AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Eller er det for barnslig nå til dags? Anonymkode: e62dc...e45 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Min på åtte år hadde ment at den er for «barnslig». Anonymkode: 696ec...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar De der vil jeg si passer i barnehagealder. Anonymkode: af75d...c57 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Passer mer alderen 3-4 år Anonymkode: da8ec...000 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Min åtteåring hadde likt den. Hun elsker alt med bamser og plysj. Anonymkode: 5505d...229
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Jeg ville droppet det om jeg ikke visste hva hun liker. De er i den alderen der ting begynner å bli "barnslig". Anonymkode: 82d16...781 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Den kan være for barnslig, eller det kan gå, spør barnas foreldre? Men den er grusom stygg, så jeg ville funnet noe annet om du er i tvil. Anonymkode: ba388...5bb
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Har to nieser på 8 år. Den ene hadde elsket den, den andre hadde syns den var alt for barnslig. Snakk med foreldrene til bursdagsbarnet. Anonymkode: 34dc7...608
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar Nei, de passer på de yngste barnehagebarna som akkurat har lært seg å bære sekk. Anonymkode: 9b1a7...241 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Det kommer jo an på barnet, men den er helt klart for barnslig for min 8-åring og de fleste andre på samme alder i klassen/gata. Rosaperioden var i barnehagen og til dels i første kl. Nå skal det være sort sekk og gjerne sorte klær også. De blir raskt store nå til dags. Anonymkode: 2f067...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå