AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Noen som vet om akrylmalingen på Clas Ohlson, Søstrene Grene eller Europris er best? 😊 Hva med pensler? Er nybegynner. Anonymkode: 6e448...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Jeg har vært fornøyd med malingen fra Søstrene Grene. Clas Olsson som en god nummer to. Penslene til SG skal være gode noen av dem, mens andre er så som så. Husker ikke hvor mine ble kjøpt, men vet jeg har noen fra SG. Maler ikke aktivt nå, så informasjonen er noen år gammel. Jeg har ikke erfaring med Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar Ville vurdert billig-linja til et kunstnermerke i stedet for f.eks Søstrene Grene. Mange slike malinger blander ikke særlig godt. Men Europris har billigmaling fra Daler Rowney, og det er faktisk en helt ålreit akrylmaling. Evt. Galeria fra Winsor & Newton eller Liquitex Basic for et hakk opp (men ikke spes. dyrt) Husk at du kan blande en haug av farger med kun gul, rød og blå og evt. et par til. Så ville vurdert færre farger av en ålreit akryl. Ville satt meg litt inn i fargelære, masse bra på YouTube. 🤩 Anonymkode: e7c5e...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar (endret) Søstrene Grene sin maling er noe dårlige saker, lite dekkevne på den malingen. Jeg er ikke veldig glad i Europris sin heller. Synes den er for tykk. Litt usikker på hva du mener med Clas Ohlson sin, for jeg bruker mye Liquitex som selges blant annet på Clas Ohlson, men det er ikke den rimeligste varianten sånn sett. Veldig god maling til en ok pris vil jeg jo si at det er. Av pensler er jeg veldig glad i de sorte med rødt på som selges på Søstrene Grene, bruker de mye. Endret 12. februar av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar #5 Del Skrevet 12. februar (endret) Clas Ohlson har veldig god Maling som Matas sier bruker den selv men den er dyr Endret 12. februar av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar #6 Del Skrevet 12. februar Panduro Hobby har også maling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Del Skrevet 13. februar Panduro sin egen er bedre enn alle de nevnte synes jeg Anonymkode: 0e368...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 22. februar #8 Del Skrevet 22. februar Maler lite med akrylmaling, men maler med andre medier, og det er ikke slik at den billigste er den rimeligste i bruk. Lite pigment i de billigste, som fører til at du må bruke mer maling. En annen ting er at de billige ikke er like gode å blande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå