Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Jeg var innom en tur i går og kjøpte da... T.Singer av Dag Solstad (29,-) Litterært leksikon - Alafabetisk oversikt over hoved og bi-personer i litterære verk. (179,-) Flyktningen - Biografi om Aksel Sandemose, skrevet av hans sønn. (199,-) Innocentia Park - Ingvar Ambjørnsen, spent på denne... (99,-) En bok om bursdagsleker - har to barn på 3 og 7 år, så det kan trengs. (69,-) En barnebok av Tor Edvin Dahl med mystiske historier med fasit. Den slo an til henne på 7, som får høre historiene og gjette hvem som er den skyldige... (89,-) Ellers er det mye annet jeg kan tenke meg, men som ikke ble innkjøpt nå (kanskje de blir billigere etter hvert): Biografiene om Munck og Hamsun Trynefaktor av Torgrim Eggen Diverse krim... Vel vel, elsker bøker, så ser ikke bort fra at jeg må avgårde og titte litt igjen. Hva kjøpte dere/skal dere kjøpe?
Gjest allium Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Balansekunst - Rohinton Mistry De blåeste øyne, og Jazz - Toni Morrison Maskeblomstfamilien - Lars Saabye Christensen To strikkebøker Til niåringen: Hobbiten, og Ringenes herre trilogien. Jeg tenkte han kunne lese Hobbiten nå, og få Ringenes herre til tiårsdagen i mai. Men nå har han allerede lest ut Hobbiten... på halvannen dag! Til femåringen: Jeg heter Rosalin
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Skjønnlitteratur: - Snø vil falle over snø som har falt - Det er trikken i ditt liv - Blå dagbok - Ugly Bugly - Duften av appelsin - Attentate - Alt som er - Aske i munne, sand i skoa - Kreta-døgn - Ole Brumm - Huset på bjørnehjørnet Fagbøker e.l: - Gammelt og trendy - Vin fra drue til glass - På tur - Heng ham ikke vent til jeg kommer - 1001 smarte tips - Hundeeirens første bok - Hva tenker hunden min - Fuglehunder - Hundedressur på 1-2-3 Det ble visst en del...
Julie Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 "Drapet på Harriet Krohn" av Karin Fossum "Historien om Pi" av Yann Martel "Halvbroren" av Lars Saabye Christensen Var flere bøker jeg kunne tenkt meg, men bankkontoen tilsa at det var lurt å nøye seg med de tre Julie
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Fra den norske bokklubben: - Babettes gjestebud kokebok - "Dannelse" - hvem hva hvors store spørrebok Fra haugenbok.no: - bjørnen og den vesle tigaren til Panama - Lisa Marklund bok.. (rød varg el noe slik) - homsepatruljen - vinsnobbens ofisiell håndbok - pekebok for turister Til sammen rett under 800 kr..
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 -Historien om Pi -Dostojevsky: Opptegnelser fra det døde hus -Bitter berte med bagasje... (kjempetøff bildebok)
Champagnepiken Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Kjøpte to Johan Falkberget (Christianus Sextus, Den fjerde nattevakt), tre Toni Morrison-bøker jeg ikke husker titlene på i farten, og Geelmuydens bok med portrettintervjuer med norske kunstnere. Foreløpig. Men det blir nok mer...
Tjorven Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Endte opp med: -Halvbroren -Maskeblomstfamilien -Hagens frukt og bær -Hva tenker katten din -Kandahar Ja, det var vel det tror jeg... Skulle gjerne handlet mer...
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Og jeg har ikke råd, ellers skulle jeg glatt ha handlet for 500-1000 kroner.
Grooo Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Kjøpte noen hobbybøker, Janosch-boka og de der små "gullbøkene" som heter "Kjærester", "Venner" og "Baby". Kjøpte tre av den siste da, de er så nydelige og jeg tenkte de ville være en fin gave til venner som får/venter baby etter hvert... Og så shoppa jeg for rundt 8-9000 til jobben da, stort sett litt av hvert *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå