Daria Skrevet 12. februar #41 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du synes ikke noe som helst trenger å være privat? Greit om en kollega setter seg ned og begynner å prate om egen impotens? Eller din far/bror begynner å prate om at utløsningen har forandret konsistens, at det har gjort vondt i analen en stund etter litt for heftig prostatastimuli, eller viser frem bilder av et utslett som har dukket opp på skrukken. All ære til deg i tilfelle. Jeg hadde kastet meg utav nærmeste vindu. Andres privatliv vil jeg helst ha på en armlengdes avstand, noe gjerne to armlengder også. Anonymkode: 48aa5...fee Man kan være åpen og samtidig ha sosiale antenner... At jeg i utgangspunktet ikke holder noe skjult, betyr jo ikke at jeg ubedt og uoppfordret deler hva som helst med hvem som helst når som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #42 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du synes ikke noe som helst trenger å være privat? Greit om en kollega setter seg ned og begynner å prate om egen impotens? Eller din far/bror begynner å prate om at utløsningen har forandret konsistens, at det har gjort vondt i analen en stund etter litt for heftig prostatastimuli, eller viser frem bilder av et utslett som har dukket opp på skrukken. All ære til deg i tilfelle. Jeg hadde kastet meg utav nærmeste vindu. Andres privatliv vil jeg helst ha på en armlengdes avstand, noe gjerne to armlengder også. Anonymkode: 48aa5...fee Gjør meg absolutt ingenting verken å dele eller høre om. Ser virkelig ikke hva denne påtatte aversjonen mot dette skal tjene til, annet enn å komplisere og lage grobunn for spekulasjon. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #43 Del Skrevet 12. februar Daria skrev (1 minutt siden): Man kan være åpen og samtidig ha sosiale antenner... At jeg i utgangspunktet ikke holder noe skjult, betyr jo ikke at jeg ubedt og uoppfordret deler hva som helst med hvem som helst når som helst. Akkurat. Du er nettop slike jeg snakker om. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #44 Del Skrevet 12. februar Den tiden jeg var i jobb så delte jeg ingenting, men så var jeg heller ikke syk så det var ikke noe å dele. Men har alltid vært av den oppfatning at man skal dele minst mulig på jobb og med kollegaer for det er tross alt jobbfolk og ikke venner. Med venner så har jeg og delt lite, ytterst få som vet kun de som må vite noe, sånn bortsett fra bestevennen da. Anonymkode: a9620...e08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #45 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og derfor er det ingen hensikt i å gi dem dette grunnlaget med dette tullete hemmeligholdet. Anonymkode: 54e00...8ce Ok. Så man forteller «jeg er deprimert», og du tror ikke de vil finne noe rundt dette å spekulere og sladre om? Rimelig naivt å tro. Anonymkode: 84c2d...71e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #46 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok. Så man forteller «jeg er deprimert», og du tror ikke de vil finne noe rundt dette å spekulere og sladre om? Rimelig naivt å tro. Anonymkode: 84c2d...71e Mindre når man er åpen. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #47 Del Skrevet 12. februar Deler med de jeg føler for å dele med. Spør foreks aldri kollegaer hvorfor de er sykmeldt, heller ikke folk som legger ut bilder fra sykehus/ legevakt på some. Jeg ønsker dem bare god bedring. De som vil dele, de deler. Folk bestemmer selv hva de vil holde helt privat. Anonymkode: 173ac...393 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #48 Del Skrevet 12. februar Er sjelden sykemeldt så lenge at venner spør. På jobb spør ingen, det er bra for kollegaer har ingenting med min sykemelding å gjøre. Anonymkode: 55b7f...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #49 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det vil aldri skje. Det beste er å ikke gi dem grunnlag for spekulasjon. Siden det uansett ikke tjener til noe som helst å holde inne med dette, er det bare å gønne på. Anonymkode: 54e00...8ce Det beste er å stå i mot de som oppfører seg slik. De aller fleste av oss klarer å leve fint uten å sladre om andres helse dersom vi ikke får alle detaljer utlevert, hvorfor skal man tilpasse seg det giftige mindretallet? »Hvis ikke jeg får vite alt om deg, så skal jeg spre usannheter om deg?» Hvorfor skal man bøye seg for slik atferd? Anonymkode: 84c2d...71e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #50 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mindre når man er åpen. Anonymkode: 54e00...8ce Hvorfor vil du ikke i stedet giftig sladrekultur til livs? Anonymkode: 84c2d...71e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #51 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Slikt må man bare komme over. Anonymkode: 54e00...8ce Komme over og stå i det. Hvorfor bry seg om hva andre sier? Anonymkode: 22a55...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #52 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og derfor er det ingen hensikt i å gi dem dette grunnlaget med dette tullete hemmeligholdet. Anonymkode: 54e00...8ce Sladrekjerringer trenger ingen grunnlag for å slarve. Har de ikke helse å spekulere om finner de noe annet de kan slarve og spekulere rundt. Om frisyren er mislykket eller du virkelig ville se slik ut på håret, om du har tatt botox/fillers/silikon eller ikke, om du har din naturlige hårfarge og egentlig hadde kledd en annen bedre, at du har for trange/vide/lange/korte bukser/topper/skjørt/kjoler... Løsningen er ikke å dele mer enn man er komfortabel med, løsningen er å be slarvekjerringer droppe slarvet. Anonymkode: bf0db...0b5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #53 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det beste er å stå i mot de som oppfører seg slik. De aller fleste av oss klarer å leve fint uten å sladre om andres helse dersom vi ikke får alle detaljer utlevert, hvorfor skal man tilpasse seg det giftige mindretallet? »Hvis ikke jeg får vite alt om deg, så skal jeg spre usannheter om deg?» Hvorfor skal man bøye seg for slik atferd? Anonymkode: 84c2d...71e Vi har "stått imot" dette siden tidenes morgen. Endring av strategi er noen tusen år på overtid. Mulig det er en svært god idé. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #54 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sladrekjerringer trenger ingen grunnlag for å slarve. Har de ikke helse å spekulere om finner de noe annet de kan slarve og spekulere rundt. Om frisyren er mislykket eller du virkelig ville se slik ut på håret, om du har tatt botox/fillers/silikon eller ikke, om du har din naturlige hårfarge og egentlig hadde kledd en annen bedre, at du har for trange/vide/lange/korte bukser/topper/skjørt/kjoler... Løsningen er ikke å dele mer enn man er komfortabel med, løsningen er å be slarvekjerringer droppe slarvet. Anonymkode: bf0db...0b5 Meh, gammelt kok dette. Anonymkode: 54e00...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #55 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Komme over og stå i det. Hvorfor bry seg om hva andre sier? Anonymkode: 22a55...af2 Det er også en løsning, men folk syter jo å klager når folk spekulerer i hvorfor de er syke. De legger jo grunnlaget selv ved å være såååå hemmelighetsfulle. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #56 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er også en løsning, men folk syter jo å klager når folk spekulerer i hvorfor de er syke. De legger jo grunnlaget selv ved å være såååå hemmelighetsfulle. Anonymkode: 54e00...8ce *og Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #57 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Sladrekjerringer trenger ingen grunnlag for å slarve. Har de ikke helse å spekulere om finner de noe annet de kan slarve og spekulere rundt. Om frisyren er mislykket eller du virkelig ville se slik ut på håret, om du har tatt botox/fillers/silikon eller ikke, om du har din naturlige hårfarge og egentlig hadde kledd en annen bedre, at du har for trange/vide/lange/korte bukser/topper/skjørt/kjoler... Løsningen er ikke å dele mer enn man er komfortabel med, løsningen er å be slarvekjerringer droppe slarvet. Anonymkode: bf0db...0b5 Hva skal vi prate om da? Alle slarver litt! Anonymkode: 22a55...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #58 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil du ikke i stedet giftig sladrekultur til livs? Anonymkode: 84c2d...71e Jeg skisserer jo hvordan. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #59 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er også en løsning, men folk syter jo å klager når folk spekulerer i hvorfor de er syke. De legger jo grunnlaget selv ved å være såååå hemmelighetsfulle. Anonymkode: 54e00...8ce Hvorfor er det så viktig for deg å vite alt om andre menneskers helse? Jeg spør oppriktig, fordi jeg overhodet ikke kjenner på samme nysgjerrighet eller intetesse selv. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal vi prate om da? Alle slarver litt! Anonymkode: 22a55...af2 Været, Farmen-finalen, Trumps siste krumspring, asteroiden som kanskje er på kollisjonskurs med jorden, skolenedleggelse, hvordan bekjempe mobbing (et hett tips er å droppe baksnakking/slarv), Sound of Music, Operafantomet, Ibelin, fotball, motorsport, skisport, de beste turstiene i området, katt vs hund - hva er egentlig best, hvilket bilmerke er best, hva strikker du nå, musikk, vedfyring, beredskapslager, ost, hagearbeid, gravstell, døden, livet, Sokrates, Plato, Herbjørg Wassmos samlede verker, om truser og kjøkkenkluter kan kjøres i samme vask... Nei, jeg slarver ikke. Anonymkode: bf0db...0b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #60 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg å vite alt om andre menneskers helse? Jeg spør oppriktig, fordi jeg overhodet ikke kjenner på samme nysgjerrighet eller intetesse selv. Været, Farmen-finalen, Trumps siste krumspring, asteroiden som kanskje er på kollisjonskurs med jorden, skolenedleggelse, hvordan bekjempe mobbing (et hett tips er å droppe baksnakking/slarv), Sound of Music, Operafantomet, Ibelin, fotball, motorsport, skisport, de beste turstiene i området, katt vs hund - hva er egentlig best, hvilket bilmerke er best, hva strikker du nå, musikk, vedfyring, beredskapslager, ost, hagearbeid, gravstell, døden, livet, Sokrates, Plato, Herbjørg Wassmos samlede verker, om truser og kjøkkenkluter kan kjøres i samme vask... Nei, jeg slarver ikke. Anonymkode: bf0db...0b5 Jeg er overhodet ikke interessert. Men mange er og det er ingen grunn i praksis til å holde inne med slikt. Anonymkode: 54e00...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå