Gå til innhold

Noen som er alene med barn og sover på stua?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sovet på stua i mange år og gjør det enda. 3 barn på 19, 15 og 15 år.

Eldste skal på folkehøyskole til høsten så da låner jeg soverommet hans på hverdagene. 

Jeg kunne laget det 4 soverom i stua da det har vært det før, men prioritere stor stue.

Når barna har besøk er det stua de bruker.

Anonymkode: ed399...3bf

AnonymBruker
Skrevet

Før i tiden, da jeg var barn, så var vi 6 søsken som sov på loftet/hemsen. Mor og far hadde husets eneste soverom. Dette tullet med at alle absolutt skal ha hvert sitt soverom er sånn nymotens greier.

Anonymkode: 2dfa6...097

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 21.56):

Hvor lenge tenker dere det er greit å sove på soverommet til guttungen? Han er nå 7 år..

ts

Anonymkode: dfead...b1c

Før jeg traff min nåværende mann leide jeg en 45 kvm leilighet sammen med sønnen. Dette fra han var ca 6-8 år. Hadde han annenhver uke. Vi sov på samme rom,men i to separate senger. På dagtid ordnet jeg senga mi som en sofa,og han hadde alltid kompiser på besøk. Ingen problem i det hele tatt. Jeg vet selv hvor dyrt et ekstra soverom kan være. Kos deg og nyt det du har❤️(av og til savner jeg den lille koselige leiligheta jeg og sønnen min hadde)

Anonymkode: c62a7...938

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som bryr seg. Jeg deler seng med begge barna på det ene rommet, det er også lekerommet til jenta. Også har eldstemann,  en gutt, sitt eget soverom.

Anonymkode: 41244...d2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er i samme situasjon, med 3 barn. Har noen av de samme bekymringene, men tror det skal gå bra. Noen som  tips til en god sovesofa? Som er god til å både sitte i og sove i? 

Anonymkode: 0530b...cac

Innovation living. Ser bra ut, men koster en liten formue, da.

Anonymkode: 41244...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det i ca ett år. Gikk egentlig helt fint, men for min del ikke noe som kunne vart over noe særlig lengre tid. 

Anonymkode: 0b5e8...707

AnonymBruker
Skrevet

Dere som forslår egen seng i stua, tenker dere over hvor små rom det er i nyere moderne 2 roms leiligheter?

De fleste nye 2 roms leilighetene har knapt plass til en skikkelig sofa. 
Hvor stor prisforskjell er det på 2 og 3 roms der du bort ts?

Anonymkode: 0f37f...488

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dere som forslår egen seng i stua, tenker dere over hvor små rom det er i nyere moderne 2 roms leiligheter?

De fleste nye 2 roms leilighetene har knapt plass til en skikkelig sofa. 
Hvor stor prisforskjell er det på 2 og 3 roms der du bort ts?

Anonymkode: 0f37f...488

I mye leiligheter er det bedre plass til en ekstra seng i entreen eller på badet fremfor stua ja. Men nye leiligheter er dyre, kanskje man får en gammel med et rom ekstra til samme pris?

Anonymkode: 0f73d...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...