Miracl3 Skrevet 8. mars 2006 #1 Del Skrevet 8. mars 2006 Har du vært der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #2 Del Skrevet 8. mars 2006 Ligger sør-øst for bankok, 1,5 timers kjøring. Ligger i sør-øst asia, der hvor tsunamien slo til... Nei, ikke vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #3 Del Skrevet 8. mars 2006 Hua Hin ligger i Prachuap Khiri Khan-provinsen, ca 20 mil utenfor Bangkok. Langt i fra der hvor tsunamien slo til (relativt langt hvertfall - mener at det er ca 80 mil fra Phuket til Hua Hin) Hua Hin ligger altså på østkysten, ut mot den Thailandske gulfen, og ikke ut mot Andaman havet som er på vestkysten (der hvor Phuket, Phi Phi osv osv. ligger) Vi var der bare en dag (kom om formiddagen og dro videre neste morgen), men jeg satt hvertfall igjen med et veldig godt inntrykk. Kjempefin og kritthvit strand, flott hotell, veldig god sjømat, livlig nattmarked osv. Men som sagt, vi var der veldig kort så vi fikk ikke sett så mye - men førsteinntrykket var bra og jeg kunne godt tenke meg å komme tilbake dit en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Del Skrevet 8. mars 2006 Har vært der flere ganger. Spør gjerne om det er noe mer konkret du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #5 Del Skrevet 9. mars 2006 Ligger sør-øst for bankok, 1,5 timers kjøring. ← Ligger sør-vest for Bangkok... ...der hvor tsunamien slo til... ← Stemmer ikke, tsunamien var på den andre siden av Thailand som innlegget over beskriver... Nei, ikke vært der... ← Det var lett å skjønne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvordan er shoppingen i Hua hin? Noen som har vært der i august? Regner det mye på den tiden? Malaria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 10. mars 2006 #7 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er masse skreddere i Hua Hin, så man kan lett få kjøpt seg klær. Syns ikke det var så mye interessant å shoppe utenom det. De har et fint nattmarked som selger alt av turistting som de også selger på markeder overalt ellers i Thailand! Malaria er ingenting å bekymre seg for! Du trenger ikke malariatabelletter der. når det gjelder regn i august, så kan jeg egnetlig ikke uttale meg. Har vært i sør thailand i regntiden tidligere, og det gjorde ingenting! Hua Hin er grei plass,men jeg syns ikke stranden er noe i forhold til strendene i sør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå