AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Del Skrevet 11. februar Hei. Eks-mannen min er uføretrygdet og vi skilte oss for 2 år siden. Vi skrev ny samværsavtale da han skal flytte lengre bort og da var det veldig viktig for han at ikke Nav fikk vite at vi har 80(meg)/20 % fordeling. Han har sagt til Nav at vi har 50/50. Hva er grunnen til dette? Er det noen stønader han da får? Trodde det barne tillegget var likt uansett grad? Barna er 8 og 12. Anonymkode: d949d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Han får 1x barnetrygd ved 50/50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar Han er gjerrig og sluntrer unna å forsørge barna sine. Anonymkode: d1de0...ce6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar Om dere har delt fast bosted får han ene barnetrygden, og du får ikke noen ekstra som enegorsørger. Barnebidraget blir også vesentlig annerledes, da i hans favør også til ditt og barnas tap. Ikke finn deg i det! Anonymkode: cd427...dd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Eks-mannen min er uføretrygdet og vi skilte oss for 2 år siden. Vi skrev ny samværsavtale da han skal flytte lengre bort og da var det veldig viktig for han at ikke Nav fikk vite at vi har 80(meg)/20 % fordeling. Han har sagt til Nav at vi har 50/50. Hva er grunnen til dette? Er det noen stønader han da får? Trodde det barne tillegget var likt uansett grad? Barna er 8 og 12. Anonymkode: d949d...f94 For å slippe å betale barnebidrag til deg. Anonymkode: 502bf...46e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #6 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Eks-mannen min er uføretrygdet og vi skilte oss for 2 år siden. Vi skrev ny samværsavtale da han skal flytte lengre bort og da var det veldig viktig for han at ikke Nav fikk vite at vi har 80(meg)/20 % fordeling. Han har sagt til Nav at vi har 50/50. Hva er grunnen til dette? Er det noen stønader han da får? Trodde det barne tillegget var likt uansett grad? Barna er 8 og 12. Anonymkode: d949d...f94 Du må selvfølgelig melde i fra riktig fordeling så du ikke selv får mye styr med NAV. Anonymkode: a5a02...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #7 Del Skrevet 11. februar Jeg blir så flau over naive norske damer. Anonymkode: d1de0...ce6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #8 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å slippe å betale barnebidrag til deg. Anonymkode: 502bf...46e El lignende Anonymkode: 502bf...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar Det er for å slippe å betale barnebidrag. Du må melde riktig til NAV. Han lurer deg og NAV. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar Men vi har privat avtale om bidrag og jeg får faktisk 300kr mer i måneden enn kalkulatoren til Nav viser. Så jeg skjønner virkelig ikke hensikten hans. HI Anonymkode: d949d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vi har privat avtale om bidrag og jeg får faktisk 300kr mer i måneden enn kalkulatoren til Nav viser. Så jeg skjønner virkelig ikke hensikten hans. HI Anonymkode: d949d...f94 Det er fordi han også får barnetrygd med en slik fordeling. Anonymkode: a5a02...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi han også får barnetrygd med en slik fordeling. Anonymkode: a5a02...9d4 Fra hvem? Ikke fra meg 😅 Jeg får barnetrygden for begge. Anonymkode: d949d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #13 Del Skrevet 11. februar Han får vel barnetillegg på uføretrygden når han har 50/50? Anonymkode: e7ad8...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #14 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han får vel barnetillegg på uføretrygden når han har 50/50? Anonymkode: e7ad8...4a6 Ja, han får det - men jeg trodde at den ville være lik uansett hvilken fordeling vi hadde? Mener å ha lest om folk som omtrent ikke har ungene sine og får fullt tillegg allikevel? HI Anonymkode: d949d...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #15 Del Skrevet 11. februar hvaduikkeser skrev (5 timer siden): Det er for å slippe å betale barnebidrag. Du må melde riktig til NAV. Han lurer deg og NAV. Man må ikke betale bidrag, om ikke noen krevd det. Men hvis en part krever det, betales det barnebidrag selv om man har 50/50. Det gjør jeg - så det vet jeg positivt. Det er inntekten det kommer an på. Men bidraget kan bli høyere med en skjev fordeling. Anonymkode: 74d67...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå