KaffekoppQueen Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Jeg har veldig god effekt av clarins cryo flash balm om jeg har litt oppblåst/sliten hud om morgenen. Følelsen på huden er også veldig god. Anonymkode: 273f7...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Klesklype i nakken Anonymkode: 4decf...8e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar Hm leste et sted at hemoridekrem strammet opp huden midlertidig men også nokså umiddelbart, men aldri prøvd dette selv 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet 12. februar #5 Del Skrevet 12. februar KaffekoppQueen skrev (På 11.2.2025 den 20.06): Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. Det tør jeg påstå at ikke finnes nei. Tenker det beste du kan gjøre er å rense, eksfoliere ha på et fuktgivende serum for glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1365 Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar (endret) KaffekoppQueen skrev (På 11.2.2025 den 20.06): Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. En som overgår alt annet: La Truffoire Instant Repair. Videoene som finnes virker fake, men er faktisk ikke det, men vær klar over: den er surrealistisk dyr, $1250 for 14 gram man kan finne den på nett til langt lavere priser om man følger med over litt tid. $200 er akseptabelt mener jeg selv. sett opp mot La Prairie, etc trenger man ikke overbevise seg selv om virkningen, du ser den den er pigmentert med "hudfarge", så fuktighetskrem og beskjeden makeup oppå når kremen har tørket og strammet opp Jeg har ingen bindinger til produsenten og ingen egeninteresse for å omtale produktet. Snublet over en demonstrasjon på helgetur til NY, og etter "litt sen" partykveld dagen før, så var det litt "halleluja". Samtidig som man føler seg litt bedragersk https://truffoire.com/product/black-truffle-instant-repair-syringe/ Endret 22. februar av 1365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå