Gå til innhold

Hva gjør dere med puslespill når dere har puslet det ferdig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selger, pusler flere ganger, eller limer? Er det lett å "bli kvitt" dem igjen, eller blir man sittende med veldig mange esker etterhvert? 

Anonymkode: fa7a6...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg pakker dem ned i esken og pusler dem på nytt om en stund :)

Anonymkode: 84001...227

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen havner på veggen, noen pakker vi ned og pusler igjen, noen bytter jeg med ei vennine, noen selger jeg eller gir bort

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger dem vekk i fall jeg finner på å pusle dem på nytt. Har ikke gjort det så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selger de stort sett videre. Får solgt de på Finn til 100 kr stk (1000 brikker). Opplever det som lett å selge her jeg bor i hvert fall.

Har tatt vare på noen puslespill (de er tatt fra hverandre og lagt tilbake i esken), da med en tanke om å pusle de flere ganger. Har ikke puslet noen av dem flere ganger enda, så spørs om jeg skal selge de også 😅

Anonymkode: 13cd1...a2f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper puslespill på gjenbruksbutikker, kun en eneste gang har det manglet en brikke, og jeg har kjøpt utallige. Legger dem ferdig, pakker dem pent ned og leverer dem tilbake til gjenbruksbutikken. Fungerer flott for meg. 

Anonymkode: 899ee...8b1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 22.08):

Selger de stort sett videre. Får solgt de på Finn til 100 kr stk (1000 brikker). Opplever det som lett å selge her jeg bor i hvert fall.

Har tatt vare på noen puslespill (de er tatt fra hverandre og lagt tilbake i esken), da med en tanke om å pusle de flere ganger. Har ikke puslet noen av dem flere ganger enda, så spørs om jeg skal selge de også 😅

Selger du bare lokalt?

Anonymkode: e7c2c...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selger du bare lokalt?

Anonymkode: e7c2c...cc4

Ja, orker ikke styre med sending 😅 Bor i en av de større byene, og har aldri hatt annonsene ute lenge før de er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg putter tilbake i esken å legger den på loftet. Nå er det fullt å jeg kommer nesten ikke inn 🤭 en gang kjøpte jeg sånn lim for puslespill. Det var en praktisk flaske med en dott på enden. Man skulle bare dytte en passende mengde på det ferdige puslespillet. Det var total fiasko å det var bare å kaste både puslespill å limet som forøvrig kostet flere hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...