Gå til innhold

samvær når far ikke ønsker, men legger det frem som mor nekter samvær

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

samvær har alltid vært vanskelig, far følger sjeldent avtaler, i perioder vil far ha samvær med alle barn, andre perioder vil far bare ha samvær med 1 barn. Samvær har alltid vært fredag til mandag, far har aldri bedt om noe lengde på samvær men har prøvd å sette sammen samvær som er givende for både barna å far. under mekling sa far nei til all samvær så ble bestemt helgesamvær, å i perioder var dette kun dagssamvær da far ikke kunne ha ansvar for barn i lengere perioder. Det siste året har samværet som sagt vært fra fredag til mandag. fikk melding på lørdag når far hadde samvær at siden han kun hadde helgesamvær så måtte jeg hente barnet søndagsmorgen, jeg var da ikke i norge, hadde fly hjem søndagskveld men far satt barnet av hjemme hos meg søndagsmorgen, jeg ringte far, han sa at siden han hadde barna kun på helgesamvær så måtte han levere barnet på søndag, har melding på melding der far leverer barnet mandag, men endret det når han viste jeg ikke var hjemme. Far har fått kjærest å ønsker samvær på samme helg kjærest mor har samvær, har sagt jeg ikke kan imøtekomme dette for jeg har turnus ut fra barnefri dager, kan ikke enda la en 7 års gammel gutt være alene på natten når jeg jobber, å skulle tro at far ikke ønsker det heller, men enn så lenge vil han kun ha barnefri for å ha tid med sin kjærest

Anonymkode: 2d042...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her høres det ut som dere må innom rettsvesenet på nytt og reforhandle barnefordelingsavtalen. Det der går jo ikke, når far oppfører seg sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (42 minutter siden):

Her høres det ut som dere må innom rettsvesenet på nytt og reforhandle barnefordelingsavtalen. Det der går jo ikke, når far oppfører seg sånn.

Hva hjelper det hvis far bryter avtaler? 

Anonymkode: 1faae...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Satt barnet på trappen og ventet til kvelden? 
Isåfall må du ringe barnevernsvakta og be dem hente barnet for deg, fordi den udugelige faren har satt igjen barnet utenfor når du er utenlands. Så passer de på barnet til du er hjemme.

Anonymkode: 62aab...90b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...