AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Hei! Jeg lurer på om noen her har tatt opp historie påbygg som privatist på våren, og som kan svare på hvilken dato eksamen var? Anonymkode: 856c6...314
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Jeg tok det for noen år siden. Var muntlig eksamen. Er ingen nasjonal fastsatt dato for muntlige eksamener, slik det er for de skriftlige. De pleier å være i slutten av april/ begynnelsen av mai. Hør med skolen eller privatistkontoret i ditt fylke. De kan gi deg et eksakt svar. Anonymkode: 22878...286
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg tok det for noen år siden. Var muntlig eksamen. Er ingen nasjonal fastsatt dato for muntlige eksamener, slik det er for de skriftlige. De pleier å være i slutten av april/ begynnelsen av mai. Hør med skolen eller privatistkontoret i ditt fylke. De kan gi deg et eksakt svar. Anonymkode: 22878...286 Jeg har ringt, de sier de ikke har svar til det Anonymkode: 856c6...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå