AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Er det god plass i skuffene? Syns dem ser så lave ut inni skuffene.. Anonymkode: 532c1...494
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Veldig fornøyd, god kvalitet. Liker godt at man kan kjøpe innredning som passer til. I øverste skuff har jeg bare det jeg bruker hver morgen og kveld av hudpleie, sminke, bomull, hårstrikker etc, pent sortert i bokser og kurver. Underste skuff er nok litt høyere, for der har jeg sprayflasker med diverse ++. Min er bare 1 m bred, men jeg opplever den som romslig. Anonymkode: f9ef8...73b
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig fornøyd, god kvalitet. Liker godt at man kan kjøpe innredning som passer til. I øverste skuff har jeg bare det jeg bruker hver morgen og kveld av hudpleie, sminke, bomull, hårstrikker etc, pent sortert i bokser og kurver. Underste skuff er nok litt høyere, for der har jeg sprayflasker med diverse ++. Min er bare 1 m bred, men jeg opplever den som romslig. Anonymkode: f9ef8...73b Er 1 m bred jeg skal ha.. jeg har tittet litt på megaflis.. men skuffene der er 14 cm innvendig.. syns det var lavt. Hvordan er det med ikea sine Ts Anonymkode: 532c1...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå