Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

4-500 tenker jeg. Hva med et duftlys? jeg fikk en liten glassfugl da jeg ble 50, liker den så godt og tenker på veninna mi hver gang jeg ser den :) 

Anonymkode: 8cd90...cfd

Duftlys er fullstendig nei så lenge du ikke er hundre prosent sikker på at mottaker bruker det!

Anonymkode: 5b3e8...776

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 19.36):

Duftlys er fullstendig nei så lenge du ikke er hundre prosent sikker på at mottaker bruker det!

Duftlys er den absolutt kjipeste gaven man kan gi. 

Anonymkode: 3ce98...2ce

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 19.36):

Dette! Sjekket akkurat boden der jeg har diverse stående og der stod det hele fem stk duftlys klare for å regiftes. Tror jeg ga bort tre-fire duftlys i julegaver også. Fine lys som lukter godt, men jeg er bare ikke typen som bruker stearinlys. Har aldri gjort det og kommer heller aldri til å gjøre det. Passer på å gi duftlys til de jeg vet bruker det, men er overrasket over mengden duftlys jeg får selv. Håper ikke jeg får mange duftlys til 40-års dagen min om noen måneder. Vet det høres utakknemlig ut, men det må være lov å tenke at dette er helt unyttige ting for meg å få. Jeg takker selvsagt for alle gaver jeg får, men noe er mer nyttig enn annet og til stor dag er det fint med noe som mottaker både liker og bruker. Synes forslaget om en konsertbillett eller annet var fint. Hva med et gavekort til Ticketmaster? Eller en flaske cava og kinogavekort  eller gavekort på polet i tillegg (forutsatt at personen drikker alkohol og også liker cava).

Anonymkode: 2464b...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...