Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig god effekt av clarins cryo flash balm om jeg har litt oppblåst/sliten hud om morgenen. Følelsen på huden er også veldig god. 

Anonymkode: 273f7...811

AnonymBruker
Skrevet

Klesklype i nakken

Anonymkode: 4decf...8e3

• Liker 3
Skrevet

Hm leste et sted at hemoridekrem strammet opp huden midlertidig men også nokså umiddelbart, men aldri prøvd dette selv 🤪

Skrevet
KaffekoppQueen skrev (På 11.2.2025 den 20.06):

Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. 

Det tør jeg påstå at ikke finnes nei. Tenker det beste du kan gjøre er å rense, eksfoliere ha på et fuktgivende serum for glød. 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
KaffekoppQueen skrev (På 11.2.2025 den 20.06):

En som overgår alt annet: La Truffoire Instant Repair. Videoene som finnes virker fake, men er faktisk ikke det, men vær klar over:

• den er surrealistisk dyr, $1250 for 14 gram
  • man kan finne den på nett til langt lavere priser om man følger med over litt tid. $200 er akseptabelt mener jeg selv. 
  • sett opp mot La Prairie, etc trenger man ikke overbevise seg selv om virkningen, du ser den
  • den er pigmentert med "hudfarge", så fuktighetskrem og beskjeden makeup oppå når kremen har tørket og strammet opp

Jeg har ingen bindinger til produsenten og ingen egeninteresse for å omtale produktet.

Snublet over en demonstrasjon på helgetur til NY, og etter "litt sen" partykveld dagen før, så var det litt "halleluja". Samtidig som man føler seg litt bedragersk

https://truffoire.com/product/black-truffle-instant-repair-syringe/

Endret av 1365
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...