke hverandres post, nei. Men det skjer likevel.. I en hektisk hverdag så kan ofte feilkoble litt om det er noe man selv forventer å få, eller som gjelder familien. Slik må det jo nødvendigvis være når man deler navn, postkasse og hus. Og OM han blir irritert over noe, så har han aldri skreket, eller kalt meg stygge ting. Aldri. Anonymkode: 6ddfb...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Her kan vi åpne alle typer brev, har ingenting å skjule. Anonymkode: 60dc5...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her kan vi åpne alle typer brev, har ingenting å skjule. Anonymkode: 60dc5...e14 Ok. Anonymkode: 69160...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hvis det har vært greit før men ikke nå lenger, så hadde jeg automatisk tenkt at det er noe han ønsker å skjule. En annen ting da, for å sette det på spissen: Han var borte ei uke og det er ingen regninger som har så kort forfallsdato fra mottakelse, så hadde nok fint kunne ligget uåpnet på kjøkkenbenken til han kom hjem. (kan være noe med å føle seg overvåket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Han har jo tidligere sagt at du kan åpne slike brev, så her er det noe som foregår! Tydelig at han skjuler noe, og var redd for at du skulle oppdage det! Anonymkode: 55a80...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #9 Del Skrevet 55 minutter siden Høres ut som han skjuler noe. Hadde uansett aldri tolerert å bli behandlet sånn. Takk og farvel. Anonymkode: 93c07...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå