AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask? Anonymkode: 2840b...1a1
Grüner Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask? Anonymkode: 2840b...1a1 Hadde villet prøve å henge den ut og lufte den godt først. Ikke så lett å vaske ull uten at teksturen endrer seg, så jeg ville ikke gjort det om jeg ikke måtte.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar klarer ikke la være: lukter det hest?? 😁 Anonymkode: e672f...286 7
Sirah Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Jeg ville også hengt den ut og prøvd det først. Når det er sagt så har jeg vasket min Hest-genser uten problemer. Vask på ullprogram så skal den tåle det fint. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Går helt fint å vaske på ullprogram. Har vasket min (som ikke luktet hest, haha) Anonymkode: ed7ef...08c
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1 Halvparten av de gensrene er plast, så er det bensinlukt i den så antar jeg det kommer fra produksjonen i Kina eller India. En genser som lukter slik ville jeg sendt tilbake som reklamasjon og krevd pengene tilbake, for det er garantert stoffer i den som ikke er heldig for deg. Du må ikke bruke den uten å vaske den i hvert fall. Og vasker du den først, så risikerer du at de krangler på reklamasjonen, selv om lukten er der fremdeles. Anonymkode: 810f7...89b 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #9 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1 Kan du ikke bare vaske den da? 🙄 Anonymkode: 1a94c...9b9
AnonymBruker Skrevet 13. februar #10 Skrevet 13. februar Klær skal jo tåle å vaskes, men hvis jeg hadde mottatt en ny genser som luktet vondt hadde jeg reklamert eller retunert den. Men Hést-gensere er vel stort sett laget av plast, og jeg synes plastklær fort kan lukte. Anonymkode: a2db5...73f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå