Lunabelle Skrevet fredag kl 01:02 #21 Del Skrevet fredag kl 01:02 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette var en super idé! Kommer definitivt til å følge denne tråden Ble litt nysgjerrig på dette med ullvaskemiddel. Har ikke sett den tråden. Hva er greia? Anonymkode: 8e68d...2b0 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1824015-billigvarianter-av-ullvaskemiddel/#comment-35622156 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:21 #22 Del Skrevet fredag kl 06:21 Lunabelle skrev (5 timer siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1824015-billigvarianter-av-ullvaskemiddel/#comment-35622156 Takk! Anonymkode: 8e68d...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:40 #23 Del Skrevet fredag kl 06:40 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Folk som tror økologisk automatisk betyr sunnere..😆😆😆 Anonymkode: c4381...b53 Folk som ikke forstår hva økologisk er…🤣🤣🤣 Anonymkode: 12778...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:52 #24 Del Skrevet fredag kl 06:52 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Folk som ikke forstår hva økologisk er…🤣🤣🤣 Anonymkode: 12778...59a De bruker jo sprøytemidler iallefall. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/nervegift-som-dreper-bier-og-fisk-er-tillatt-i-okologisk-landbruk-1.13095082 Anonymkode: 2b083...490 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet fredag kl 07:39 #25 Del Skrevet fredag kl 07:39 Mardina skrev (6 timer siden): - Grans Cola X er mye bedre enn Pepsi Max, synes jeg. Og billigere. Det koster 59kr for en 4-pack med ColaX. PepsiMax koster nå 79 for en 6-pack. Så påstanden om at ColaX er billigere er ikke nødvendigvis helt korrekt. Det hender også at det koster 109 for en 8-pack, som også er billigere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet fredag kl 07:51 #26 Del Skrevet fredag kl 07:51 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 8.59): Det ryktes at ett par av de dupes-parfymene fra Normal er nesten bedre enn originalene. Anonymkode: 89aa0...276 Hvilken av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:01 #27 Del Skrevet fredag kl 08:01 AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 23.01): Mr Muscle sin avløpsåpner (oransj farge) er like god som Mudin som er 3 ganger dyrere. Anonymkode: 6a314...aa3 Å bruke kjemikalier til å åpne avløp med er kanskje en smule lettvint men langt fra miljøvennlig. En gammeldags gummipropp fra Clas Ohlson til kr. 59, gjør en mye bedre jobb. Helt kjemikaliefritt, kan brukes igjen og igjen, mye billigere og miljøvennlig. Anonymkode: 6b145...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet fredag kl 08:14 #28 Del Skrevet fredag kl 08:14 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å bruke kjemikalier til å åpne avløp med er kanskje en smule lettvint men langt fra miljøvennlig. En gammeldags gummipropp fra Clas Ohlson til kr. 59, gjør en mye bedre jobb. Helt kjemikaliefritt, kan brukes igjen og igjen, mye billigere og miljøvennlig. Anonymkode: 6b145...928 Hvordan bruker du en gummipropp for å rense avløp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet fredag kl 08:16 #29 Del Skrevet fredag kl 08:16 Synes tortilla chips fra First price er veldig gode! De trekanta er aller best, men de runde er også ok. Mindre salt en kjente merker, hvis man er opptatt av det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:20 #30 Del Skrevet fredag kl 08:20 Kaster meg med på Xtra hvitløksbaguetter, disse er favoritt hos oss også. Men ikke de billige fra Rema. Grans Cola X ja Rema sin ost, laget av Synnøve, er veldig mye bedre enn Norvegia 🙈 Coop sin "salatost" (fetaost variant) er billig og god Coop sin mozarella og sikkert mer AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle ønske at dette var sant. Men det er det dessverre ikke. Husker at det var veldig mange som skulle kjøpe en Normal-parfyme som lignet på My Way av Giorgio Armani. Men dersom du lukter på dem side om side synes jeg at forskjellen var ganske tydelig. Originalen er mer balansert, mens kopien hadde en veldig tydelig undertone av vodka. Synes også at den luktet litt urin. Nå er ikke My Way noen favoritt hos meg uansett, men den er ekstremt mye bedre enn Normal-kopien. Anonymkode: 8e68d...2b0 Jeg er blant dem som gikk helt over til å bruke parfymene fra Normal, etter at jeg først prøvde de. Mine gamle, "ekte" parfymer står nå ubrukt. Jeg har ikke My way, men jeg har La rive In woman og La rive Choice. In woman er mer for fest, og Choice er hverdags. Det som er også veldig greit med Choice at den går veldig fint til Rituals Sakura sjampo og dusjvask, og tøymykner, om man bruker de (det gjør jeg). Synes de parfymene er bedre, fordi lukten er litt lettere og forsvinner fortere, som for meg er positivt, jeg blir veldig fort sliten av parfymelukten. Så for meg passet det veldig bra.. Anonymkode: c01b9...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:33 #31 Del Skrevet fredag kl 08:33 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er blant dem som gikk helt over til å bruke parfymene fra Normal, etter at jeg først prøvde de. Mine gamle, "ekte" parfymer står nå ubrukt. Jeg har ikke My way, men jeg har La rive In woman og La rive Choice. In woman er mer for fest, og Choice er hverdags. Det som er også veldig greit med Choice at den går veldig fint til Rituals Sakura sjampo og dusjvask, og tøymykner, om man bruker de (det gjør jeg). Synes de parfymene er bedre, fordi lukten er litt lettere og forsvinner fortere, som for meg er positivt, jeg blir veldig fort sliten av parfymelukten. Så for meg passet det veldig bra.. Anonymkode: c01b9...b81 La Rive Her Choice er vel den som skal være kopien til Armanis My Way? Vet du hvilken dyr parfyme In Woman eventuelt skal etterligne? (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet fredag kl 08:33 #32 Del Skrevet fredag kl 08:33 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle ønske at dette var sant. Men det er det dessverre ikke. Utfordringen med parafyme, er at vurderingen ligger i nesa på den som kjøper : det er ingen tvil om at det vil være mennesker som synes undetone av vodka og urin gir lukten mer karakter som representerer dem bedre enn en balansert lukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:33 #33 Del Skrevet fredag kl 08:33 Bergknapp skrev (18 minutter siden): Hvordan bruker du en gummipropp for å rense avløp? Avløpsåpner propp er brukt i årevis og lenge før kjemikaliene kom på banen. Anonymkode: 6b145...928 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet fredag kl 08:36 #34 Del Skrevet fredag kl 08:36 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Avløpsåpner propp er brukt i årevis og lenge før kjemikaliene kom på banen. Anonymkode: 6b145...928 Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:23 #35 Del Skrevet fredag kl 09:23 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har smakt meg gjennom litt, men kan dessverre ikke si noe er spesifikt bedre - bortsett fra: Salt chips uansett billigmerke (smaker saltere tross samme mengde salt?) Og popcornen til Rema Anonymkode: c311c...a49 Jeg synes det salte potetgullet til Xtra smaker akkurat som vanlig potetgull fra Maarud (og produseres av dem om jeg husker rett, så.. XD ). Jeg har testet et par andre billigvarianter men Xtra vinner glatt. Anonymkode: cd161...5af 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:49 #36 Del Skrevet fredag kl 09:49 Bergknapp skrev (1 time siden): Skal sjekke det ut! https://www.clasohlson.com/no/Avløpsåpner-med-treskaft/p/34-1911?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-pmax-clas-ohlson-feed&utm_id=21899911595&gad_source=1&gbraid=0AAAAADv8oxo5_J-BRs3jq9L3sY9Y1xcLk&gclid=EAIaIQobChMIxpyGoPHCiwMVZ1KRBR386jQLEAQYASABEgIgP_D_BwE Funker i massevis. Anonymkode: 6b145...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet fredag kl 10:11 #37 Del Skrevet fredag kl 10:11 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): https://www.clasohlson.com/no/Avløpsåpner-med-treskaft/p/34-1911?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-pmax-clas-ohlson-feed&utm_id=21899911595&gad_source=1&gbraid=0AAAAADv8oxo5_J-BRs3jq9L3sY9Y1xcLk&gclid=EAIaIQobChMIxpyGoPHCiwMVZ1KRBR386jQLEAQYASABEgIgP_D_BwE Funker i massevis. Anonymkode: 6b145...928 Åja, var det sånn brukeren mente! Takk for oppklaring. Jeg så for meg noe helt annet når det ble sagt propp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet fredag kl 10:15 #38 Del Skrevet fredag kl 10:15 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 19.08): Foretrekker tortilla fra First Price. Bedre konsistens enn Santa Maria, Old El Paso etc. (etter min mening). Anonymkode: bb596...617 Tror de hadde mindre konserveringsmidler også! Vær obs på butikkenes egne merker, de krymper gjerne innholdet. Så feks. en boks med kakao kostet 78 kroner og butikkens egen kostet 41. Da tenkte jeg butikkens egen var den jeg burde ta. Til jeg så at den var dyrere per kilo! Er slik med mange av "billigmerkene". 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:39 #39 Del Skrevet fredag kl 10:39 Jeg kjøper alltid billig potetgull. Enten de store posene med salt potetgull fra Xtra, eller sourcream&onion fra Coop Jeg synes også Coop sin skivet ost er god. Den smelter ikke likt som f.eks norvegia, men smaken er uansett god! Pus elsker Coop sine cat-sticks, og nekter spise whiskas sine! Foretrekker Ikea sine duftlys med vanilje, de lukter ikke like kraftig som mange andre. De fleste dyrere typene blir for mye lukt for meg. Smaker ikke forskjell på toro eller first price tomatsuppe. First price rødløk er ofte litt dårligere enn Bama, men 2 stk rødløk fra Bama koster 50kr pr kg hos Meny, mens 1 kg firstprice koster 25 kr, så om noen løk går i søpla så er det helt greit. newman01 skrev (2 timer siden): Det koster 59kr for en 4-pack med ColaX. PepsiMax koster nå 79 for en 6-pack. Så påstanden om at ColaX er billigere er ikke nødvendigvis helt korrekt. Det hender også at det koster 109 for en 8-pack, som også er billigere Å sammenligne ett fullpris produkt med ett tilbudsprodukt blir ganske feil.... Det koster 93 kr på meny for 4 pepsi max, 99,- på Joker... Skal du sammenligne priser må du se på fullpris mot fullpris, eller tilbud mot tilbud... Anonymkode: d2e16...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:49 #40 Del Skrevet fredag kl 10:49 newman01 skrev (På 12.2.2025 den 8.44): Vil ikke skurekrem skade lakken på campingvogna? Da blir jo lakkoverflaten mattere, og ting setter seg enda fortere fast og det må skrubbes mer og mer og mer`... Jeg er tilhenger av å bruke sjampoo i håret, Asan på tissen og Jif Baderom på badet. Enkelte steder er bare ikke skurekrem og plumbo egnet Skulle vel sagt hvor tykt laget med grønske og mose var, kjørte ikke på hardt på lakken men laget over. Anonymkode: 943a9...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå