Phitta Phjong Skrevet 12. februar #41 Del Skrevet 12. februar Jeg kan bare svare som en bifil kvinne, og jeg er synes utseende, lukt og smak betyr utrolig mye. Får jo ikke lyst til å leke med den hvis den ikke er innbydende. Den må være velstelt, lukte godt og smake godt. Så har jo størrelsen på kroppen generelt mye å si for hvordan fitta er. Er man feit, blir jo fitta også ganske «feit» Mange hater sikkert det jeg skriver, men dette er bare min egen personlige mening. Så kan andre mene hva de vil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. februar #42 Del Skrevet 12. februar (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c 100% skrevet av en kvinnehånd👏👏 Vanskelig farvann ja.. Men de burde kanskje lære seg "å forstå kvinnen" litt bedre iallefall.. eller hva som foregår i hodet, etter mottakelsen av negative ord, oppmerksomhet og omtale. Det er derfor noen menn sier: /eller svært sjelden, at de får høre andre positive ting. Kvinner er litt spesielle.. for de trenger positiv oppmerksomhet, og ærlig bekreftelse ganske ofte. Så "Jeg elsker deg", kan nesten ikke sies for ofte.. for ærlige smilet kommer momentant etterpå.. Det er min bekreftelse, så jeg smiler også🥰 At kvinner overtenker burde alle menn forstå, men overtenkingen kommer av usikkerhet. Av egen kropp, utseende og vagina, men også av mannens negative uttaelser, lite oppmerksomhet og kjærlighetsbekreftelse. Men når en mann sier: "du er bra nok" Er ikke det ærlig sagt, selv om kommentaren var dårlig gjennomtenkt. Eller hva om han sier: "Du er verdens vakreste" blir ikke det en liten hvit løgn? Overtenking? Ord, roser og skjokolade blir litt fattige, når vi leter etter fortrolighet, ærlighet og sannhet..men det gjør godt for kroppene våre🥰 Den virkelige sanne ærlige bekreftelsen, får vi gjennom behageligheter, kos og kyss i samlivet. Den kan også merkes godt i sexlivet.. Min ærlighet ligger i at jeg koser og kysser mye, og lager godlyder av å slikke fitte, med lidenskap og begjær. Så vakre ord om hva jeg mener om kvinnen, bli ofte brukt❤️ Så ei fitte er ei fitte.. og en kvinne er en kvinne. Ereksjonen til musa er kanskje enklest å forstå, for musa overtenker og lyver aldri😅 Endret 12. februar av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #43 Del Skrevet 12. februar Bamseklemmer skrev (11 minutter siden): 100% skrevet av en kvinnehånd👏👏 Vanskelig farvann ja.. Men de burde kanskje lære seg "å forstå kvinnen" litt bedre iallefall.. eller hva som foregår i hodet, etter mottakelsen av negative ord, oppmerksomhet og omtale. Det er derfor noen menn sier: /eller svært sjelden, at de får høre andre positive ting. Kvinner er litt spesielle.. for de trenger positiv oppmerksomhet, og ærlig bekreftelse ganske ofte. Så "Jeg elsker deg", kan nesten ikke sies for ofte.. for ærlige smilet kommer momentant etterpå.. Det er min bekreftelse, så jeg smiler også🥰 At kvinner overtenker burde alle menn forstå, men overtenkingen kommer av usikkerhet. Av egen kropp, utseende og vagina, men også av mannens negative uttaelser, lite oppmerksomhet og kjærlighetsbekreftelse. Men når en mann sier: "du er bra nok" Er ikke det ærlig sagt, selv om kommentaren var dårlig gjennomtenkt. Eller hva om han sier: "Du er verdens vakreste" blir ikke det en liten hvit løgn? Overtenking? Ord, roser og skjokolade blir litt fattige, når vi leter etter fortrolighet, ærlighet og sannhet..men det gjør godt for kroppene våre🥰 Den virkelige sanne ærlige bekreftelsen, får vi gjennom behageligheter, kos og kyss i samlivet. Den kan også merkes godt i sexlivet.. Min ærlighet ligger i at jeg koser og kysser mye, og lager godlyder av å slikke fitte, med lidenskap og begjær. Så vakre ord om hva jeg mener om kvinnen, bli ofte brukt❤️ Så ei fitte er ei fitte.. og en kvinne er en kvinne. Ereksjonen til musa er kanskje enklest å forstå, for musa overtenker og lyver aldri😅 Om han hadde sagt "Du er verdens vakreste" til meg, så hadde jeg svart: "Du er så søt når du lyver" 😂 Da tror jeg det er bedre med kjærtegn, kosing og kyssing i senga om morran istedet. Om man er sammen med ei dame man har lyst til å kysse hver dag, så er jo det en bekreftelse i seg selv. Roser og sjokolade? "Hva er det nå du har gjort?" 😂 Neida spøk tilside 😂 Viktig med humor syns jeg. Det er alltid en vinner for meg 😉 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. februar #44 Del Skrevet 12. februar (endret) Irak skrev (18 minutter siden): Om han hadde sagt "Du er verdens vakreste" til meg, så hadde jeg svart: "Du er så søt når du lyver" 😂 Da tror jeg det er bedre med kjærtegn, kosing og kyssing i senga om morran istedet. Om man er sammen med ei dame man har lyst til å kysse hver dag, så er jo det en bekreftelse i seg selv. Roser og sjokolade? "Hva er det nå du har gjort?" 😂 Neida spøk tilside 😂 Viktig med humor syns jeg. Det er alltid en vinner for meg 😉 Ha ha.. ja humor er super sexy og viktig.. den fjerner en del ubrukelige unødvendige bekymringer.. Roser og skjokolade? Aha, så jeg har blitt avslørt😅 Men den dirtye hensikten min med skjokoladen, er at du blir pittelitt kåtere. Men når jeg tenker meg om, så er vel ikke det "Prinsessens" største problem?🤭 Nei.. meningen er å få en kvinne våt i øyet og våt i musa samtidig🥰 Endret 12. februar av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #45 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c Her tror jeg virkelig du er inne på noe viktig. 100 % enig med deg. Veldig godt og realistisk skrevet. Og en slik fremtreden er oppbyggende for forholdet!😊👍 Anonymkode: 65375...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #46 Del Skrevet 12. februar (endret) Bamseklemmer skrev (13 minutter siden): Ha ha.. ja humor er super sexy og viktig.. den fjerner en del ubrukelige unødvendige bekymringer.. Roser og skjokolade? Aha, så jeg har blitt avslørt😅 Men den dirtye hensikten min med skjokoladen, er at du blir pittelitt kåtere. Men når jeg tenker meg om, så er vel ikke det "Prinsessens" største problem?🤭 Nei.. meningen er å få en kvinne våt i øyet og våt i musa samtidig🥰 "I'm hardly a princess"... 🍫 + 🍷 = 💃 Good riddance 😉 Endret 12. februar av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #47 Del Skrevet 12. februar feliek54 skrev (11 timer siden): fitta betyr veldig lite At hun har fitte betyr mye, da. Anonymkode: 3abf3...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #48 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men vil føle meg som den vakreste i hans øyne. … Føler med dere menn som tenker dere bestandig skal si akkurat hva dere tenker. Anonymkode: 8c547...e94 Vi blir jo guidet av at kvinner veldig ofte hevder at de ønsker seg ærlighet og å snakke om alt. »Jeg synes du er en 4/10. Gitt valget så hadde jeg nok heller harvet over søstera di» Anonymkode: 3abf3...796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #49 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi blir jo guidet av at kvinner veldig ofte hevder at de ønsker seg ærlighet og å snakke om alt. »Jeg synes du er en 4/10. Gitt valget så hadde jeg nok heller harvet over søstera di» Anonymkode: 3abf3...796 Det er forskjell på å være ærlig, og være en drittsekk 😂 Med drittsekken så vet man hva man har, og forholde seg til 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balto999 Skrevet 12. februar #50 Del Skrevet 12. februar Irak skrev (19 timer siden): Hva er det da? Det lurer jeg og på. Når du sier du vet når du ser ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #51 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 14.41): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 Du kan starte med å finne et finere ord på underlivet, vulgært og avtennende Anonymkode: a9258...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 12. februar #52 Del Skrevet 12. februar Det viktigste er at hun er rolig og avslappet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #53 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi blir jo guidet av at kvinner veldig ofte hevder at de ønsker seg ærlighet og å snakke om alt. »Jeg synes du er en 4/10. Gitt valget så hadde jeg nok heller harvet over søstera di» Anonymkode: 3abf3...796 Ok. Som storesøster vil jeg si: 1. Den disrespecten overfor søstra mi hadde gjort at jeg kunne tatt livet av deg eller klort ut øya dine… just sayin… 2. You wish. Vi har samme gener og har samme blod. Sisters before misters. Så hun hadde sagt det samme. Anonymkode: 337aa...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. februar #54 Del Skrevet 12. februar balto999 skrev (16 minutter siden): Det lurer jeg og på. Når du sier du vet når du ser ei. Såvidt jeg vet så har ikke jeg uttalt meg om det... Jeg bare stiller spørsmål jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #55 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok. Som storesøster vil jeg si: 1. Den disrespecten overfor søstra mi hadde gjort at jeg kunne tatt livet av deg eller klort ut øya dine… just sayin… Anonymkode: 337aa...57c Som storebror på to meter så tar jeg trusler fra små pusekatter helt lugnt. Sitat 2. You wish. Vi har samme gener og har samme blod. Sisters before misters. Så hun hadde sagt det samme. Snakk om å ikke forstå en post. Poenget var å illustrere hva absolutt ærlighet kan innebære, og hvorfor de fleste ikke ønsker det. Jeg er ikke filla interessert i deg eller søstera di. Anonymkode: 3abf3...796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 12. februar #56 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Æsj. Har lang erfaring med menn, inkl noen som vil gifte seg og få barn. Sier bare æsj, kvinner bare taper på å være gift med menn. Lite attraktiv rolle, kone og mor. Æsj Anonymkode: f01af...391 Æsj? Hvordan hadde verden sett ut uten mødre? Det hadde jo ikke vært noen mennesker her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 12. februar #57 Del Skrevet 12. februar Sex er lite viktig for meg. Seksuell tiltrekning er heller ikke noe jeg opplever i særlig stor grad. Men har funnet meg en kone som har holdt ut med meg i over 10 år:) Vi har sex når hun har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #58 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 18.25): Går alltid for kvalitetsfitte. Anonymkode: 3d50b...1b8 Hva er kvslitetsfitte da? Anonymkode: ebf31...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #59 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 20.25): Du vet at tømming kan bety at hun blir mor til ditt barn?😬😳 Anonymkode: 337aa...57c Du vet at det finnes prevensjon sant?🤔 Anonymkode: 56438...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #60 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du vet at det finnes prevensjon sant?🤔 Anonymkode: 56438...55a Jepp. Bruk kondom Anonymkode: 337aa...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå