AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har jobbet turnus i alle år, men lengter etter en dagjobb. Samtidig er jeg redd for å bli låst til dagjobben uten mulighet for fleksitid. Hva er best? Anonymkode: 9ad4f...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg som jobber turnus mener turnus. Aldri hatt behov for sfo, korte dager i barnehagen, lange morgener der vi bare tar livet med ro, fri midt i uka da barna gikk i barnehage. (Det savner jeg nå som alle barna er i a4 boblen) Lange frihelger sammen. Ja masse positivt, det er jo litt hva man gjør det til. Man kan sikkert finne like mye negativt også Anonymkode: c5d0b...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde fleksitid før men jeg ble så stresset av det. Følte at barna hadde altfor lange dager i barnehagen og hadde konstant dårlig samvittighet. Det ble mye bedre da jeg begynte å jobbe turnus. Korte dager i barnehagen og fri midt i uka. Eneste minuset er at jeg går glipp av enkelte røde dager med barna, men de har heldigvis en engasjert pappa som tilrettelegger for at jeg er sammen med flokken. Anonymkode: c0bf5...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
binders11 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Turnus er best, uten tvil. Av samme grunner som de over skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå