AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:42 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:42 Jeg har fra før en teknologi utdanelse, men har vært uten jobb noen år på grun av helse. Nå er jeg friskere og leter etter jobb, men det er ikke lett å finne relevante deltids stilinger (jeg har ikke helse til 100%). Derfor vurderer jeg et årstudium i økonomi og administrasjon, i håp om at det skal gjøre meg mer attraktiv for flere type stilinger. Er det noen som har erfaring fra denne type jobber eller utdaning som vet om det ville være et fornuftig valg? Anonymkode: d858e...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:44 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:44 Jeg har studert organisasjon og ledelse (årsstudium), og opplever at det er et pluss i jobbsøkeprosessen. Det er et få med min bakgrunn (forskning/lang profesjonsutdanning) som har det. Men jobbene har jeg primært fått pga de andre utdanningene mine som jeg har i bunnen. Anonymkode: 235b1...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Du får nok ikke noen relevant jobb kun med et årsstudium, men det kan godt være et pluss om du søker jobber med hovedutdanningen din. Anonymkode: 857b7...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå