Irak Skrevet 11. februar #21 Del Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c Selvfølgelig finnes det mange fine damer. Regner ikke med at menn ønsker å nedlegge dem alle sammen selv om 😂 Ellers er det fine komplimenter å få som du beskriver 😉 Det viktigste er at det er oppriktig, og at han mener det. Ellers er det bare svada 😂 Om man gir et kompliment, og det ikke føles ekte.. Er det da et kompliment? Endret 11. februar av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #22 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med andre ord, ærlighet varer ikke lengst. Vær like ærlig som en politiker, ikke direkte løgn men langt i fra helt ærlig. Anonymkode: dbb9b...6a7 Som kvinne så gjengjelder jeg tjenesten, er aldri 100% ærlig. Om du er usikker på noe ved deg selv så later jeg som jeg ikke ser det og konsentrerer meg om det som er digg😊 Anonymkode: 337aa...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #23 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig finnes det mange fine damer. Regner ikke med du ønsker å nedlegge dem alle sammen selv om 😂 Ellers er det fine komplimenter å få som du beskriver 😉 Det viktigste er at du mener det. Ellers er det bare svada 😂 Om man gir et kompliment, og det ikke føles ekte.. Er det da et kompliment? Mente finne et ekte kompliment, slik at det blir oppriktig. Anonymkode: 337aa...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #24 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Som kvinne vil jeg si at det ikke handler om at hun ikke forstår, hun vil bare ikke høre.. at hun er fin nok. Hun vil høre at hun er den fineste du har ligget med. Om du da som mann tenker at det vil være mer ærlig å si at det finnes mange fine damer, så har du på en måte rett, men da føler hun seg ikke fin nok. Eller spesiell for deg. Vanskelig farvann for en mann. Kvinner vil ha ærlighet, men du behøver ikke være veldig direkte. Så om det er tidlig i en datingfase og du ikke kjenner henne så styr unna en slik diskusjon. Eller vær veldig konkret i komplimentet du gir, du har de fineste øynene/smilet/håret (et eller annet som du synes oppriktig er fint da) Anonymkode: 337aa...57c Ja. Jeg er vanskelig på den måten. Jeg syns jeg er stygg! Men vil føle meg som den vakreste i hans øyne. Samtidig som jeg vil vi skal være realistiske om at det ikke er sannt. Samtidig som at jeg er den eneste for han. Du kan ikke vinne her. Men det er jo romantisk med en mann som kan å få deg til å føle at det bare er deg. Er vant til at det har vært det, å trengte aldri å instruere han på det. Han visste det van vanskelig farvann. Føler med dere menn som tenker dere bestandig skal si akkurat hva dere tenker. Anonymkode: 8c547...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #25 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mente finne et ekte kompliment, slik at det blir oppriktig. Anonymkode: 337aa...57c Enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #26 Del Skrevet 11. februar Av og til har man bare lyst på fitte. Man lukker øya og forestiller seg det er Sofia Vergara man ligger å knuller på. Anonymkode: df9aa...050 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #27 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Jeg er vanskelig på den måten. Jeg syns jeg er stygg! Men vil føle meg som den vakreste i hans øyne. Samtidig som jeg vil vi skal være realistiske om at det ikke er sannt. Samtidig som at jeg er den eneste for han. Du kan ikke vinne her. Men det er jo romantisk med en mann som kan å få deg til å føle at det bare er deg. Er vant til at det har vært det, å trengte aldri å instruere han på det. Han visste det van vanskelig farvann. Føler med dere menn som tenker dere bestandig skal si akkurat hva dere tenker. Anonymkode: 8c547...e94 Tror det handler om at jeg som kvinne vil og trenger å føle meg elsket. Får han meg til å føle det, så trenger han ikke å gi meg et eneste kompliment. Da har han allerede gitt det ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #28 Del Skrevet 11. februar Vil bare ha k*k jeg Anonymkode: 607a5...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #29 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (2 minutter siden): Tror det handler om at jeg som kvinne vil og trenger å føle meg elsket. Får han meg til å føle det, så trenger han ikke å gi meg et eneste kompliment. Da har han allerede gitt det ❤️ Ja det er det. Han må ikke sitte å si du har det fineste fjeset. Men han må vise med genuint kroppspråk at jeg er hans fru. Å når jeg har dårlig selvtilitt, ikke si seg enig. Så fremt ikke han er enig, håper ikke det. Anonymkode: 8c547...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 11. februar #30 Del Skrevet 11. februar (endret) Ute på byen, fem på halv stengetid, så holder det at hun er «innafor» etter min smak (som er ganske fleksibel). Når det er snakk om å innlede et seriøst forhold så betyr personlighet omtrent alt. Dersom den matcher så matcher ofte det seksuelle også. Og da - hvis alt dette klaffer - så blir hun det fineste jeg vet uansett hvordan hun objektivt sett ser ut Endret 11. februar av Erfarenmann Glemte sluttpoenget 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 11. februar #31 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 fitta betyr veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #32 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): For sex ja, mer nei. Anonymkode: dbb9b...6a7 Stemmer i på denne! Er det kun en tømming er jeg ikke særlig kresen. Snakker vi kommende mor til mitt barn er det helt ANDRE kriterier som vektlegges.... Anonymkode: 56438...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #33 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Stemmer i på denne! Er det kun en tømming er jeg ikke særlig kresen. Snakker vi kommende mor til mitt barn er det helt ANDRE kriterier som vektlegges.... Anonymkode: 56438...55a Du vet at tømming kan bety at hun blir mor til ditt barn?😬😳 Anonymkode: 337aa...57c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #34 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 Jeg har snart 30 års erfaring med fitte, og alle årene har den fitta vært en del samme dame. Vi er godt gift. Har aldri testet andre fitter. Det er verken et savn eller et ønske. Det finnes veldig mange damer der ute som er mer attraktive av utseende enn min kone, så det er ikke utseendet som gjorde utslaget da jeg valgte henne. Jeg valgte en bestevenn, en kjæreste, en samarbeidspartner, en jeg kunne dele alt i livet med, en jeg kan ha det gøy sammen med, og som jeg kan være trist sammen med. En jeg har full tillit til, og som gir meg full tillit tilbake. Hvordan min bestevenn og partner ser ut er ikke det viktigste så lenge vi har det fint sammen. Sex er en liten del av alt det vi har sammen, og hvordan fitta hennes ser ut, er helt underordnet. Fitta sitter på dama jeg elsker og den funker. Den har gitt oss flere barn og mye seksuell glede og nytelse, og den er således helt perfekt som den er. At jeg ikke har testet andre fitter, det tror jeg bare er en fordel, for da slipper jeg å sammenlikne kona mi med andre. For meg er kona mi den beste(og eneste) jeg noen gang har hatt, og det er nok for meg. Anonymkode: c56b2...ec6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #35 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har snart 30 års erfaring med fitte, og alle årene har den fitta vært en del samme dame. Vi er godt gift. Har aldri testet andre fitter. Det er verken et savn eller et ønske. Det finnes veldig mange damer der ute som er mer attraktive av utseende enn min kone, så det er ikke utseendet som gjorde utslaget da jeg valgte henne. Jeg valgte en bestevenn, en kjæreste, en samarbeidspartner, en jeg kunne dele alt i livet med, en jeg kan ha det gøy sammen med, og som jeg kan være trist sammen med. En jeg har full tillit til, og som gir meg full tillit tilbake. Hvordan min bestevenn og partner ser ut er ikke det viktigste så lenge vi har det fint sammen. Sex er en liten del av alt det vi har sammen, og hvordan fitta hennes ser ut, er helt underordnet. Fitta sitter på dama jeg elsker og den funker. Den har gitt oss flere barn og mye seksuell glede og nytelse, og den er således helt perfekt som den er. At jeg ikke har testet andre fitter, det tror jeg bare er en fordel, for da slipper jeg å sammenlikne kona mi med andre. For meg er kona mi den beste(og eneste) jeg noen gang har hatt, og det er nok for meg. Anonymkode: c56b2...ec6 Det er ikke utseende på selve fitta det er snakk om i denne tråden, men dama Anonymkode: 9b489...602 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #36 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 En fitte er definitivt ikke en fitte... Utseende, lukt, smak og ikke minst følelsen er viktig. Anonymkode: c67cf...09c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #37 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (3 timer siden): Hva er det da? Ei som har gullfitte aka trang, glatt, våt og deilig😀 Anonymkode: 6c2a7...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #38 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil bare ha k*k jeg Anonymkode: 607a5...3b5 Alle skal få. Anonymkode: 4b685...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #39 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stemmer i på denne! Er det kun en tømming er jeg ikke særlig kresen. Snakker vi kommende mor til mitt barn er det helt ANDRE kriterier som vektlegges.... Anonymkode: 56438...55a Æsj. Har lang erfaring med menn, inkl noen som vil gifte seg og få barn. Sier bare æsj, kvinner bare taper på å være gift med menn. Lite attraktiv rolle, kone og mor. Æsj Anonymkode: f01af...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. februar #40 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Eller går dere etter noen dere synes er attraktiv? Hvor viktig er utseende på sexpartner for deg? Anonymkode: 9b489...602 Gjensidig seksuell tenning er hva som viktig. Hvordan hun ser ut betyr overraskende lite, så lenge hun er relativt sunn og flidd. Hun må bære preg av å være glad i seg selv for å være seksuelt attraktiv for andre. Dette er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå