AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Ser det koster 115 kroner på Boots apotek og 33 kroner på Farmasiet... Tenker absolutt å bestille opp et lite lager fra nett så jeg er godt forberedt til neste gang, men hva gjør jeg med kuttet jeg har nå? Er det noen andre butikker som selger dette billigere enn apoteket? Plaster er jo mye billigere på matbutikk enn på apotek, og Normal er mye billigere enn matbutikken (samme type plaster). Har de sårlukkingsstrips billigere på matbutikk/Obs, Normal, Europris eller annen butikk, eller må jeg bare finne meg i å betale trippel pris denne gangen? Anonymkode: 43ac4...59e
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Kuttet du har NÅ? 1) apotek (betal overpris og få det du trenger NÅ). 2. Legevakt (heller ikke billig, men også der får du det du trenger NÅ). Anonymkode: be5cd...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar Jeg klipper til strips av plaster. Anonymkode: 69fce...306
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg klipper til strips av plaster. Anonymkode: 69fce...306 Snakket med legevakt og fikk dette tipset👍 Ts Anonymkode: 43ac4...59e Fjernet sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 12. februar av Perelandra 1
Perelandra Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå