Gå til innhold

Har du noen gang hatt mer enn platoniske følelser for kjæresten av din beste venn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du hatt følelser for kjæresten til din beste venn? Hva skjedde? Hva gjorde du med det og ble du kvitt følelsene etterhvert? Og hvor lenge varte de følelsene i såfall? Og om de følelsene døde, hva føler du om den personen nå? Tror du din beste venn eller kjæresten deres merket det?

Personlig vet jeg om et par kjærester av to gode venninner som likte meg og faktisk var litt flørtete med meg. Han ene begynte å stryke meg på innsiden av låret og jeg skal love dere at det ble månelyst. Fortalte venninna mi om hva den grisen hadde gjort, hun dumpet han. Tror ikke jeg engang hadde klart å bli ordentlig tiltrukket av dem med unntak å kanskje tenke at de ser bra ut, men hver gang jeg av en eller annen grunn har tenkt på dem, har jeg også tenkt på mine venninner som betyr mye mer. Så for meg er jo svaret nei

Anonymkode: b6c1f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En vakker dag så ender du opp i sengen med kjæresten til din beste venn eller då vil din beste venn ende sengen med kjæresten din. 

Det er slik ungdomstiden er, og for enkelte strekker ungdomstiden seg helt til slutten av 20 årene. 

Om du ikke rammes direkte av det så vil statisk sett minst en i vennegjengen oppleve det. 

Ikke bare det, men du kommer til å skuffe en eller flere av dine venner og de kommer til å skuffe deg. 

Anonymkode: 98c7d...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En vakker dag så ender du opp i sengen med kjæresten til din beste venn eller då vil din beste venn ende sengen med kjæresten din. 

Det er slik ungdomstiden er, og for enkelte strekker ungdomstiden seg helt til slutten av 20 årene. 

Om du ikke rammes direkte av det så vil statisk sett minst en i vennegjengen oppleve det. 

Ikke bare det, men du kommer til å skuffe en eller flere av dine venner og de kommer til å skuffe deg. 

Uff, skjedde aldri meg da jeg var så ung. Og jeg hadde heller aldri endt opp i senga med en kjæreste av min beste venn. Det er et enkelt valg å ta og man følger det. Ellers er det jo voldtekt, og det er ikke det samme. Å havne i senga med noen er ikke «bare noe som skjedde», man må faktisk ta et valg for å gjennomføre det. Og min beste venn er jeg faktisk mer glad i enn personen de er sammen med. 
Kan hende det er en slik statistikk for unge folk, jeg vet ikke

Anonymkode: b6c1f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tåler ikke å bli kritisert som en dårlig person, så jeg normaliserer og beskylder andre for mine egne handlinger. Det er viben jeg fikk av dette.

Anonymkode: daaf3...69c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...