AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Står du i kø? Hvor lang vei er maks for deg? Har du barn? Anonymkode: 1c9bc...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Jeg går på 25 minutter, men bruker fort 40 minutter når jeg skal levere i barnehagen på veien. På sommeren sykler jeg på ti minutter, 15-20 minutter med levering. Tror 40 minutter ren reisetid hadde vært maks for meg. Uansett kjøring eller gåing. Anonymkode: d145f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar 30 min. Har barn Anonymkode: 197ed...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar 20 min å gå, 10 min å sykle, 5 min i bil max 30 min i bil hender at jeg sitter på med «barnet» når det er glatt, da han kjører forbi på vei til jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Står du i kø? Hvor lang vei er maks for deg? Har du barn? Anonymkode: 1c9bc...0a7 4 minutter og null kø. Anonymkode: 8e069...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 4 minutter og null kø. Anonymkode: 8e069...98e Var litt rask. Hadde ikke orka mer enn ett kvarters kjøring hver vei,og det er egentlig litt mye det og Anonymkode: 8e069...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar 5 min å gå Anonymkode: f7a6b...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar Ingen kø, ingen barn. Ca 35 min med bil på sommerføre og 40-45 på vinterføre… Anonymkode: 4b8b2...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar 7 minutter gange. Og boligen koster ikke mere enn at vi har råd til å reise til sentrale strøk når vi har fri. Anonymkode: c990d...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar 30-40 min på elsykkel. Har barn på barne og ungdomskole. Ca 1 time med buss. 10-40 min i bil avhengig av tidspunkt Anonymkode: 3e54a...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar 500 m å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Del Skrevet 11. februar 15-20 min kjøre. Fleksitid, så kjører utenom rush. Ikke barn, og hadde ikke akseptert kjøretid på mer enn 20-25 min. Anonymkode: 85472...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Del Skrevet 11. februar 7 minutter i bil, 10 minutter på sykkel, 25 minutter å gå. Har barn. Hadde ikke vært interessert i lengre reisevei. Å bruke lite tid på transport i hverdagen er en luksus jeg ikke er villig til å ofre. Anonymkode: e82c1...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar 10 min når det er kø, 7 min uten kø. Er bare en liten strekning på veien der det kan være litt kø. Kjører heldigvis bare noen meter i hovedveien. Før hadde jeg 45 min i bil, uten kø. Gjerne 1,5 time om det var kø. Det var for mye Anonymkode: 7a88f...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Del Skrevet 11. februar 4 min med bil, ingen kø. 15 min å gå. 3 tenåringsbarn. Anonymkode: 0367d...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #16 Del Skrevet 11. februar 10 minutter med bil, 20-25 minutter på elsykkel. Ingen kø, de fleste andre skal motsatt vei (jeg bor i sentrum og jobber utenfor sentrum). Maks tid kommer an på om det er snakk om Drømmejobben med stor D eller ikke. For drømmejobben kunne jeg ha pendlet langt. Ingen barn. Barnehage og skole er i motsatt retning av jobben, så jeg hadde brukt minst en halv time ekstra både ved levering og henting. Anonymkode: 96630...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Del Skrevet 11. februar 0 reisevei. Er bonde og jobber der jeg bor. Ingen kø ut døra, som regel, hvis ikke både kjerring, unger og katter skal ut samtidig. Er ikke aktuelt å bytte jobb nå, men hadde tidligere en jobb hvor jeg var i 16 år. Da hadde jeg 35 minutter køfri landevei med bil hver vei de fleste dager. De siste 8 av de 16 årene hadde jeg en til to dager i uka på en annen avdeling med 2,5 timer reisevei hver vei. Det ble litt langt, og ofte kø. Kollektivt har aldri vært noe alternativ til mine arbeidsplasser. Anonymkode: 1048a...08b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Del Skrevet 11. februar 25 minutter på elsykkel, 45 minutter med kollektivt. Bil tar i teorien 15 minutter, men med kø i rushen og dårlige parkeringsmuligheter går det stort sett fortere med sykkel. Kjøpte vinterdekk til sykkelen i år og elsker det 😅 Har to barn i barnehage. Anonymkode: 9e107...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Del Skrevet 11. februar 13 minutter med bil. Max: 25 minutter reisetid. Da vi har tre barn og mannen reiser/kjører langt og mye er det greit at en av oss har kort reisevei. Anonymkode: b2954...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. februar #20 Del Skrevet 11. februar 30-35 minutter i bil. Ingen kø. Ingen barn. 35-40 minutter er grensa for meg tidsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå