AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:45 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 Jeg skal ut i praksis i 3 uker senere i år og trenger dermed en hybel å leie. Er det noen som har erfaringer med denne nettsiden/tjenesten? https://www.korttidsleie.net Anonymkode: dbd77...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:49 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 Er nok en grunn til at Booking og Airbnb er noe som er mer populært Anonymkode: c470d...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:01 #3 Del Skrevet tirsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er nok en grunn til at Booking og Airbnb er noe som er mer populært Anonymkode: c470d...dba Ja, de er internasjonale... Anonymkode: bc912...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:25 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, de er internasjonale... Anonymkode: bc912...7e4 Også blant nordmenn som leier i Norge Anonymkode: c470d...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #5 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Også blant nordmenn som leier i Norge Anonymkode: c470d...dba Blant de aller fleste i verden, faktisk. Anonymkode: bc912...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:47 #6 Del Skrevet onsdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er nok en grunn til at Booking og Airbnb er noe som er mer populært Anonymkode: c470d...dba Booking og Airbnb passer dessverre ganske dårlig for 3 ukers leie av en billig hybel. Jeg er bare student, så jeg kan ikke betale så altfor mye. Anonymkode: dbd77...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå