AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:53 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 Spise den sjokoladepuddingen som står i kjøleskapet? Har veldig lyst på, men da ryker dagens matplan med 200 kcal. Kan ta en yoghurt i stedet. Veeeldig lyst på den sjokoladepuddingen, men vet hvor stolt jeg blir hvis jeg klarer å la vær 🤔 Anonymkode: 95d38...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet tirsdag kl 19:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:55 Yoghurt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:56 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spise den sjokoladepuddingen som står i kjøleskapet? Har veldig lyst på, men da ryker dagens matplan med 200 kcal. Kan ta en yoghurt i stedet. Veeeldig lyst på den sjokoladepuddingen, men vet hvor stolt jeg blir hvis jeg klarer å la vær 🤔 Anonymkode: 95d38...761 Jeg tenkte på akkurat det samme i sted faktisk 😅 Valgte å ta et glass saft i stedet. Anonymkode: eda92...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå