AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Jeg skrev inn bekymring tidligere ang min skeptis mot samborerens persolig trener. Jeg har bedd han finne seg mannlig trener siden jeg tror muligens noe kan være der . Han sier han har timer tilgode og må bruke de først. Vært inne på treningsappen hans. Stemmer ikke . Han booker ekstra timer . . Jeg må innrømme jeg har tittet på fb profilen hennes , til min overraskelse har hun blokkert meg nå. Jeg Han kun vært inne ett par ganger, og hun har ingen grunn å blokkere meg. Ikke vet hun hvem jeg er, og jeg har aldri møtt henne. Hva syns dere om dette ?bør jeg være bekymret? Anonymkode: 21262...485
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skrev inn bekymring tidligere ang min skeptis mot samborerens persolig trener. Jeg har bedd han finne seg mannlig trener siden jeg tror muligens noe kan være der . Han sier han har timer tilgode og må bruke de først. Vært inne på treningsappen hans. Stemmer ikke . Han booker ekstra timer . . Jeg må innrømme jeg har tittet på fb profilen hennes , til min overraskelse har hun blokkert meg nå. Jeg Han kun vært inne ett par ganger, og hun har ingen grunn å blokkere meg. Ikke vet hun hvem jeg er, og jeg har aldri møtt henne. Hva syns dere om dette ?bør jeg være bekymret? Anonymkode: 21262...485 Eg skjønar ikkje kva problemet er; trur du dei har eit forhold? Anonymkode: 70448...684
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Dersom du ikke sstoler på samboeren din er forholdet virkelig noe du vil kjempe for? Anonymkode: 1094b...917 1
Snok1 Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Finnes slike problemstillinger i virkeligheten, eller foregår det bare i hodet på enkelte? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Har du snoket på mobilen eller amartklokka hans? Kan være du finner noe der. Anonymkode: de8ea...b35 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dersom du ikke sstoler på samboeren din er forholdet virkelig noe du vil kjempe for? Anonymkode: 1094b...917 Jeg elsker han så høyt og han betyr så mye . Så selfølgelig Anonymkode: 21262...485 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Snok1 skrev (9 minutter siden): Finnes slike problemstillinger i virkeligheten, eller foregår det bare i hodet på enkelte? Så du tror ikke det er noe Anonymkode: 21262...485
Snok1 Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du tror ikke det er noe Anonymkode: 21262...485 Det var mitt spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg elsker han så høyt og han betyr så mye . Så selfølgelig Anonymkode: 21262...485 Hva hjelper det om han ikke føler det samme for deg?? Anonymkode: 5e6f7...878 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Vel, han liker denne treneren da - men akkurat det kan jo være uskyldig. Når han lyver så er jo ikke det helt ok - kan du ikke bare si rett ut at du vet han ikke har timer til overs? Blokkering av FB-profil - det er litt rart. Hun får jo ikke beskjed om at du har snoket, men det kan nok bidra til at algoritmene tenker dere er venner og at du kommer opp som venneforslag. Men dårlige venneforslag avviser man jo bare, eller overser, man blokkerer ikke. Da tenker jeg hun vet hvem du er, om hun ikke visste fra før, så har hun kikket nok innom profilen din og funnet det ut. Det kan være hun vil gjemme seg for deg, fordi hun ligger med typen din. Det kan også være, at hun tenker at ånei, enda en crazy psycho sjalu kjæreste til en av klientene mine, fuck off. Anonymkode: da4e1...161 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Virker som ha liker denne treneren så det hadde absolutt ikke vært greit for meg.. Hadde gitt beskjed til sjefen og det er heller ikke ett problem å videreføre timene med en annen pga dette! Når han i tilegg booker timer og ikke har noen til gode, så lyver han igjen! Hadde hatt dårlig magefølelse.. Har han hun på fb og? Hvorfor? Anonymkode: 5128d...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker han så høyt og han betyr så mye . Så selfølgelig Anonymkode: 21262...485 det hjelper jo ikke om du ikke stoler på at han er all in i deres relasjon! Anonymkode: 1094b...917 1
Perfume Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar Er vel én ting som er det viktige her. Ingenting om henne ( selv om det er veldig shady at hun har blokkert deg) Det er at han lyver. Løgn for meg i forhold er det null-toleranse på. Hadde aldri (!) godtatt det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar Hvordan/hvorfor blokkerer man om man ikke er venner på FB? Er det i det hele tatt mulig dersom man ikke er venner og ikke har sendt meldinger? Anonymkode: 9bea8...c19 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan/hvorfor blokkerer man om man ikke er venner på FB? Er det i det hele tatt mulig dersom man ikke er venner og ikke har sendt meldinger? Anonymkode: 9bea8...c19 Ja det er fullt mulig. Det er vanlig blant elskere og elskerinner å blokkere den andre parten. Anonymkode: 8224e...e87 1
BobbySocks Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar Han lyver. Bare det hadde vært nok for enkelte. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar Kanskje han liker henne eller bare er seksuelt tiltrukket av henne. Hva vet vi. Du har bare to valg, enten stole på han og la han leve livet sitt som han ønsker med tillit til at det er dere to. Eller så avslutter du. Hva du gjør før du avslutter er opp til deg. Prat, konfrontasjon, ingenting, at du spionerer, overvåker, eller annet. Løgner har jeg ikke noe til overs for i noen som helst type relasjon. Hadde mest sannsynlig avsluttet forholdet på grunn av det alene. Kjæresten min trener via jobben sin og i den sporten er det kvinner med. Til og med en kvinne han har hatt sex med og datet en gang for 6 år siden deltar der av og til. Jeg har ikke rett til å styre livet hans. Jeg kan ikke bestemme hva han skal gjøre, med hvem eller når. Men jeg bestemmer over meg selv. Hvis måten han leder livet sitt på gir meg en dårlig følelse, gjør meg usikker, påfører meg stress eller påvirker meg negativt i hverdagen, da burde jeg gjøre det slutt fordi vi ikke passer sammen. Jeg delte helt i starten av forholdet vårt at jeg har opplevd svik og utroskap, ogvat dette preger meg den dag i dag. På den måten fikk han velhe om dette var noe han ville begi seg ut på, samtidig som han visste godt at jeg bærer på en sårbarhet som vi begge må ta stilling til. Jeg tror kjæresten din er tiltrukket av PTen sin, han tenker på sex med henne og sonderer terrenget for om han har sjansen på noe med henne. Du er ikke hans livs kjærlighet, og kanskje han opplever deg som sjalu og krevende. Anonymkode: 06db1...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar Du har aldri kontaktet denne treneren? I såfall er det veldig mistenkelig at hun har blokkert deg. Jeg blokkerer kun spammere og folk som har oppført seg ubehagelig mot meg Anonymkode: 30e10...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, han liker denne treneren da - men akkurat det kan jo være uskyldig. Når han lyver så er jo ikke det helt ok - kan du ikke bare si rett ut at du vet han ikke har timer til overs? Blokkering av FB-profil - det er litt rart. Hun får jo ikke beskjed om at du har snoket, men det kan nok bidra til at algoritmene tenker dere er venner og at du kommer opp som venneforslag. Men dårlige venneforslag avviser man jo bare, eller overser, man blokkerer ikke. Da tenker jeg hun vet hvem du er, om hun ikke visste fra før, så har hun kikket nok innom profilen din og funnet det ut. Det kan være hun vil gjemme seg for deg, fordi hun ligger med typen din. Det kan også være, at hun tenker at ånei, enda en crazy psycho sjalu kjæreste til en av klientene mine, fuck off. Anonymkode: da4e1...161 Nei. Hun er mye yngre enn meg , hun vet nok ikke hvem jeg er . Dessuten bpr hun i en annen kommune Anonymkode: 21262...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå