KaffekoppQueen Skrevet tirsdag kl 19:06 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:11 #2 Del Skrevet onsdag kl 06:11 Jeg har veldig god effekt av clarins cryo flash balm om jeg har litt oppblåst/sliten hud om morgenen. Følelsen på huden er også veldig god. Anonymkode: 273f7...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:31 #3 Del Skrevet onsdag kl 06:31 Klesklype i nakken Anonymkode: 4decf...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet onsdag kl 17:11 #4 Del Skrevet onsdag kl 17:11 Hm leste et sted at hemoridekrem strammet opp huden midlertidig men også nokså umiddelbart, men aldri prøvd dette selv 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet onsdag kl 22:25 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:25 KaffekoppQueen skrev (På 11.2.2025 den 20.06): Finnes det krem som strammer opp hud med en gang? Trenger kun å være midlertidig et par timer f.eks. Det tør jeg påstå at ikke finnes nei. Tenker det beste du kan gjøre er å rense, eksfoliere ha på et fuktgivende serum for glød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå