Gå til innhold

Kan jeg starte en Erotisk blogg helt anonymt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er mulig å starte erotisk blog helt anonymt . Har skrevet en del erotisk tekst, har veldig lyst å finne ut hva andre synes om  det, og potensiell mulighet å tjene penger på det. 

Anonymkode: 6a274...b4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er relativt rett frem å starte en blogg, men anonymt blir det da ikke. Skal du tjene penger i tillegg, da må også banken og skattemyndighetene få vite om hvor pengene kommer fra.

Det er sikkert mulig å gjøre det vanskelig å finne deg, men noen må registrere et domene, du trenger noen til å hoste løsningen, du må sette opp annonseplattform eller lage en form for betalt innlogging. Deretter må du få folk til å komme til bloggen. Det skjer ikke av seg selv det heller.

Anonymkode: 52f1b...42d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er relativt rett frem å starte en blogg, men anonymt blir det da ikke. Skal du tjene penger i tillegg, da må også banken og skattemyndighetene få vite om hvor pengene kommer fra.

Det er sikkert mulig å gjøre det vanskelig å finne deg, men noen må registrere et domene, du trenger noen til å hoste løsningen, du må sette opp annonseplattform eller lage en form for betalt innlogging. Deretter må du få folk til å komme til bloggen. Det skjer ikke av seg selv det heller.

Anonymkode: 52f1b...42d

Takk for svar! Det er greit at bank og skattetaten vet navnet mitt; sålenge navnet mitt står ikke i bloggen min, dvs brukerne vet ikke hvem står bak bloggen. Det er vel mulig? 

Anonymkode: 6a274...b4d

Skrevet

Du kan lage en Tumblr-side helt anonymt, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...