AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:34 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:34 Selger, pusler flere ganger, eller limer? Er det lett å "bli kvitt" dem igjen, eller blir man sittende med veldig mange esker etterhvert? Anonymkode: fa7a6...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 Gir vekk. Anonymkode: 0b781...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:39 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:39 Jeg pakker dem ned i esken og pusler dem på nytt om en stund Anonymkode: 84001...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet tirsdag kl 20:42 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Noen havner på veggen, noen pakker vi ned og pusler igjen, noen bytter jeg med ei vennine, noen selger jeg eller gir bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet tirsdag kl 20:48 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Jeg legger dem vekk i fall jeg finner på å pusle dem på nytt. Har ikke gjort det så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 20:51 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:51 Glass og ramme 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:08 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:08 Selger de stort sett videre. Får solgt de på Finn til 100 kr stk (1000 brikker). Opplever det som lett å selge her jeg bor i hvert fall. Har tatt vare på noen puslespill (de er tatt fra hverandre og lagt tilbake i esken), da med en tanke om å pusle de flere ganger. Har ikke puslet noen av dem flere ganger enda, så spørs om jeg skal selge de også 😅 Anonymkode: 13cd1...a2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå