Gå til innhold

Hva finner du attraktivt ved kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker helst svar fra menn

Anonymkode: de548...5d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som hetero mann, liker jeg personlig at de har fitte og pupper og at vi har sex — og kan få barn sammen.  Alle andre positive egenskaper ei kvinne kan muligens ha, har også alle andre kjønn. For eksempel kan jeg nevne. 

Utdanning 

Snillhet

Empati

Å være forståelsesfull 

Kjekt å være sammen med

And The list goes on….

Anonymkode: 5d629...364

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ellers er jeg er veldig nysgjerrig på hva slags svar du har sett for deg å få ved dette spørsmålet ditt, ts?

Gleder meg egentlig å få se hvordan denne tråden kommer til å utvikle seg 😇

AnonymBruker
Skrevet

Hva har kvinner å tilby som menn setter pris på. Noe vi menn ikke får andre plasser? 🧐

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva har kvinner å tilby som menn setter pris på. Noe vi menn ikke får andre plasser? 🧐

Nei, dere har jo hverandre😁

Anonymkode: 37ca4...715

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Sex, og det er det. Alle andre ting jeg kan like med en kvinne er strengt tatt ikke unikt for kvinner 

Anonymkode: 3df9f...c3d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex, og det er det. Alle andre ting jeg kan like med en kvinne er strengt tatt ikke unikt for kvinner 

Sex er ikke unikt for kvinner. Jeg finner Sex med en penn for å være litt ærlig her. 

Anonymkode: 3d32e...aee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex er ikke unikt for kvinner. Jeg finner Sex med en penn for å være litt ærlig her. 

Hvis du må ha det inn med teskje, å kunne tilby en våt fitte er unikt for kvinner

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Enig med de punktene som du lister opp lengre oppe i tråden her. 

Utømmelig liste og håpløst å rangere og definere. Men nevner noe som jeg finner fascinerende og attraktivt (i tilfeldig rekkefølge);

Fysisk;

- Sjarmerende smil, øynene (og et forførende, frekt, mildt, kjærlig blikk. Alt etter situasjonen), flotte ben og deiligere lår, kvinnerumpa 🤩,puppene, fitta, velstelt langt hår, elegante hender, ryggen (ja en naken kvinnerygg kan faktisk være utrolig attraktiv), former, proposisjonen og femininitet generelt. Alt ved kvinnekroppen vil kunne fasinere meg med den rette. 

Sosialt/psykososialt; 

- omsorg, empati, trygghet, tilstedeværelse, forståelsesfull, en smittende latter, humor, selvironi, spontanitet, initiativ, intimitet og sex, nakenhet, nærhet, en kjærlig (og utfordrende/utforskende) hånd, evne til å slippe hemninger, tydelighet, evnen og viljen til å skremme bort og la seg selv bli skjemt bort. Hengivenhet.

Det er i alle fall de ting jeg kan komme på i farten. Men det er som nevnt nærmest en utømmelig liste av ting som gjør en kvinne attraktiv. Og med den rette så opplever jeg stadig nye ting som jeg kan la meg bli fasinert og beundret av. Små, nærmest usynlige og udefinerbare ting som bare hun kan og som jeg bare ser hos henne. 

Enkelt sagt så ville verden og livet vært et fattigere sted å være uten dere kvinner; som både fasinere, beundrer, forfører OG irriterer oss menn. 😅

Anonymkode: 0250a...158

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et samliv og familieliv hvor familien er høyeste prioritet. Når jeg ble singel som 30 åring etter å ha levd 11 år med me ei som kun var opptatt av seg selv og sitt så var "familieorientert" høyest på prioriteringslisten. 

Det ville også vært helt uaktuelt å søke noen som ikke kom fra cirka samme sosial klasse som meg selv. 

Så skal alt annet matche, utseendet, interesser og hobbyer, felles ambisjoner i livet, den røde tråden i hva og hvordan et samliv bør fungere.

Det ble mange ligg med mange kvinner før man traff den neste man falt for og som man ikke ville gi slipp på. 

Anonymkode: 9efdc...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Utømmelig liste og håpløst å rangere og definere. Men nevner noe som jeg finner fascinerende og attraktivt (i tilfeldig rekkefølge);

Fysisk;

- Sjarmerende smil, øynene (og et forførende, frekt, mildt, kjærlig blikk. Alt etter situasjonen), flotte ben og deiligere lår, kvinnerumpa 🤩,puppene, fitta, velstelt langt hår, elegante hender, ryggen (ja en naken kvinnerygg kan faktisk være utrolig attraktiv), former, proposisjonen og femininitet generelt. Alt ved kvinnekroppen vil kunne fasinere meg med den rette. 

Sosialt/psykososialt; 

- omsorg, empati, trygghet, tilstedeværelse, forståelsesfull, en smittende latter, humor, selvironi, spontanitet, initiativ, intimitet og sex, nakenhet, nærhet, en kjærlig (og utfordrende/utforskende) hånd, evne til å slippe hemninger, tydelighet, evnen og viljen til å skremme bort og la seg selv bli skjemt bort. Hengivenhet.

Det er i alle fall de ting jeg kan komme på i farten. Men det er som nevnt nærmest en utømmelig liste av ting som gjør en kvinne attraktiv. Og med den rette så opplever jeg stadig nye ting som jeg kan la meg bli fasinert og beundret av. Små, nærmest usynlige og udefinerbare ting som bare hun kan og som jeg bare ser hos henne. 

Enkelt sagt så ville verden og livet vært et fattigere sted å være uten dere kvinner; som både fasinere, beundrer, forfører OG irriterer oss menn. 😅

Wow...

Dette var en lang smørbrødliste 😂🫣

Irriterer dere menn? Hvorfor det? 

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Wow...

Dette var en lang smørbrødliste 😂🫣

Irriterer dere menn? Hvorfor det? 

Lang liste over ting som fasinere, men må ikke ses på som en kravliste skjønner du. 😅

Hvem kan med hånden på hjertet si at de aldri lar seg irriterer av sin partner? 

Som regel bare småting (heldigvis). Lever litt etter det motto at man må tåle å la seg irriterer for i neste øyeblikk inspirere og fasinere. 

AnonymBruker
Skrevet

Det mest attraktive med en kvinne… det er kanskje måten hun går på, måten hun sitter med en kopp te og måte hun ser på meg. Det at hun er annerledes enn en mann eller et barn. En myk stemme og empati. Følelser og omsorg.

Anonymkode: 12bef...a07

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lang liste over ting som fasinere, men må ikke ses på som en kravliste skjønner du. 😅

Hvem kan med hånden på hjertet si at de aldri lar seg irriterer av sin partner? 

Som regel bare småting (heldigvis). Lever litt etter det motto at man må tåle å la seg irriterer for i neste øyeblikk inspirere og fasinere. 

Jeg ble mildt sagt litt fascinert over den lista der 😂

Svaret er: ingen. Om jeg blir irritert over andre mennesker så prøver jeg å bite det i meg 😆😆😆 Med andre ord de får greie på det i en eller annen form, som regel med humor. Det er bare morsomt. Man har det ikke mer moro enn man lager selv 😂

Det var et spennende motto 😉

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (6 minutter siden):

Jeg ble mildt sagt litt fascinert over den lista der 😂

Svaret er: ingen. Om jeg blir irritert over andre mennesker så prøver jeg å bite det i meg 😆😆😆 Med andre ord de får greie på det i en eller annen form, som regel med humor. Det er bare morsomt. Man har det ikke mer moro enn man lager selv 😂

Det var et spennende motto 😉

Ja helt sant. 

Det meste kan løses med humor og at man har det artig rundt det. 😅

Det er lov å bli oppgitt og irritert, men det finnes mange milde former å vise det på, og ingen av partene er tjent med at man går rundt og furter eller skaper dårlig stemning. 

Den klassiske 'kvinne-måten" å fortelle at det er noe som plager henne er jo det litt kjappe og korte svaret;  "Ingenting, nei alt er greit", på spørsmålet om det er noe som plager henne. Når man ser at hun synes noe jeg har sagt eller gjort ikke er helt greit. 😅 Synes egentlig det er ganske søtt, sjarmerende og artig også. 

Og det kommer jo frem når hun er klar for det og når hun har fått sortert litt i hodet hva det var som skjedde og hvordan hun skal gripe det an for å forklare og sette ord på det. Tror mange kan kjenne seg igjen i en slik setting. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja helt sant. 

Det meste kan løses med humor og at man har det artig rundt det. 😅

Det er lov å bli oppgitt og irritert, men det finnes mange milde former å vise det på, og ingen av partene er tjent med at man går rundt og furter eller skaper dårlig stemning. 

Den klassiske 'kvinne-måten" å fortelle at det er noe som plager henne er jo det litt kjappe og korte svaret;  "Ingenting, nei alt er greit", på spørsmålet om det er noe som plager henne. Når man ser at hun synes noe jeg har sagt eller gjort ikke er helt greit. 😅 Synes egentlig det er ganske søtt, sjarmerende og artig også. 

Og det kommer jo frem når hun er klar for det og når hun har fått sortert litt i hodet hva det var som skjedde og hvordan hun skal gripe det an for å forklare og sette ord på det. Tror mange kan kjenne seg igjen i en slik setting. 😅

Da er ikke jeg en klassisk kvinne 😂 Så skal det heldigvis mye til for å irritere meg. Det er det ikke så mange som klarer 😂

Det beste komplimenten jeg har fått noensinne var fra min X. 

"Du kan tirre på deg en gråstein" 😆😆😆

Så tenkte jeg: "Så fint. Gråstein vil jeg nemlig ikke ha" 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må ha det inn med teskje, å kunne tilby en våt fitte er unikt for kvinner

Måtte det. For når jeg tenker sex, tenker jeg orgasme. 

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk;

Sosialt/psykososialt; 

Huff du er romantisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Huff du er romantisk. 

Huff? 🤔

Som i at det er lite mandig og maskulint å være romantisk?! 😅  En mann kan vel ha flere sider? Både myk og hard! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...