Gå til innhold

Hjemmeværende husmødre, hvordan gjør dere det med økonomien?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg selv jobber 100% som mannen og vi deler på utgiftene, men hvilken ordning har dere som er hjemmeværende og ikke i arbeid? Har dere full tilgang til mannens inntekter, eller får dere «lommepenger»? 

Anonymkode: ffbfc...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg jobber en liten prosent. Alt jeg tjener der bruker jeg på meg selv.

Mannen betaler inn til privat pensjonssparing for meg, samt at vi har en felles konto hvor han setter inn en god del penger hver måned som jeg bruker som jeg ønsker. På hus, barn, meg selv, dyra etc. 

Anonymkode: a7a90...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg selv jobber 100% som mannen og vi deler på utgiftene, men hvilken ordning har dere som er hjemmeværende og ikke i arbeid? Har dere full tilgang til mannens inntekter, eller får dere «lommepenger»? 

Anonymkode: ffbfc...8e0

Jeg er ikke hjemmeværende, men vi får lønn på samme konto. Og begge får «lommepenger» ført over til vår egen konto. Vil tippe der hvor kun en er i jobb så er det litt samme greia at pengene er felles. Iallefall i normalt oppegående forhold

Anonymkode: 05a35...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han betaler alt av regninger og utgifter. Jeg har litt egen inntekt som går på min sparekonto. Ellers ber jeg ham vippse og overføre penger når jeg vil ha og trenger penger. 

Anonymkode: 9c918...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...