AnonymBruker Skrevet 14. februar #41 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Salt chips uansett billigmerke (smaker saltere tross samme mengde salt?) Anonymkode: c311c...a49 Salt chips i Remas billigmerke er laget av Maarud, og fremstår helt identisk med slik Maarud salt potetgull var på 90-tallet. Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet merke, om jeg skal ha enkelt salt potetgull. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kaster meg med på Xtra hvitløksbaguetter, disse er favoritt hos oss også. Men ikke de billige fra Rema. Anonymkode: c01b9...b81 Vi foretrekker de billige fra Rema. Men billige uansett merke er uansett bedre enn de dyrere merkevarene når det gjelder hvitløksbaguetter. Anonymkode: 59235...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. februar #42 Del Skrevet 14. februar newman01 skrev (3 timer siden): Det koster 59kr for en 4-pack med ColaX. PepsiMax koster nå 79 for en 6-pack. Så påstanden om at ColaX er billigere er ikke nødvendigvis helt korrekt. Det hender også at det koster 109 for en 8-pack, som også er billigere Hovedpoenget mitt var vel at Cola X smaker bedre enn Pepsi Max. Burde kanskje presisert det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. februar #43 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å sammenligne ett fullpris produkt med ett tilbudsprodukt blir ganske feil.... Det koster 93 kr på meny for 4 pepsi max, 99,- på Joker... Skal du sammenligne priser må du se på fullpris mot fullpris, eller tilbud mot tilbud... Anonymkode: d2e16...479 Vel, om Rema1000 har fast kampanje med 4-pack for 59 er det billigere enn å kjøpe fire løse flasker, så det kan jo anses som tilbud. Nå har jeg aldri sett Rema1000 ha de på "tilbud", så skal man da aldri sammenligne priser da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 14. februar #44 Del Skrevet 14. februar Sursild fra first price er ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 14. februar #45 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): La Rive Her Choice er vel den som skal være kopien til Armanis My Way? Vet du hvilken dyr parfyme In Woman eventuelt skal etterligne? (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 Armani si 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #46 Del Skrevet 14. februar Rema 1000 bleier! Har opplevd lekkasjer med libero, men aldri med rema 1000. Og rema 1000 tacolefser. Sausen er også god. Anonymkode: abddf...2e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 14. februar #47 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og grans cola x fremfor Pepsi Max og cola zero! Det er 1000 ganger bedre og mye billigere. Anonymkode: 67cdb...deb Pepsi Max er ille nok, men fake cola, Asina etc er bare av verste skuffe. Min eks kjøpte alltid det. Han fikk ha det for seg selv 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 14. februar #48 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 Skal være La Rive Vintage Flowers, men ser ikke ut til at den er å få tak i her til lands enda 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #49 Del Skrevet 14. februar Rema sine tortillalefser er de som likes best her i huset! Anonymkode: 1044b...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 14. februar #50 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette var en super idé! Kommer definitivt til å følge denne tråden Ble litt nysgjerrig på dette med ullvaskemiddel. Har ikke sett den tråden. Hva er greia? Anonymkode: 8e68d...2b0 Det er at ullvaskemidler fra andre enn Milo er bedre eller like gode. Jeg bruker den fra Unik, og er fornøyd med den. Ellers har Europris en som også fungerer bra! https://forum.kvinneguiden.no/topic/1824015-billigvarianter-av-ullvaskemiddel/#comment-35641185 Jeg liker godt brusen til Coop Extra, spesielt Sprite og Cola. De koster kr 24,- for 2 stk. Bedre enn originalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #51 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): La Rive Her Choice er vel den som skal være kopien til Armanis My Way? Vet du hvilken dyr parfyme In Woman eventuelt skal etterligne? (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 In woman skal være dupe for Si fra Georgio Armani Anonymkode: c01b9...b81 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #52 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 7.52): De bruker jo sprøytemidler iallefall. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/nervegift-som-dreper-bier-og-fisk-er-tillatt-i-okologisk-landbruk-1.13095082 Anonymkode: 2b083...490 Det er nok mye som kunne vært bedre, men hvis alternativet er å ikke spise økologisk og heller få i seg mye mer giftstoffer, så velger ihvertfall jeg økologisk. https://okologisknorge.no/hvorfor-oekologisk/fakta/hvorfor-oekologisk-mat-og-landbruk/5-myter-om-oekologisk-mat-og-landbruk/ Anonymkode: 12778...59a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #53 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er nok mye som kunne vært bedre, men hvis alternativet er å ikke spise økologisk og heller få i seg mye mer giftstoffer, så velger ihvertfall jeg økologisk. https://okologisknorge.no/hvorfor-oekologisk/fakta/hvorfor-oekologisk-mat-og-landbruk/5-myter-om-oekologisk-mat-og-landbruk/ Anonymkode: 12778...59a Ikke for å spore av tråden, mener du klar over at økologisk dyrket mat kan inneholde langt mer giftstoffer fra muggsopper og ulike bakterier fordi disse mikroorganismene får leve fritt i den økologiske verdenen? Hva er da farligst, giftstoffer fra midler som skal holde mugg og andre mikroorganismer borte eller giftstoffer fra mugg? Det skjer rett som det er at nøtter før jul blir stanset i import fra utlandet fordi det er funnet for høye mengder muggsoppgifter/aflatoksiner i nøtter. Dette skjer og med andre matvarer. Dette blir stoppet men mye annet slipper igjennom som aldri skulle blitt spist. Så her bytter du en type gift med en annen. Og skal denne diskusjonen fortsette får noen opprette en egen tråd på temaet. Jeg måtte bare få det ut 🤮 Anonymkode: 6b145...928 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #54 Del Skrevet 16. februar Støtter at Grans cola x er best. Syns flere av grans brus er gode, spesielt julebrusen. Kjøper også tortilla lefser, tortillachips og taco trays fra remas eget merke. Sprøstekt løk er ok. Bruker også de billigste eggene, men her går det minst 2x18 egg i uka. Cornflakes fra Rema er helt ok hvis vi har behov for det. Anonymkode: 03701...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #55 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke for å spore av tråden, mener du klar over at økologisk dyrket mat kan inneholde langt mer giftstoffer fra muggsopper og ulike bakterier fordi disse mikroorganismene får leve fritt i den økologiske verdenen? Hva er da farligst, giftstoffer fra midler som skal holde mugg og andre mikroorganismer borte eller giftstoffer fra mugg? Det skjer rett som det er at nøtter før jul blir stanset i import fra utlandet fordi det er funnet for høye mengder muggsoppgifter/aflatoksiner i nøtter. Dette skjer og med andre matvarer. Dette blir stoppet men mye annet slipper igjennom som aldri skulle blitt spist. Så her bytter du en type gift med en annen. Og skal denne diskusjonen fortsette får noen opprette en egen tråd på temaet. Jeg måtte bare få det ut 🤮 Anonymkode: 6b145...928 Dette med muggsopp i økologisk dyrket korn er en myte. Undersøkelser viser at det ofte er mindre muggsopp i økologisk dyrket korn, for eksempel; https://www.forskning.no/jordbruk-landbruk-mat/mindre-muggsopp-i-okologisk-dyrket-korn/2371106 Anonymkode: 14bc1...337 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #56 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 1.36): Skulle ønske at dette var sant. Men det er det dessverre ikke. Husker at det var veldig mange som skulle kjøpe en Normal-parfyme som lignet på My Way av Giorgio Armani. Men dersom du lukter på dem side om side synes jeg at forskjellen var ganske tydelig. Originalen er mer balansert, mens kopien hadde en veldig tydelig undertone av vodka. Synes også at den luktet litt urin. Nå er ikke My Way noen favoritt hos meg uansett, men den er ekstremt mye bedre enn Normal-kopien. Når det er sagt, elsker jeg en god deal. Og jeg er veldig glad i nisjeduft! Dersom du fikk tak i noen av parfymene H&M laget sammen med kjente parfymører, gjorde du sannsynligvis et kupp. Ellers er Replica-serien til Maison Margiela og parfymene fra Juliette has a Gun ganske hyggelig priset. Noen av disse er ganske generiske, men det finnes noen skatter også! Anonymkode: 8e68d...2b0 Åh, jeg synes dupen fra Normal er lik nok, i hvert fall. Brukte My Way en periode da jeg studerte, men så falt den nederst i sminkeveska og ble helt glemt. Helt til jeg kjente en parfyme jeg følte jeg hadde luktet før på søsteren min og måtte spørre hvilken det var. Jo, det var My Way-dupen fra Normal Hadde sikkert kjent forskjell om vi stilte de ved siden av hverandre, men synes det er likt nok når jeg kjente igjen lukten og det bare var en dupe. Anonymkode: 9b9da...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #57 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 9.33): Avløpsåpner propp er brukt i årevis og lenge før kjemikaliene kom på banen. Anonymkode: 6b145...928 Mener du en «stamper»? Altså en slags gummipropp på stang? Anonymkode: 30424...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #58 Del Skrevet 16. februar Stor pike skrev (På 14.2.2025 den 16.49): Pepsi Max er ille nok, men fake cola, Asina etc er bare av verste skuffe. Min eks kjøpte alltid det. Han fikk ha det for seg selv 🤢 Fake cola? Cola er vann med kullsyre og smakstilsetning, vet du ikke det? Eller mener du man må kjøpe vann fra en bestemt fabrikk/amerikansk merke for at det skal være ekte? Er du litt enkel og har sett for mye på reklame da du var liten? Du høres jo hjernevasket ut, det går an å tenke litt selv. For min den støtter jeg hellere norske Grans enn amerikanske selskaper, så flaks at colaen deres er best! Anonymkode: 67cdb...deb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #59 Del Skrevet 16. februar Jeg ser at mange av dere kjøper billigmerkene på matvarer, noe jeg også gjør, innimellom. Men det som er utfordringen nå, når butikkene har fått oss tilå kjøpe egne merker, er at originalene gradvis utfases i butikkene, og EMV overtar, og øker i pris. Ikke uvanlig er originalene billigere enn butikkenes egne merkvarer nå. I tillegg inneholder butikkenes egne merkevarer utrolig mange tilsetningsstoffer og er mer ultraprsessert enn originalene. Kun til info. Anonymkode: 11534...fbe 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 16. februar #60 Del Skrevet 16. februar Mardina skrev (På 14.2.2025 den 1.38): - Grans Cola X er mye bedre enn Pepsi Max, synes jeg. Og billigere. - Rema 1000 sitt vaskepulver er jeg godt fornøyd med. Hvor kan jeg finne Grans Cola X? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå