AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Kona å veninnen skal 14 dager til Tyrkia. Eg tenner sykt mye på tanken att hun blir knullet av ein annen mann, gjerne flere... Eg har lyst å si til henne att hun får lov å knulle den hun vil på ferie, eg veit tyrkerne er ville etter norske damer så det skal ikkje være noe problem å få seg noe... Men er veldig redd hun blir såret om eg foreslår dette...:-/ Eg spør dere damer hva hadde du sakt om mannen din sa noe slikt?? Holder det kanskje å si med eit smil : Eg trenger ikke å vite alt dere finner på...;-) Eller er det beste å bare ha dette i fantasien ?? Anonymkode: 1a4f4...cf6
Snublefot62 Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Dersom dere ikke ha snakket om dette før så hadde jeg ikke begynt med å be henne ha sex med noen på ferie. Det vil jeg nesten kalle respektløst og tonedøvt. Først og fremst tenker jeg at du må lufte tankene dine og se hva hun responderer. Og ta det opp i litt mykere og mildere overganger enn å gå rett på gangbang med tyrkere på ferietur med venninna… 18 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Jeg ville synes dette var utrolig ekkelt, og blitt lei meg om min mann hadde foreslått dette. Hadde også begynt å tvile på om han alltid ville være trofast. Det er ikke alt man drømmer om som nødvendigvis bør realiseres. Anonymkode: 9ea07...170 20 1 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Hadde mistet lysten på og respekten for mannen, om han foreslo dette Anonymkode: 4cdd9...a49 17 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): eg veit tyrkerne er ville etter norske damer Det stemmer nok ikke, de er bare ute etter hull. Norsk er bra om de er ute etter å komme seg ut av Tyrkia. Anonymkode: 73d33...9e2 2
TinaChristina Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Jeg for min del vil ikke ha en mann som vil dele meg med andre. Jeg hadde mistet respekten og tenninga tvert. 12 1
Irak Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kona å veninnen skal 14 dager til Tyrkia. Eg tenner sykt mye på tanken att hun blir knullet av ein annen mann, gjerne flere... Eg har lyst å si til henne att hun får lov å knulle den hun vil på ferie, eg veit tyrkerne er ville etter norske damer så det skal ikkje være noe problem å få seg noe... Men er veldig redd hun blir såret om eg foreslår dette...:-/ Eg spør dere damer hva hadde du sakt om mannen din sa noe slikt?? Holder det kanskje å si med eit smil : Eg trenger ikke å vite alt dere finner på...;-) Eller er det beste å bare ha dette i fantasien ?? Anonymkode: 1a4f4...cf6 In your dreams hadde jeg svart da 😂 Med mindre du hadde blitt med, så hadde det ikke blitt noe knulling 😉 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Du må ihvertfall ta det opp ordentlig. Et viktig punkt her om hun overhodet tenner på tanken av å være med andre menn. En annen ting er at hun i så fall ikke nødvendigvis vil dele detaljer med deg. Anonymkode: 5f845...9f5
Snok1 Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Vi har et åpent forhold, men dette har utviklet seg gradvis over mange år etthvert som kjærligheten og tryggheten vår har utviklet seg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Hvor lenge er det til hun reiser? Dette er et tema som må snakkes nøye om mellom dere to, ikke bare sies som en bisetning rett før hun reiser. Hadde jeg fått det ville jeg tenkt at du ga meg lov fordi du selv hadde planer hjemme... Men jeg synes du skal ta det opp med henne, kanskje på et senere tidspunkt hvis du ikke rekker det før denne ferien. Det kan krydre sex-livet deres godt både for deg og henne, snakker av erfaring 😉 Men det må utvikles sakte og over noe tid for at dere skal være helt trygge. Lykke til! Anonymkode: 6dcd9...37c 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det stemmer nok ikke, de er bare ute etter hull. Norsk er bra om de er ute etter å komme seg ut av Tyrkia. Anonymkode: 73d33...9e2 Å jøss jo. Skandiviske og Britiske damer står høyest i kurs for de er så lettsjekka, står nærmest i kø og tigger Tyrkerkuk. Anonymkode: c00b8...b89 2 3
Macro Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å jøss jo. Skandiviske og Britiske damer står høyest i kurs for de er så lettsjekka, står nærmest i kø og tigger Tyrkerkuk. Anonymkode: c00b8...b89 Og så har vi norske menn som tigger tyrkerkuk til sine norske damer😂😂 vet ikke hva som er verst jeg 12 1
Diskulis Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Er dette noe dere har vært innpå før, og som det er en grad av åpenhet for? Hvis dette aldri har vært et tema hadde jeg IKKE plumpet ut med det rett før jentetur. Å ha sex med andre er et minelandskap. Hvis man først er åpen for det er det masse avklaringer som må på plass for at ingen blir såret, siden det finnes et hav av ulike preferanser og grenser for hvordan åpent forhold skal gjennomføres. Hvis man derimot ikke er åpen for det, kan du endre hele grunnmuren i forholdet deres. Plutselig blir hun usikker på hva du vil og om du allerede holder på med andre, siden du vil at hun skal det. Hadde typen sagt dette til meg rett før en jentetur ut av det blå, hadde han både ødelagt turen og rystet forholdet. Har det allerede vært en positiv diskusjon om det mellom dere, kan du jo sikkert hinte om at «husker du den samtalen vi hadde om at jeg tenner på at du har sex med andre? Kanskje en utenlandsk kar hadde vært spennende?» eller noe sånt. Men vær klok… 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar Litt avsporing, men norske kvinner som knuller tyrkere er bare kvalmende og motbydelig. Anonymkode: 4627f...64a 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Litt avsporing, men norske kvinner som knuller tyrkere er bare kvalmende og motbydelig. Anonymkode: 4627f...64a Liten avsporing på avsporingen; kvinner og menn som knuller rundt er bare kvalmende og motbydelig. Spesielt om de allerede er i forhold. Anonymkode: b4489...f69 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar Jeg avsluttet forholdet da jeg fikk lignende melding. Nå var han ute etter eget fripass også, men uansett, ikke aktuelt for meg verken å dele eller å bli delt. Anonymkode: 24fac...ef5 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt avsporing, men norske kvinner som knuller tyrkere er bare kvalmende og motbydelig. Anonymkode: 4627f...64a Da anbefaler jeg å la være å tenke på hvem andre ligger med, så vil nok kvalmen gi seg. Anonymkode: 5f845...9f5 7 2
Gjest Cartman Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar Jeg vil heller anbefale en time hos psykolog
Village Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kona å veninnen skal 14 dager til Tyrkia. Eg tenner sykt mye på tanken att hun blir knullet av ein annen mann, gjerne flere... Eg har lyst å si til henne att hun får lov å knulle den hun vil på ferie, eg veit tyrkerne er ville etter norske damer så det skal ikkje være noe problem å få seg noe... Men er veldig redd hun blir såret om eg foreslår dette...:-/ Eg spør dere damer hva hadde du sakt om mannen din sa noe slikt?? Holder det kanskje å si med eit smil : Eg trenger ikke å vite alt dere finner på...;-) Eller er det beste å bare ha dette i fantasien ?? Anonymkode: 1a4f4...cf6 Det syke du tenner sykt på er helt normalt for helt normale menn. Men, det vet nesten ingen normale kvinner. Du spør feil kjønn så lenge de fleste kvinner kun ser det syke i det du spør om. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar Er dette noe dere har snakka om? Er åpent forhold? For hadde dette kommet ut av det blå fra min mann så hadde jeg tenkt han har skada seg. Også hadde jeg tenkt han har dårlig samvittighet for noe. Anonymkode: efbfe...3b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå