Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe meg å se over om jeg har levert alt som trengs til samordna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer på NTNU og er ferdig til sommeren. Så nå har jeg søkt en annen studie i Bergen. Er det noen instanser som kan hjelpe meg å se over om jeg har lastet opp alt av dokumenter? Vil ikke ende opp som første gang jeg søkte da jeg glemte noe

Anonymkode: fdf81...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med opptak ved skolen du har søkt. De kan gi deg svar på om alt er i orden med søknaden, og hva som evt mangler. 

Anonymkode: a3046...40c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du må laste opp da? Vitnemål fra vgs og studiepoeng fra høyere utdanning blir automatisk registrert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ta kontakt med opptak ved skolen du har søkt. De kan gi deg svar på om alt er i orden med søknaden, og hva som evt mangler. 

Anonymkode: a3046...40c

Takk! Da gjør jeg det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gobbledigook skrev (3 minutter siden):

Hva er det du må laste opp da? Vitnemål fra vgs og studiepoeng fra høyere utdanning blir automatisk registrert

Dette

Skjønner heller ikke helt hva mer du må laste opp 

Anonymkode: 190fe...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg studerer på NTNU og er ferdig til sommeren. Så nå har jeg søkt en annen studie i Bergen. Er det noen instanser som kan hjelpe meg å se over om jeg har lastet opp alt av dokumenter? Vil ikke ende opp som første gang jeg søkte da jeg glemte noe

Du vil få opp varsel i Samordna om hva du må laste opp til søknaden din. Om du ikke stoler på dette ville jeg kontaktet inntakskontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette