Anim92 Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Perverst som i å tisse på dama under sex eller noe da eller? For det å tenke på at en person som fin og at vedkommende sikkert hadde vært gøy å havne i senga sammen med, er ikke spesielt perverst… 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar Nei. Det at det er ei fin dame er ikke nok. Jeg trenger å ha en interesse av henne, det betyr at hun må være noen jeg har en form for tiltrekning til. Altså jeg må i realiteten være betatt eller forelska før jeg begynner å tenne på henne. Anonymkode: f4b42...271 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det at det er ei fin dame er ikke nok. Jeg trenger å ha en interesse av henne, det betyr at hun må være noen jeg har en form for tiltrekning til. Altså jeg må i realiteten være betatt eller forelska før jeg begynner å tenne på henne. Anonymkode: f4b42...271 Det tenker jeg om menn også. Når jeg ser noe annet som tenner meg, så tar jeg bare det med inn i fantasien med han jeg er betatt av. Anonymkode: fe936...c30 1
Kargo Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Nei, jeg tenker som oftest at hun er ei flott dame. Hva mener du med å tenke perverst egentlig? 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Observerer fine damer, men drar de ikke inn i noen fantasier før jeg kjenner de, eller har flere treffpunkter. Anonymkode: 90dea...e76 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Veldig skjelden sånn med helt ukjente damer, men kan jo tenke at hun ser bra ut Anonymkode: 191a7...5e4
Bamseklemmer Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Ikke perverst nei.. Jeg lurer faktisk på om hun lager hærlige godlyder, og hvor deilig det hadde vært for henne🥰🪄
AnonymBruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eller? Anonymkode: 69972...c12 Hva mener du med perverst, da? Anonymkode: a99c4...9e0
AnonymBruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Ikke perverst nei.. Jeg lurer faktisk på om hun lager hærlige godlyder, og hvor deilig det hadde vært for henne🥰🪄 Dine tanker er perverse, så jo her motsier du deg selv! Anonymkode: 7ef20...042 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dine tanker er perverse, så jo her motsier du deg selv! Anonymkode: 7ef20...042 Er all sex pervers i dine øyne? Anonymkode: 73fe7...6bf 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Jeg setter veldig pris på å se på vakre kvinner. Det er en av mine hobbyer. Men jeg pleier ikke ha noen seksuelle tanker om dem. Jeg har generelt veldig dårlig fantasi, trur jeg. Anonymkode: 74444...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er all sex pervers i dine øyne? Anonymkode: 73fe7...6bf Å tenke på stønning ikke kødd da. Han er faktisk ganske pervers, det er godt dokumentert. Hun spørr om, tenker du på å knulle ei dame om du syns hun er fin? Å tenke på stønningen deres betyr JA. Jeg vedder hustaket mitt på at om noen tenker på å ligge med fine damer de ser, er det bamse. Hadde jeg blitt spurt hvem er kåtest her inne, har jeg svart han. Anonymkode: fe936...c30
AnonymBruker Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å tenke på stønning ikke kødd da. Han er faktisk ganske pervers, det er godt dokumentert. Hun spørr om, tenker du på å knulle ei dame om du syns hun er fin? Å tenke på stønningen deres betyr JA. Jeg vedder hustaket mitt på at om noen tenker på å ligge med fine damer de ser, er det bamse. Hadde jeg blitt spurt hvem er kåtest her inne, har jeg svart han. Anonymkode: fe936...c30 Tror det er noen her som ikke vet hva perverst betyr. Det er da virkelig ikke perverst å tenke på stønning! Anonymkode: c8638...6cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å tenke på stønning ikke kødd da. Han er faktisk ganske pervers, det er godt dokumentert. Kan du linke til de dokumentene? Anonymkode: 74444...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du linke til de dokumentene? Anonymkode: 74444...cd2 Dokument! Nå får du gi deg. Dere som skal måtte ha alt dokumentert istede for å bruke muskelen i hodeskallen. Du forstår mer enn du tillater deg å ytre. Ellers bør du serriøst investere i en legesjekk. Sånnt argument fungerer ikke mot meg. Anonymkode: fe936...c30 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du linke til de dokumentene? Anonymkode: 74444...cd2 Gå på siden hans. Les. Gå på en tråd, les. : ) Anonymkode: fe936...c30
Snok1 Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Eller? Anonymkode: 69972...c12 Hva er din definisjon av perverst, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dokument! Nå får du gi deg. Dere som skal måtte ha alt dokumentert istede for å bruke muskelen i hodeskallen. Du forstår mer enn du tillater deg å ytre. Ellers bør du serriøst investere i en legesjekk. Sånnt argument fungerer ikke mot meg. Anonymkode: fe936...c30 Det var selvsagt en vits. 🤣 Anonymkode: 74444...cd2
Irak Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å tenke på stønning ikke kødd da. Han er faktisk ganske pervers, det er godt dokumentert. Hun spørr om, tenker du på å knulle ei dame om du syns hun er fin? Å tenke på stønningen deres betyr JA. Jeg vedder hustaket mitt på at om noen tenker på å ligge med fine damer de ser, er det bamse. Hadde jeg blitt spurt hvem er kåtest her inne, har jeg svart han. Anonymkode: fe936...c30 Jeg tror det er veldig mange menn som tenker som han. Han er mann nok til å innrømme det 😉 Er vel ikke en forbrytelse å være kåt såvidt jeg vet... Å fantasere er sunt og bra. Det er stor forskjell på hva man tenker, og hva man faktisk velger å gjøre. Synes @Bamseklemmer er inspirerende jeg. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå