Gå til innhold

Forvirret i datingen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,
Litt forvirra mann på 30år her :) 

Alt startet for 5mnd med at jeg traff ei hyggelig dame (26) på byen som det klaffet med, var med hjem og vi endte opp med å kose oss og snakke til langt på morgene.

Vi snakket og ble litt kjent i noen uker og jeg var klar på at jeg ønsket å se om dette kunne utvikle seg. Kort forklart så var hun åpen om at hun ikke var klar for ett forhold og jobbet med seg selv. "Men vi fikk se hva som skjedde fremover"

Spoler vi 2mnd frem hvor vi ikke hadde kontakt. Jeg kunne huske hun hadde sakt hun skulle ut på byen den dagen. Så da var det bare å ta turen ut selv.

Jeg kjøpte inn noe skalldyr hjemme og tok turen ut og koste meg. Rundt kl 12 sendte jeg en melding og spurte om hun var ute og det var full klaff, hun spurte om jeg faktisk husket hun skulle ut og da sa jeg ja. Samme som første gangen hjem til meg.

Etter dette snakket vi betydelig mye mer, og er ganske sikker på at hun hadde/har følelser. God natt meldingene med hjerter osv tikket inn hver kvell.

Hun var fortsatt tilbakeholden, men det gikk fremover. Jeg pushet litt på med at vi skulle gå en tur og hun ble med på det. Mye gjensidig flørting og skøy på turen og når den var over ble jeg rent ned med snapper på kvellen og morgenen/dagen når jeg var på skitur.

Noen dager senere var det mye "kjøligere", jeg hadde selvfølgelig spurt om date.2.

3 uker siden pratet vi, hun trodde hun var mer klar for ett forhold enn hun tydeligvis er, og ville ikke bare holde meg..(fair den). Hun syntes det var vanskelig og forholde seg til at jeg ønsket det. Men hun likte veldig godt å bli kjent med meg og "vi får se hva som skjer fremover".

Vi snakket litt etterpå, men det var langt ifra det samme så det stoppet automatisk.

Skal sies hun var ærlig fra start om at hun hadde gått inn i en "boble" og klarte seg selv etter å ha blitt såret i sist forhold.

Så spørsmålet mitt:

- Hva gjør jeg nå?
Hodet sier kutt ut men samtidig sier den "håpløse romantikeren" ett lite kort med hilsen(ikke klissete) på valentine før det og se responsen.

Idag skal en ikke vær needy, påtrengende og slikt.. men litt må da vær lovlig? 
Stopper selvfølgelig når du ser responsen er negativ..

Beklager langt innlegg :)

Anonymkode: d9626...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du må finne ut nå er om hun faktisk vil at du ikke gir deg så lett. Jeg har snakket en del med kona om dette, for jeg var ikke så flink til å spandere i starten. Og når jeg ser tilbake på min singeltid, så ser jeg flere eksempler på damer som gjør seg litt ekstra vanskelige. De ønsker å vite at du faktisk vil ha henne og at hun er verdt å kjempe for.

Jeg tror det ligger genetisk kodet i mange damer. Husk risikoen de har tatt før prevensjon ble en ting.

Hvis du er "påtrengende" (eller tar videre initiativ) og hun ikke ønsker det, så vil du nok fort finne ut av det.

Det du må spørre deg selv om er om akkurat hun faktisk er verdt det eller ikke 😊.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere dater ikke? Hun har jo sagt at hun ikke vil ha et forhold 

Anonymkode: 8bf25...235

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere dater ikke? Hun har jo sagt at hun ikke vil ha et forhold 

Anonymkode: 8bf25...235

Stemme det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har jo vist deg og fortalt deg at hun ikke er klar for noe bindende eller seriøst. 

Finn deg heller en dame som ønsker å gi deg like mye som du gir henne.

Anonymkode: e9fbb...c5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei,
Litt forvirra mann på 30år her :) 

Alt startet for 5mnd med at jeg traff ei hyggelig dame (26) på byen som det klaffet med, var med hjem og vi endte opp med å kose oss og snakke til langt på morgene.

Vi snakket og ble litt kjent i noen uker og jeg var klar på at jeg ønsket å se om dette kunne utvikle seg. Kort forklart så var hun åpen om at hun ikke var klar for ett forhold og jobbet med seg selv. "Men vi fikk se hva som skjedde fremover"

Spoler vi 2mnd frem hvor vi ikke hadde kontakt. Jeg kunne huske hun hadde sakt hun skulle ut på byen den dagen. Så da var det bare å ta turen ut selv.

Jeg kjøpte inn noe skalldyr hjemme og tok turen ut og koste meg. Rundt kl 12 sendte jeg en melding og spurte om hun var ute og det var full klaff, hun spurte om jeg faktisk husket hun skulle ut og da sa jeg ja. Samme som første gangen hjem til meg.

Etter dette snakket vi betydelig mye mer, og er ganske sikker på at hun hadde/har følelser. God natt meldingene med hjerter osv tikket inn hver kvell.

Hun var fortsatt tilbakeholden, men det gikk fremover. Jeg pushet litt på med at vi skulle gå en tur og hun ble med på det. Mye gjensidig flørting og skøy på turen og når den var over ble jeg rent ned med snapper på kvellen og morgenen/dagen når jeg var på skitur.

Noen dager senere var det mye "kjøligere", jeg hadde selvfølgelig spurt om date.2.

3 uker siden pratet vi, hun trodde hun var mer klar for ett forhold enn hun tydeligvis er, og ville ikke bare holde meg..(fair den). Hun syntes det var vanskelig og forholde seg til at jeg ønsket det. Men hun likte veldig godt å bli kjent med meg og "vi får se hva som skjer fremover".

Vi snakket litt etterpå, men det var langt ifra det samme så det stoppet automatisk.

Skal sies hun var ærlig fra start om at hun hadde gått inn i en "boble" og klarte seg selv etter å ha blitt såret i sist forhold.

Så spørsmålet mitt:

- Hva gjør jeg nå?
Hodet sier kutt ut men samtidig sier den "håpløse romantikeren" ett lite kort med hilsen(ikke klissete) på valentine før det og se responsen.

Idag skal en ikke vær needy, påtrengende og slikt.. men litt må da vær lovlig? 
Stopper selvfølgelig når du ser responsen er negativ..

Beklager langt innlegg :)

Trekk deg litt tilbake. ☺️

Anonymkode: 9800d...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redigert:
På dette tidspunktet så bør du la henne være den som tar kontakt. Fra det jeg leser så har du vært tydelig
på hva du ønsker. Lykke til!

Endret av Gratis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er noen dårlige svar du har fått. Du virker veldig oppegående og som at du har beina på jorda. Hun ville vært heldig om hun fikk deg. Dessverre kan det være slik at vi jenter trekker oss inn i en boble, i tilfeller hvor vi ikke er klare. Det eneste jeg kan se for meg nå er at du klart og enkelt kommuniserer hva du føler for henne eller lignende (med en bit sjarm, ikke tiggende). Eller trekke deg tilbake… Da kan det ikke skade at du forteller henne hva synes om henne og forklar i tekst at du trekker deg tilbake nå.
Vet hun at du trekker deg tilbake kan hun få en liten «aha» opplevelse og komme tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå må du slutte…!

Dama er pisselunken.

Slikt gidder vi ikke.

Anonymkode: 280e3...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe  kan bli glad for å møte noen og passivt flørte videre selv om de ikke føler det samme. 

Det er vanskeligere med kjærlighet enn det vi tror det er.

Stol på at hun var ærlig når hun ikke likte deg på den måten. På et vis kan du kanskje på sikt få henne, men jeg tror det vil være et forhold dere begge vil angre på.

Svarer utifra at jeg har vært i 4 forhold uten at jeg har likt dem. Kanskje er det en liten sjangse at hun kan elske deg, men kan ikke andre også det?

Anonymkode: 31384...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei Ts her. Takk for mange gode svar. Kom frem til å ikke gjør noe ut av kortet på valentine og heller respektere det vi snakket om at hun ikke var klar og trengte tid til å finne ut av seg selv :)

Tatt avstand så får vi se på om savnet biter på henne, uansett er det utenfor min kontroll og jeg styrer på videre med mitt :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...