AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:09 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:09 Kan man både trene smeller og nosework med samme hund? Anonymkode: c68d4...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Hva er egentlig forskjellen på de to? Anonymkode: 18093...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:10 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:10 Forskjellen er vel hovedsakelig hva man søker etter, og der er det jo bare fantasien som setter grenser. Selv trener jeg bare Nosework, men vet flere som kombinerer med spesialsøk. Anonymkode: 952d3...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet onsdag kl 06:28 #4 Del Skrevet onsdag kl 06:28 Ja, jeg har trent og konkurrert i begge med min hund, det er helt problemfritt. Som nevnt over så er største forskjellen hva man søker etter. Men nosework har også en litt annen bakgrunn og filosofi enn smeller. Du kan lese om dem på deres respektive hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet onsdag kl 16:45 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:45 I smeller trener man vel inn en markering. Det gjør man ikke i nosework, der er det meningen man skal lese hunden for å forstå når det er funn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå